Jongens, komt wel goed.. 
iedereen nu naar het 'welk nr luister je nu' topic, iedereen hetzelfde xD
Bij mij is de player ermee gekapt...
EDIT. Hij doet het weer.
EDIT. Hij doet het weer.
De hardcore top 40 ook weer terug komt
(had ik zo snel niet eens aan gedacht
)
G
@ inno: idd, eindelijk!
en wist je dat je via wmp kan luisteren via:
http://streaming10.radionomy.com/FearFM_Harder
en wist je dat je via wmp kan luisteren via:
http://streaming10.radionomy.com/FearFM_Harder
D
wist je dat... ik nooit naar die Fear FM radio dinges luister 
Er een HC remix van de qlimax anthem is.
C
Hardtraxxer
86 posts member since 2010
last seen Apr 2015
... Ik Patrick Jumpen zijn nieuwste filmpje zag waarin hij zijn nieuwe "producties" liet zien, vol met samples van The Machine, en hem daarover een comment achterliet. Hij heeft gereageerd en ik denk dat hij er niet veel van snapt...
View on YouTube Als je het wil zien.
A
die gozer is en blijft een faalwrote:... Ik Patrick Jumpen zijn nieuwste filmpje zag waarin hij zijn nieuwe "producties" liet zien, vol met samples van The Machine, en hem daarover een comment achterliet. Hij heeft gereageerd en ik denk dat hij er niet veel van snapt...![]()
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Hahaha die comment van Patrick Jumpen 
A
Moet je naar die andere comments kijken van hem
Triest dit, op internet is het een god en in RL wilt iedereen hem het liefst zsm vergeten
Triest dit, op internet is het een god en in RL wilt iedereen hem het liefst zsm vergeten
Hahah wat een lutser die Patrick Jumpen. Hoe die gozer reageert op alles en iedereen... Identiteitscrisis? 
S
wrote:... Ik Patrick Jumpen zijn nieuwste filmpje zag waarin hij zijn nieuwe "producties" liet zien, vol met samples van The Machine, en hem daarover een comment achterliet. Hij heeft gereageerd en ik denk dat hij er niet veel van snapt...![]()
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
gek ziet eruit alsof die kleine kinderen molesteert 's nachts
A
@PatrickJumpen En gelijk weer schelden en kankeren :') Blijf je alsjeblieft in Duitsland?
Ben ik dus
Ben ik dus
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Haha, hij maakt zo wel goede reclame voor zichzelf ja. Wat een sukkel.
Je snapt dan ook meteen waarom hij zo reageert, omdat jij gelijk hebt!
Je snapt dan ook meteen waarom hij zo reageert, omdat jij gelijk hebt!
Hij stond volgens mij ook bij de ingang van de HDE, althans dat was echt een heel apart persoon. Hij probeerde naar binnen te komen, maar dat lukte niet.
Ja dat was hij ja, vreemde snuiterwrote:Hij stond volgens mij ook bij de ingang van de HDE, althans dat was echt een heel apart persoon. Hij probeerde naar binnen te komen, maar dat lukte niet.
S
Vind'm maar zielig
triest ventje inderdaad
En ik wordt vriendje van hardtraxx
En ik wordt vriendje van hardtraxx
Dat was wel even apart toen we hem zagen staan haha.wrote:Ja dat was hij ja, vreemde snuiterwrote:Hij stond volgens mij ook bij de ingang van de HDE, althans dat was echt een heel apart persoon. Hij probeerde naar binnen te komen, maar dat lukte niet.
Dankjewel!wrote: En ik wordt vriendje van hardtraxx
LOL maar wel knallen in een M3 over de autobahnStory of the year: Me and Wildstylez are at the airport and both forgot our passport. Taking the car to Hamburg. M3 powerrrr
Wat ben je dan domwrote:LOL maar wel knallen in een M3 over de autobahnStory of the year: Me and Wildstylez are at the airport and both forgot our passport. Taking the car to Hamburg. M3 powerrrr