ja 2dangerous komt ook terug en COTHS (RHR members kennen het wel) komt er ook opwrote:Geweldig nieuws. Hopelijk komt ook 2Dangerous terug dan.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 9 days ago
Dr komt nog meerwrote:ja 2dangerous komt ook terug en COTHS (RHR members kennen het wel) komt er ook opwrote:Geweldig nieuws. Hopelijk komt ook 2Dangerous terug dan.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
aber naturlichwrote:Dr komt nog meerwrote:ja 2dangerous komt ook terug en COTHS (RHR members kennen het wel) komt er ook opwrote:Geweldig nieuws. Hopelijk komt ook 2Dangerous terug dan.
wrote:2Dangerous show, damn damn damn!
heel goed nieuws dit!
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Nopewrote:7 november! als ik het goed gehoord heb
wrote:wrote:2Dangerous show, damn damn damn!![]()
heel goed nieuws dit!
Wist je dat ik foto's heb van men gear + de rest
Show your dj gear / dj room (page 69)
Hebben hebben hebbenwrote:Wist je dat ik foto's heb van men gear + de rest
Ik denk dat ik me ga aanmelden voor een vacature als nieuws schrijver. Ik studeer journalistiek, met als engels mijn hoofdvak, en dat te combineren met mijn favoriete radio! 
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 9 days ago
Helemaal superwrote:Ik denk dat ik me ga aanmelden voor een vacature als nieuws schrijver. Ik studeer journalistiek, met als engels mijn hoofdvak, en dat te combineren met mijn favoriete radio!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Moet je ECHT 18 zijn of is 17.5 ook goed? Heb wel wat ervaring 
-
FHardtraxxer
- 90 posts member since 2009
- last seen Nov 2017
Dat zou super zijnwrote:Ik denk dat ik me ga aanmelden voor een vacature als nieuws schrijver. Ik studeer journalistiek, met als engels mijn hoofdvak, en dat te combineren met mijn favoriete radio!
Heb me ook aangemeld, doe een HBO opleiding die op Media gericht is, dus lijkt me fantastisch om dit te combineren met mijn passie voor hardstyle.
Goed plan! Vaak zie je toch dat Nederlandse sites echt iemand nodig hebben die verstand heeft van journalistiek en de engelse taal, stikt meestal van de foutenwrote:Ik denk dat ik me ga aanmelden voor een vacature als nieuws schrijver. Ik studeer journalistiek, met als engels mijn hoofdvak, en dat te combineren met mijn favoriete radio!
En dan praat ik in het algemeen, vond het bij FearFM/RHR vaak nog meevallen
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Gewoon proberenwrote:Moet je ECHT 18 zijn of is 17.5 ook goed? Heb wel wat ervaring
Wist je dat je op je favoriete artiest kan stemmen voor Fusion of Dance Indoor area 6,
Voor de hardstyle kun je kiezen uit ArmenianBoy, Blockside, Solutio & The I's en Zentiments,
zijn 4 verschillende stijlen en van elke stijl mogen er 2 draaien
Zelf gestemd op Solutio & The I's
EDIT: link: http://www.fusionofdance.nl/Events/Indo ... index.html
Voor de hardstyle kun je kiezen uit ArmenianBoy, Blockside, Solutio & The I's en Zentiments,
zijn 4 verschillende stijlen en van elke stijl mogen er 2 draaien
EDIT: link: http://www.fusionofdance.nl/Events/Indo ... index.html
Last edited by S.P.T. on , edited 1 time in total.
Wist je dat Solutio & The I's daar op de 2e plaats staanwrote:Wist je dat je op je favoriete artiest kan stemmen voor Fusion of Dance Indoor area 6,
zijn 4 verschillende stijlen en van elke stijl mogen er 2 draaien![]()
Zentiments & Solutio & The I's natuurlijk! 
En lol er is nog niet veel gestemd: S&I en Zentiments stonden net op 36%, ik stem Zentiments is het 33% tegen 40% nu
En lol er is nog niet veel gestemd: S&I en Zentiments stonden net op 36%, ik stem Zentiments is het 33% tegen 40% nu
Klopt, stemronde is net geopend volgens mijwrote:Zentiments & Solutio & The I's natuurlijk!
@nego @fearfm
Verwacht hem eind deze week te verzenden
Verwacht hem eind deze week te verzenden
Wist je dat.. de set van Catatonic Overload die ze deden op heartbeat aanstaande woensdag wordt uitgezonden bij de Theracords Radio Show? En omdat we maar 60 minuten kunnen uitzenden en de set 90 minuten duurt, we toch de hele 90 minuten online gooien na de uitzending? 
-
O
MAAR WAAROM NIET DE SINITH SET!!!wrote:Wist je dat.. de set van Catatonic Overload die ze deden op heartbeat aanstaande woensdag wordt uitgezonden bij de Theracords Radio Show? En omdat we maar 60 minuten kunnen uitzenden en de set 90 minuten duurt, we toch de hele 90 minuten online gooien na de uitzending?
wrote:Wist je dat.. de set van Catatonic Overload die ze deden op heartbeat aanstaande woensdag wordt uitgezonden bij de Theracords Radio Show? En omdat we maar 60 minuten kunnen uitzenden en de set 90 minuten duurt, we toch de hele 90 minuten online gooien na de uitzending?
DOZER-f.k.a-djTony Hello party bangers, i can tell you that our real live radio show 2Dangerous will be back soon on Fear fm, yesyes... http://fb.me/CEA6oDuL