Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:33 

Hardtraxx Elite

Titatovenaar schreef:
Loudness Trailer

Waarom staat er IT achter The Machine? Lijkt me wel een rete vet feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:35 

Hardtraxx Elite

Moet LT zijn inderdaad:

The Machine is commonly recognized as one of the most popular upcoming artists in the Hardstyle scene. Coming from Lithuania, where Hardstyle isn't that popular as in leading countries like Holland and Italy yet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:49 

Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:
Loudness Trailer

Chris One - Psycho :drool: Verdomme veel zin in nu al!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 20:02 

Hardtraxx Elite

mooie trailer. Ik wil gaan maar me vrienden willen niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 20:30 

Hardtraxx Elite

Rickie schreef:

Gewoon gaan! Ik zou er echt super veel spijt van hebben als ik hier niet bij zou zijn :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 20:34 

Viel me ook al op, (It) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 20:52 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Tuurlijk is dat geen grap, MMA is voor het grote publiek nog steeds een enorme hit en de remix zal ook wel een enorm succes worden.

Toch grappig dat mensen die house-break nu helemaal de grond in boren, toen Showtek het deed met The Bottle vonden veel mensen het geniaal. Allemaal onder de noemer commercieel, ik word daar zo moe van...
Ik vind dat langzame stukje het enige leuke aan het nummer, want de rest is gewoon MMA en dat komt helemaal m'n strot uit.
Headhunterz is dit jaar echt naar een bedenkelijk niveau gezakt met z'n nieuwe stijl helaas. Jammer dat ie Wildstylez daarbij moet betrekken want die blijft wel vrij goed produceren.

Verschil is dat showtek het niet als hardstyle uitbrengt en Headhunterz/Wildstylez wel.

So fucking what? Moeten we in hokjes denken om iets goed of niet goed te vinden? :')

In dit geval moet je wel in hokjes denken. House is een andere genre dan Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 21:14 

Titatovenaar schreef:
Loudness Trailer

Psycho :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 22:04 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:

Vind het eigenlijk een schijt-trailer. In de eerste 25 seconden is niks te zien, behalve iedere en achtergrond en om de 5 seconde een nieuwe regel tekst. Maar ach, het gaat om het feest. In ieder geval weten we dat volgende week de kaartverkoop begint :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 22:27 

Hardtraxx Addict

wibbo schreef:

In dit geval moet je wel in hokjes denken. House is een andere genre dan Hardstyle

Lees je wel wat hij zegt of niet?
Dus als je the bottle in het genre house stopt dan is het geniaal en geweldig, maar als je het onder het kopje hardstyle doet dan is het kut?
Wat een bullshit, als iets goed klinkt dan is het ook goed, maakt niet uit wat voor genre het is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 07:33 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Loudness Trailer

Psycho eronder, belooft veel goeds. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:39 

Aan het typen...

Guide4U schreef:
wibbo schreef:

Lees je wel wat hij zegt of niet?
Dus als je the bottle in het genre house stopt dan is het geniaal en geweldig, maar als je het onder het kopje hardstyle doet dan is het kut?
Wat een bullshit, als iets goed klinkt dan is het ook goed, maakt niet uit wat voor genre het is :)

Dat ik de plaat kut vind heeft niks met hokjes te maken, ik heb MMA nooit wat aan gevonden, ook niet toen het nog niet dood werd gedraaid. En met commerciele house heb ik al helemaal niks. Dus als je die twee dingen in een track combineert, tja dan is het resultaat ook niks. En volgens mij is dat van showtek uberhaupt geen house.
Waarbij het in hokjes denken wel uitmaakt, is zodra je probeert dmv nog toegankelijkere platen meer mensen in de hardstylescene probeert te trekken. De scene bestaat nu al uit zo'n meningloze schaapjesmassa (ja, zelfs als je iedereen op dit forum als kritisch rekent zijn we in de overgrote minderheid) en als er dus nog meer van dat hypevolk deze kant op komt, dan wordt de scene er niet beter op. Voor de nieuwe generatie zijn tracks als dwths, let the bass kick en dergelijke tracks 'de' hardstyle. Iets harder mag van hun, maar iets softer ook. Wat doen de producers vervolgens, ze maken de tracks nog iets toegankelijker en denk je dat onze mening uberhaupt nog telt?
Ik vind het niet erg dat men de scene groter wil maken, maar doe het dan wel zonder de muziek telkens weer toegankelijker te maken, omdat je daarmee de muziek voor de oude kern, in dit geval maken zelfs mensen van 2007-8 zich hier al druk over, gewoon verknalt. Hardstyle hoort hard, rauw, energiek en dergelijke te wezen en hoewel de nieuwe stroming raw daar een poging tot doet, wordt er aan de andere kant steeds verder getrokken richting dat klapvee van de massa. En dat maakt uiteindelijk een scene kapot, kijk de hardcore (jaren 90) en jumpstyle (paar jaar terug). En dat is het verschil tussen showtek en headhunterz(/wildstylez), showtek laat duidelijk weten dat ze geen hardstyle meer maken en dus ook niet onze scene die kant op trekken. Terwijl hhz volgens mij geilt op die horde nieuwe fans in de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 10:29 

Hardtraxxer

Citaat:
A-Lusion: Fortuna (The In Between), Marked For Life, Veritas (2008 Hmh edit) and Veritas (Zany remix) now available! http://bit.ly/clOXE5
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 11:54 

Hardtraxx Veteran

Ik heb eergisteren de Frontliner & Max Enforcer collab gehoord. Klonk best wel vet. Simpele melodie in de mid intro die wordt doorgezet in de climax, met 'dingetjes' erbij in de climax om het te versterken etc. Geen (lange) break voor zover ik me kan herinneren, en volgens mij ook geen lelijke kicks. Stond iig naast de dj booth (meter naast de monitor) toen ie gedraaid werd dus heb m wel redelijk goed gehoord :thumbsup:
Bovendien gaat die Warphole edit echt hard live :thumbsup:

Ook heeft Alphaverb 3 nieuwe albumtracks gedraaid die allemaal interessant klonken. 1tje heeft een rare melodiestructuur die moeilijk te volgen was. Daarnaast zijn er nog een paar die best hard gaan :) Album komt eind november/begin december uit, dus duurt niet al te lang meer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 12:02 

Hardtraxx Veteran

super vet nieuws:P...kben wel benieuwd naar die collab van Max Enforcer & Frontliner...en ook nieuwe tracks van alphaverb...erg benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 14:54 

Hardtraxx Addict

Citaat:
djbfront
Keep an eye open this week for a gift from me for you!!

Hopelijk gratis release :P Nomansland :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 14:56 

Hardtraxxer

Dat zou vet zijn,
Maar gebeurt toch niet,
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 14:57 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd, hoop wel op Nomansland ja.. en pulse had gezegd dat er ook iets zou aan komen. Maar misschien wel Atrocity Remix :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 15:12 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Ben benieuwd, hoop wel op Nomansland ja.. en pulse had gezegd dat er ook iets zou aan komen. Maar misschien wel Atrocity Remix :love:

Dan heb ik liever dat ze weer gaan draaien :thumbup: Hoewel ik Nomansland ook wel graag in mijn bezit wil hebben :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 15:15 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
Citaat:
djbfront
Keep an eye open this week for a gift from me for you!!

Hopelijk gratis release :P Nomansland :loving:

Doe maar Darkside/Development.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 15:37 

schraal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 15:55 

Hardtraxx Elite

De VS :') .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 15:59 

Hardtraxx Veteran

Water en Zeepbellen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 16:08 

Hardtraxx Veteran

Mooi om te zien dattie niet alleen nustyle draait :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 16:42 

Artiest

PNXRMX schreef:
Mooi om te zien dattie niet alleen nustyle draait :)

t zogenaamde nu-style, is sowieso niet JDX z'n ding, hij heeft altijd hele aparte nummers gemaakt, met uitzondering van Sarah Maria tracks. Met al ultieme hoogtepung In Da Baze :drool:
Vorige  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen