Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:46 

Artiest

Vind hem lekker met die harde kick en dan dat house deuntje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:46 

Jesus, nou kom ik er pas achter hoe hoog het BPM stond aan het eind :P. Die Music Made Addict Remix / Edit was wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:51 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
Mike-O schreef:
Chukkels schreef:
ow verdomme, hoe heet dat nummer ook alweer? Zo'n house nummer wat een hit was, kan de remix niet zijn denk ik. Ah Riverside toch?

laat ik dit nummer dan net het kutste house nummer ooit vinden en nu ga ik dat tyfus deuntje dus ook op een hardstyle feest horen :x

Meestal doen ze de afrojack versie afspelen in clubs. Geen haat tegen major lazer, vind hem wel vette muziek maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:52 

Hardtraxx Veteran

Vind de remix niet heel slecht, klinkt wel aardig. Alleen die housebreak is gewoon not done... verpest gewoon heel het nummer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:52 

Hardtraxx Elite

oke sorry robster :kiss:
maar het blijft kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 20:13 

Hardtraxx Veteran

Vind sowieso het origineel Pon Di Floor wel vet. Goed genoten van Major Lazer op lowlands... drugs hielpen wel mee moet ik zeggen maar dan nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 20:16 

Hardtraxxer

Citaat:
djfrontliner

The track "On the Go!" with @max_enforcer is nothing you'd expect from us! It's something different!

max_enforcer

Yeeejjjj. 1000 followers. Thanks y'all for not just following me as EA ;) More new stuff is on the way and i won't let you down:)

Ben zeer benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 22:18 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is die MMA remix gewoon 1 grote grap van wildstylez en headhunterz. Puur om al het zeik-volk snoeihard beet te nemen. Ook door die kuthouse er door. Het is gewoon ZO commercieel (ook dat stukje sarcasme over dat niemand hem kent er bij)... Ze doen het er gewoon om, lekker klieren! Ze genieten van het gezeik en kennelijk stimuleert het ze alleen maar. En om eerlijk te zijn hebben ze nog gelijk ook :/

Als het niet zo is ben ik wel voor altijd klaar met ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 11:45 

Donateur

Tuurlijk is dat geen grap, MMA is voor het grote publiek nog steeds een enorme hit en de remix zal ook wel een enorm succes worden.

Toch grappig dat mensen die house-break nu helemaal de grond in boren, toen Showtek het deed met The Bottle vonden veel mensen het geniaal. Allemaal onder de noemer commercieel, ik word daar zo moe van...
Ik vind dat langzame stukje het enige leuke aan het nummer, want de rest is gewoon MMA en dat komt helemaal m'n strot uit.
Headhunterz is dit jaar echt naar een bedenkelijk niveau gezakt met z'n nieuwe stijl helaas. Jammer dat ie Wildstylez daarbij moet betrekken want die blijft wel vrij goed produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 11:56 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Volgens mij is die MMA remix gewoon 1 grote grap van wildstylez en headhunterz. Puur om al het zeik-volk snoeihard beet te nemen. Ook door die kuthouse er door. Het is gewoon ZO commercieel (ook dat stukje sarcasme over dat niemand hem kent er bij)... Ze doen het er gewoon om, lekker klieren! Ze genieten van het gezeik en kennelijk stimuleert het ze alleen maar. En om eerlijk te zijn hebben ze nog gelijk ook :/

Als het niet zo is ben ik wel voor altijd klaar met ze

als het niet zo is ben je klaar met ze? En nu dus niet wil je zeggen wtf gast. Dus omdat ze het er om doen vind je het wel leuk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 11:58 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Tuurlijk is dat geen grap, MMA is voor het grote publiek nog steeds een enorme hit en de remix zal ook wel een enorm succes worden.

Toch grappig dat mensen die house-break nu helemaal de grond in boren, toen Showtek het deed met The Bottle vonden veel mensen het geniaal. Allemaal onder de noemer commercieel, ik word daar zo moe van...
Ik vind dat langzame stukje het enige leuke aan het nummer, want de rest is gewoon MMA en dat komt helemaal m'n strot uit.
Headhunterz is dit jaar echt naar een bedenkelijk niveau gezakt met z'n nieuwe stijl helaas. Jammer dat ie Wildstylez daarbij moet betrekken want die blijft wel vrij goed produceren.

Die house invloeden in showtek remix zijn toch beduidend beter als deze wank versie van mma
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 11:58 

Hardtraxx Veteran

Niet slecht ofzo moet ik zeggen. Maar eens' wachten op een hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 12:05 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Toch grappig dat mensen die house-break nu helemaal de grond in boren, toen Showtek het deed met The Bottle vonden veel mensen het geniaal.

toen het tijdperk van de anti-climax er was vonden ook veel mensen het geniaal.
als je tegenwoordig 'n anti-climax wil maken die ook t publiek aanspreekt moet je van goede huizen komen.

zo vind ik deze gewoon niet leuk om te luisteren.

maar deze weer wel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 12:29 

Hardtraxx Veteran

Zucht @ headhunterz en wildstylez :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 13:14 

Headhunterz draaide best wel vet gisteren! Wat Project One enz, Subsonic ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 14:52 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Simizle schreef:
Wist je dat ik denk dat dit een remix is van:

DJ Zany & DJ Duro - Back Again (??? Remix)

B-Front draait sowieso geen early hardstyle. Dus dit moet wel een remix zijn! (is echt pas na Psyko Punkz -Bass Boom, vanaf 3:21)

:')

Gewoon original hoor. Draaide die op Q-base ook.

Ok :) Niet goed gehoord dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 14:55 

Artiest

stefaneke schreef:

Hij draait in clubs altijd heel gevarieerd vind ik :) Veel oude dingen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 15:01 

Nego schreef:
stefaneke schreef:

Hij draait in clubs altijd heel gevarieerd vind ik :) Veel oude dingen etc.

Ik bedoel gisteren bij I love 2 Party ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 15:06 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:

Verschil is dat showtek het niet als hardstyle uitbrengt en Headhunterz/Wildstylez wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 15:21 

Hardtraxxer

Ben dat gezeik op hhz wel zat nou, toch wil ik dit ff kwijt.

Ik vind echt dat ie moet kappen met house 'in' hardstyle brengen. Eerst let the bass kick, dan zijn set op defqon en nu dit.
Persoonlijk heb ik echt een schijt hekel aan house, en het brengt de sfeer voor mij echt naar punt 0. Als men house muziek willen horen ga naar een house feestje!
In het geval van hhz, ga op house feesten draaien en val ons er niet mee lastig!! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 15:54 

Donateur

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:

Verschil is dat showtek het niet als hardstyle uitbrengt en Headhunterz/Wildstylez wel.

So fucking what? Moeten we in hokjes denken om iets goed of niet goed te vinden? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 17:23 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 17:41 

Hardtraxx Elite

Wesz schreef:
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 17:45 

Hardtraxx Veteran

Kalmeer, kinders. Er mag weer normaal gedaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 18:59 

Hardtraxx Elite

Loudness Trailer

Vorige  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen