Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Vind hem lekker met die harde kick en dan dat house deuntje.
S
Jesus, nou kom ik er pas achter hoe hoog het BPM stond aan het eind :P. Die Music Made Addict Remix / Edit was wel vet.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Rickie wrote:
Mike-O wrote:
Chukkels wrote:ow verdomme, hoe heet dat nummer ook alweer? Zo'n house nummer wat een hit was, kan de remix niet zijn denk ik. Ah Riverside toch?
View on YouTube
laat ik dit nummer dan net het kutste house nummer ooit vinden en nu ga ik dat tyfus deuntje dus ook op een hardstyle feest horen :x
Meestal doen ze de afrojack versie afspelen in clubs. Geen haat tegen major lazer, vind hem wel vette muziek maken :D
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Vind de remix niet heel slecht, klinkt wel aardig. Alleen die housebreak is gewoon not done... verpest gewoon heel het nummer -.-
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
oke sorry robster :kiss:
maar het blijft kut
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Vind sowieso het origineel Pon Di Floor wel vet. Goed genoten van Major Lazer op lowlands... drugs hielpen wel mee moet ik zeggen maar dan nog :P
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
djfrontliner

The track "On the Go!" with @max_enforcer is nothing you'd expect from us! It's something different!

max_enforcer

Yeeejjjj. 1000 followers. Thanks y'all for not just following me as EA ;) More new stuff is on the way and i won't let you down:)
Ben zeer benieuwd :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Volgens mij is die MMA remix gewoon 1 grote grap van wildstylez en headhunterz. Puur om al het zeik-volk snoeihard beet te nemen. Ook door die kuthouse er door. Het is gewoon ZO commercieel (ook dat stukje sarcasme over dat niemand hem kent er bij)... Ze doen het er gewoon om, lekker klieren! Ze genieten van het gezeik en kennelijk stimuleert het ze alleen maar. En om eerlijk te zijn hebben ze nog gelijk ook :/

Als het niet zo is ben ik wel voor altijd klaar met ze
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Tuurlijk is dat geen grap, MMA is voor het grote publiek nog steeds een enorme hit en de remix zal ook wel een enorm succes worden.

Toch grappig dat mensen die house-break nu helemaal de grond in boren, toen Showtek het deed met The Bottle vonden veel mensen het geniaal. Allemaal onder de noemer commercieel, ik word daar zo moe van...
Ik vind dat langzame stukje het enige leuke aan het nummer, want de rest is gewoon MMA en dat komt helemaal m'n strot uit.
Headhunterz is dit jaar echt naar een bedenkelijk niveau gezakt met z'n nieuwe stijl helaas. Jammer dat ie Wildstylez daarbij moet betrekken want die blijft wel vrij goed produceren.
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Inno wrote:Volgens mij is die MMA remix gewoon 1 grote grap van wildstylez en headhunterz. Puur om al het zeik-volk snoeihard beet te nemen. Ook door die kuthouse er door. Het is gewoon ZO commercieel (ook dat stukje sarcasme over dat niemand hem kent er bij)... Ze doen het er gewoon om, lekker klieren! Ze genieten van het gezeik en kennelijk stimuleert het ze alleen maar. En om eerlijk te zijn hebben ze nog gelijk ook :/

Als het niet zo is ben ik wel voor altijd klaar met ze
als het niet zo is ben je klaar met ze? En nu dus niet wil je zeggen wtf gast. Dus omdat ze het er om doen vind je het wel leuk :')
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
dawasiknie wrote:Tuurlijk is dat geen grap, MMA is voor het grote publiek nog steeds een enorme hit en de remix zal ook wel een enorm succes worden.

Toch grappig dat mensen die house-break nu helemaal de grond in boren, toen Showtek het deed met The Bottle vonden veel mensen het geniaal. Allemaal onder de noemer commercieel, ik word daar zo moe van...
Ik vind dat langzame stukje het enige leuke aan het nummer, want de rest is gewoon MMA en dat komt helemaal m'n strot uit.
Headhunterz is dit jaar echt naar een bedenkelijk niveau gezakt met z'n nieuwe stijl helaas. Jammer dat ie Wildstylez daarbij moet betrekken want die blijft wel vrij goed produceren.

Die house invloeden in showtek remix zijn toch beduidend beter als deze wank versie van mma
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Niet slecht ofzo moet ik zeggen. Maar eens' wachten op een hq.
H
Hardtraxxer
355 posts member since 2009
last seen Feb 2015
dawasiknie wrote:Toch grappig dat mensen die house-break nu helemaal de grond in boren, toen Showtek het deed met The Bottle vonden veel mensen het geniaal.
toen het tijdperk van de anti-climax er was vonden ook veel mensen het geniaal.
als je tegenwoordig 'n anti-climax wil maken die ook t publiek aanspreekt moet je van goede huizen komen.

zo vind ik deze gewoon niet leuk om te luisteren.
View on YouTube

maar deze weer wel :$
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Zucht @ headhunterz en wildstylez :')
S
Headhunterz draaide best wel vet gisteren! Wat Project One enz, Subsonic ^^.
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Dakpan wrote:
Simizle wrote:Wist je dat ik denk dat dit een remix is van:

DJ Zany & DJ Duro - Back Again (??? Remix)

View on YouTube

B-Front draait sowieso geen early hardstyle. Dus dit moet wel een remix zijn! (is echt pas na Psyko Punkz -Bass Boom, vanaf 3:21)
:')

Gewoon original hoor. Draaide die op Q-base ook.
Ok :) Niet goed gehoord dan..
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 7 days ago
stefaneke wrote:Headhunterz draaide best wel vet gisteren! Wat Project One enz, Subsonic ^^.
Hij draait in clubs altijd heel gevarieerd vind ik :) Veel oude dingen etc.
S
Nego wrote:
stefaneke wrote:Headhunterz draaide best wel vet gisteren! Wat Project One enz, Subsonic ^^.
Hij draait in clubs altijd heel gevarieerd vind ik :) Veel oude dingen etc.
Ik bedoel gisteren bij I love 2 Party ;).
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
dawasiknie wrote:Tuurlijk is dat geen grap, MMA is voor het grote publiek nog steeds een enorme hit en de remix zal ook wel een enorm succes worden.

Verschil is dat showtek het niet als hardstyle uitbrengt en Headhunterz/Wildstylez wel.
Hardtraxxer
354 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Ben dat gezeik op hhz wel zat nou, toch wil ik dit ff kwijt.

Ik vind echt dat ie moet kappen met house 'in' hardstyle brengen. Eerst let the bass kick, dan zijn set op defqon en nu dit.
Persoonlijk heb ik echt een schijt hekel aan house, en het brengt de sfeer voor mij echt naar punt 0. Als men house muziek willen horen ga naar een house feestje!
In het geval van hhz, ga op house feesten draaien en val ons er niet mee lastig!! :list:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lyst wrote:

Verschil is dat showtek het niet als hardstyle uitbrengt en Headhunterz/Wildstylez wel.
So fucking what? Moeten we in hokjes denken om iets goed of niet goed te vinden? :')
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Wesz wrote:Wist je dat ... Topic
Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Kalmeer, kinders. Er mag weer normaal gedaan worden.
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Loudness Trailer

View on YouTube