Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Ze draait heel veel Minus is More, zit bij het MOH boekingskantoor, plus dat hij ook (heel waarschijnlijk) voor Crypsis en Chain Reaction maakt... Zou zo een Anagenetic release op MIM in de stijl van Crypsis en Chain Reaction zien.
Crypsis produceert zelf :)
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Titatovenaar wrote:
Ze draait heel veel Minus is More, zit bij het MOH boekingskantoor, plus dat hij ook (heel waarschijnlijk) voor Crypsis en Chain Reaction maakt... Zou zo een Anagenetic release op MIM in de stijl van Crypsis en Chain Reaction zien.
Crypsis produceert zelf :)
Ja, ook voor Chain Reaction :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wel met een dikke angerfist-soundbank :P
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
Wij: The Melodicz een paar nieuwe tracks hebben waar we echt super trots op zijn.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
rodger88 wrote:Wij: The Melodicz een paar nieuwe tracks hebben waar we echt super trots op zijn.
Vet cool.
A
rodger88 wrote:Wij: The Melodicz een paar nieuwe tracks hebben waar we echt super trots op zijn.
Wist je dat ... Topic
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
hahaha das een goeie :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
PNXRMX wrote:
Grote kans dat ze ook voor MiM of Thera gaat release. Het zou dus best wel kunnen :P
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
dawasiknie wrote:Wel met een dikke angerfist-soundbank :P
vind je het heel gek. Crypsis heeft vroeger meegedraaid met de angerfist live acts.
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Aug 2025
wvd wrote:
djheadhunterz wrote: Expecting to finish the track with Wildstylez today! Depends on how lazy he is today.
Zal waarschijnlijk wel Down With The Hardstyle zijn..
Weet iemand wanneer Extraordinary Happiness van Wildstylez een keer uitkomt?
Dat duurt ook al minimaal 40 jaar :(
Last edited by AFCA on , edited 1 time in total.
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 7 days ago
wist je dat...

Morgen Zatox met Ran-D in de studio zit! :bomb:
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
The I's wrote:wist je dat...

:bomb:

kan niet anders dan een heerlijke track worden :)
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
AFCA wrote:
wvd wrote:
djheadhunterz wrote: Expecting to finish the track with Wildstylez today! Depends on how lazy he is today.
Zal waarschijnlijk wel Down With The Hardstyle zijn..
Weet iemand wanneer Extraordinary Happiness van Wildstylez een keer uitkomt?
Dat duurt ook al minimaal 40 jaar :(
Extraordinary happiness komt niet en met down met the hardstyle gingen ze niks meer doen geloof ik?
Ik hoop dat ze met een keiharde track komen om iedereen die ze gebasht heeft dit jaar een dikke vinger toe te wijzen :)
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lees hier net dat Extraordinary happiness mogelijk als free release komt, en van down with the hardstyle: Ik denk dat hij wel uitkomt omdat ze een 2010 edit hebben gemaakt9Gedraaid op Decibel). dus ze zijn der wel degelijk mee bezig geweest.
Maarja we moeten het maar afwachten.. ;)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024

las het op twitter...heilige combo denk ik zo:P...kan zeeer dikke track uitkomen :yay:
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022

denk dat je beter niet al te hoge verwachtingen kan hebben hiervan, want dan kan het alleen
maar meer tegenvallen. Je kan beter je verwachting naar beneden bijstellen zodat er ruimte
overblijft voor een verrassing.

http://twitter.com/#!/djrandofficial/status/26731557931

beetje jammer dat et Rawstyle wordt genoemd :yawn:
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Twitter Max Enforcer:
Finishing the track with @djfrontliner!! Crazy experimental, but uplifting track. We love it:D
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
E-rik wrote:Twitter Max Enforcer:
Finishing the track with @djfrontliner!! Crazy experimental, but uplifting track. We love it:D
wat een collabs joh, dit klinkt ook erg veelbelovend :)
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Oxbow wrote:
E-rik wrote:Twitter Max Enforcer:
wat een collabs joh, dit klinkt ook erg veelbelovend :)
Inderdaad, Max Enforcer met Frontliner klinkt ook veelbelovend. :D
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
TheDizZorder wrote:

denk dat je beter niet al te hoge verwachtingen kan hebben hiervan, want dan kan het alleen
maar meer tegenvallen. Je kan beter je verwachting naar beneden bijstellen zodat er ruimte

Inderdaad, iedereen had ook erg hoge verwachtingen van Zatox met A-Lusion en daar is uiteindelijk ook gewoon een standaard trackje uitgekomen. En ik vind het juist een goeie zaak dat het Raw wordt genoemd, maar noem het inderdaad liever Rauwe Hardstyle ofzo. :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
JolleNL wrote:
TheDizZorder wrote:

Inderdaad, iedereen had ook erg hoge verwachtingen van Zatox met A-Lusion en daar is uiteindelijk ook gewoon een standaard trackje uitgekomen. En ik vind het juist een goeie zaak dat het Raw wordt genoemd, maar noem het inderdaad liever Rauwe Hardstyle ofzo. :P
True, maar A-lusion staat ook niet echt garant voor kwaliteit de laatste tijd, terwijl Ran-D... nja... grotere kans op kwaliteit :D
T
Artiest
last seen May 2022
JolleNL wrote:
TheDizZorder wrote:

idd... noem het Rauwe Hardstyle, maar hang er niet gelijk een naamkaartje aan. We hebben al jaren hardere hardstyle gehad. Waarom nu naar 10jaar er een naamkaart aan hangen

Hardstyle evolueert maar meer ook niet
T
Artiest
last seen May 2022
PNXRMX wrote: True, maar A-lusion staat ook niet echt garant voor kwaliteit de laatste tijd, terwijl Ran-D... nja... grotere kans op kwaliteit :D
ok, maar ook op zijn hits zijn mensen vandaag de dag snel uitgekeken... dus als we ons nou laten verrassen met het resultaat ipv te hopen dat et een super hit wordt ;)
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Ik ben eigenlijk niet benieuwd naar deze collab. Dit omdat ik Zatox totaal niet vind sins zijn nieuwe sound. Het is gewoon te veel van hetzelfde....
En Ran-D? Tjaah, de laatste tijd ben ik daarover ook niet al te goed te spreken. In het begin was hij nog redelijk hard met platen zoals Under Attack (deze is al best oud), Escapism en ga zo maar door. Maar tegenwoordig komt hij aanzetten met Till We Meet Again, In For The Kill en Pas Americano. Nee, Ran-D had van mijn part gewoon bij zijn oude sound moeten blijven, evenals Zatox. Dan had ik deze collab misschien wel intressant gevonden :)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
EN ik maar hopen dat Down with the Hardstyle de prullenbak in verschenen is.. Zie je dit op twitter:

Preview online: Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle (Credible Mix) (HQ Preview) (MGMT) http://fb.me/IrmA7B4K