Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 21:42 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Ze draait heel veel Minus is More, zit bij het MOH boekingskantoor, plus dat hij ook (heel waarschijnlijk) voor Crypsis en Chain Reaction maakt... Zou zo een Anagenetic release op MIM in de stijl van Crypsis en Chain Reaction zien.

Crypsis produceert zelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 22:17 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Citaat:
Ze draait heel veel Minus is More, zit bij het MOH boekingskantoor, plus dat hij ook (heel waarschijnlijk) voor Crypsis en Chain Reaction maakt... Zou zo een Anagenetic release op MIM in de stijl van Crypsis en Chain Reaction zien.

Crypsis produceert zelf :)

Ja, ook voor Chain Reaction :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 22:30 

Donateur

Wel met een dikke angerfist-soundbank :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:04 

Hardtraxxer

Wij: The Melodicz een paar nieuwe tracks hebben waar we echt super trots op zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:09 

Donateur

rodger88 schreef:
Wij: The Melodicz een paar nieuwe tracks hebben waar we echt super trots op zijn.

Vet cool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:25 

rodger88 schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:27 

Hardtraxxer

hahaha das een goeie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:30 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Grote kans dat ze ook voor MiM of Thera gaat release. Het zou dus best wel kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:42 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Wel met een dikke angerfist-soundbank :P

vind je het heel gek. Crypsis heeft vroeger meegedraaid met de angerfist live acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 00:48 

Hardtraxxer

wvd schreef:
djheadhunterz schreef:
Expecting to finish the track with Wildstylez today! Depends on how lazy he is today.

Zal waarschijnlijk wel Down With The Hardstyle zijn..
Weet iemand wanneer Extraordinary Happiness van Wildstylez een keer uitkomt?
Dat duurt ook al minimaal 40 jaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 01:02 

Artiest

wist je dat...

Morgen Zatox met Ran-D in de studio zit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 01:07 

Hardtraxx Addict

The I's schreef:
wist je dat...

:bomb:

kan niet anders dan een heerlijke track worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 01:17 

Hardtraxx Addict

AFCA schreef:
wvd schreef:
djheadhunterz schreef:
Expecting to finish the track with Wildstylez today! Depends on how lazy he is today.

Zal waarschijnlijk wel Down With The Hardstyle zijn..
Weet iemand wanneer Extraordinary Happiness van Wildstylez een keer uitkomt?
Dat duurt ook al minimaal 40 jaar :(

Extraordinary happiness komt niet en met down met the hardstyle gingen ze niks meer doen geloof ik?
Ik hoop dat ze met een keiharde track komen om iedereen die ze gebasht heeft dit jaar een dikke vinger toe te wijzen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 01:42 

Hardtraxxer

Lees hier net dat Extraordinary happiness mogelijk als free release komt, en van down with the hardstyle: Ik denk dat hij wel uitkomt omdat ze een 2010 edit hebben gemaakt9Gedraaid op Decibel). dus ze zijn der wel degelijk mee bezig geweest.
Maarja we moeten het maar afwachten.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:02 

Hardtraxx Veteran

The I's schreef:
wist je dat...

las het op twitter...heilige combo denk ik zo:P...kan zeeer dikke track uitkomen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:23 

Artiest

The I's schreef:
wist je dat...

denk dat je beter niet al te hoge verwachtingen kan hebben hiervan, want dan kan het alleen
maar meer tegenvallen. Je kan beter je verwachting naar beneden bijstellen zodat er ruimte
overblijft voor een verrassing.

http://twitter.com/#!/djrandofficial/status/26731557931

beetje jammer dat et Rawstyle wordt genoemd :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:52 

Hardtraxx Addict

Twitter Max Enforcer:

Citaat:
Finishing the track with @djfrontliner!! Crazy experimental, but uplifting track. We love it:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:55 

Hardtraxx Veteran

E-rik schreef:
Twitter Max Enforcer:

Citaat:
Finishing the track with @djfrontliner!! Crazy experimental, but uplifting track. We love it:D

wat een collabs joh, dit klinkt ook erg veelbelovend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 12:04 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
E-rik schreef:
Twitter Max Enforcer:

Citaat:

wat een collabs joh, dit klinkt ook erg veelbelovend :)

Inderdaad, Max Enforcer met Frontliner klinkt ook veelbelovend. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 12:45 

Hardtraxx Veteran

TheDizZorder schreef:
The I's schreef:
wist je dat...

denk dat je beter niet al te hoge verwachtingen kan hebben hiervan, want dan kan het alleen
maar meer tegenvallen. Je kan beter je verwachting naar beneden bijstellen zodat er ruimte

Inderdaad, iedereen had ook erg hoge verwachtingen van Zatox met A-Lusion en daar is uiteindelijk ook gewoon een standaard trackje uitgekomen. En ik vind het juist een goeie zaak dat het Raw wordt genoemd, maar noem het inderdaad liever Rauwe Hardstyle ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 13:01 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
TheDizZorder schreef:
The I's schreef:
wist je dat...

Inderdaad, iedereen had ook erg hoge verwachtingen van Zatox met A-Lusion en daar is uiteindelijk ook gewoon een standaard trackje uitgekomen. En ik vind het juist een goeie zaak dat het Raw wordt genoemd, maar noem het inderdaad liever Rauwe Hardstyle ofzo. :P

True, maar A-lusion staat ook niet echt garant voor kwaliteit de laatste tijd, terwijl Ran-D... nja... grotere kans op kwaliteit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 13:05 

Artiest

JolleNL schreef:
TheDizZorder schreef:
The I's schreef:
wist je dat...

idd... noem het Rauwe Hardstyle, maar hang er niet gelijk een naamkaartje aan. We hebben al jaren hardere hardstyle gehad. Waarom nu naar 10jaar er een naamkaart aan hangen

Hardstyle evolueert maar meer ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 13:11 

Artiest

PNXRMX schreef:
True, maar A-lusion staat ook niet echt garant voor kwaliteit de laatste tijd, terwijl Ran-D... nja... grotere kans op kwaliteit :D

ok, maar ook op zijn hits zijn mensen vandaag de dag snel uitgekeken... dus als we ons nou laten verrassen met het resultaat ipv te hopen dat et een super hit wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 13:20 

Hardtraxx Elite

Ik ben eigenlijk niet benieuwd naar deze collab. Dit omdat ik Zatox totaal niet vind sins zijn nieuwe sound. Het is gewoon te veel van hetzelfde....
En Ran-D? Tjaah, de laatste tijd ben ik daarover ook niet al te goed te spreken. In het begin was hij nog redelijk hard met platen zoals Under Attack (deze is al best oud), Escapism en ga zo maar door. Maar tegenwoordig komt hij aanzetten met Till We Meet Again, In For The Kill en Pas Americano. Nee, Ran-D had van mijn part gewoon bij zijn oude sound moeten blijven, evenals Zatox. Dan had ik deze collab misschien wel intressant gevonden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:02 

Hardtraxx Elite

EN ik maar hopen dat Down with the Hardstyle de prullenbak in verschenen is.. Zie je dit op twitter:

Preview online: Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle (Credible Mix) (HQ Preview) (MGMT) http://fb.me/IrmA7B4K
Vorige  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen