Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 56 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 45 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Nou ik ken iemand van de organisatie dus ik mag het gewoon niet doorvertellen.
Ik bedoel er meer mee, als je twijfelde voor een Early Bird ticket, haal em gewoon. Niet dat je achteraf 10 Euro meer meot dokken omdat je de line up afwacht.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hoeveel krijg jij van de organisatie betaald door dit te zeggen :P ;)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik heb ook wel eens inside information, wat heeft het voor nut om dat neer te zetten hier?
Donateur
last seen Oct 2014
Khadber wrote:Ik heb ook wel eens inside information, wat heeft het voor nut om dat neer te zetten hier?
Dat heb ik hierboven neergezet waarom.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Khadber wrote:Ik heb ook wel eens inside information, wat heeft het voor nut om dat neer te zetten hier?
Mensen overtuigen om kaarten te kopen.

Ik ga met oudjaarsnacht echt niet naar enschede. Enige Hardstylefeest wat ik overweeg is Qountodown, en daar wil ik nog niet heen. Oud & Nieuw vier ik met vrienden, bier & mn vriendin :)
Donateur
last seen Oct 2014
Rik wrote:

Ik ga met oudjaarsnacht echt niet naar enschede. Enige Hardstylefeest wat ik overweeg is Qountodown, en daar wil ik nog niet heen. Oud & Nieuw vier ik met vrienden, bier & mn vriendin :)
Ja en dat kan je toch doen onder het genot van kneitersharde muziek?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Refuze wrote:
Rik wrote:

Ja en dat kan je toch doen onder het genot van kneitersharde muziek?
ja idd!!..... dus...
zet de boxen ff lekker hard an met een cd'tje op en ga daarna lekker de stad in ofseuw
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
@HCRecordings: Preparing the new release of the Stereotuners - Every single day ! This week @ dance-tunes & hardstyle.com :) Stay tuned !
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
thuis vuurwerk afsteken en met me vriendjes en vriendinnetjes zitten wachten tot 12 uur en daarna nog na de plaatselijke tent heb ik al vaak genoeg gedaan nu wil ik is KNALLEND het nieuwe jaar in :bomb:
en ik weet ook al een deel van de line up dus knallen word het zeker! :woot:
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
freddyadu8 wrote:@HCRecordings: Preparing the new release of the Stereotuners - Every single day ! This week @ dance-tunes & hardstyle.com :) Stay tuned !
staat nu op dancetunes :)
Donateur
last seen Oct 2014
frankhardenberg wrote:thuis vuurwerk afsteken en met me vriendjes en vriendinnetjes zitten wachten tot 12 uur en daarna nog na de plaatselijke tent heb ik al vaak genoeg gedaan nu wil ik is KNALLEND het nieuwe jaar in :bomb:
en ik weet ook al een deel van de line up dus knallen word het zeker! :woot:
Jij weet de gehele line up al doos :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 45 minutes ago
View on YouTube
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Hehe die kerel op 1.17 met blote pens gaat keihard.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Hardbass op 12 februari is en ik er gewoon heen ga natuurlijk
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Skedoedelefloeps wrote:Hardbass op 12 februari is en ik er gewoon heen ga natuurlijk
Zoals wel meer hier denk ik :woot:
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Skedoedelefloeps wrote:Hardbass op 12 februari is en ik er gewoon heen ga natuurlijk
wow dikke inside informatie hiero.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Odyssee wrote:
wow, dikke sarcasme hiero...
wist niet dat t topic, Wist je dat... (alleen voor mensen met inside info) heette, mijn excuus >.<
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Skedoedelefloeps wrote:
Odyssee wrote:
wow, dikke sarcasme hiero...
wist niet dat t topic, Wist je dat... (alleen voor mensen met inside info) heette, mijn excuus >.<
Is ook niet erg. Maar als je even had terug gelezen was het al paar weken bekend.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Odyssee wrote:
Is ook niet erg. Maar als je even had terug gelezen was het al paar weken bekend.
maakt niet uit, ik wou gewoon even melden dat ik er weer heen ga, dingen hier worden zo vaak herhaalt dus, die ene keer dat ik dat doe zal niemand wakker van liggen :whistle:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Anagenetic bezig is met producen. Heb al een intro van 1 van haar tracks gehoord en dat gaat al aardig hard kan ik jullie vertellen :D
S
Robster wrote:Anagenetic bezig is met producen. Heb al een intro van 1 van haar tracks gehoord en dat gaat al aardig hard kan ik jullie vertellen :D
Enigste keer dat ik d'r heb meegemaakt was snoerhard! Ben benieuwd ;).
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Robster wrote:Anagenetic bezig is met producen. Heb al een intro van 1 van haar tracks gehoord en dat gaat al aardig hard kan ik jullie vertellen :D
En maakt ze het zelf of krijgt ze t allemaal van Angerfist?
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
PNXRMX wrote:
Zover ik weet produceert ze nu zelf.
Wat is volgens jou haar band met angerfist dan? :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Robster wrote:
PNXRMX wrote:
Zover ik weet produceert ze nu zelf.
Wat is volgens jou haar band met angerfist dan? :P
Ze draait heel veel Minus is More, zit bij het MOH boekingskantoor, plus dat hij ook (heel waarschijnlijk) voor Crypsis en Chain Reaction maakt... Zou zo een Anagenetic release op MIM in de stijl van Crypsis en Chain Reaction zien.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Skedoedelefloeps wrote:
Odyssee wrote:
maakt niet uit, ik wou gewoon even melden dat ik er weer heen ga, dingen hier worden zo vaak herhaalt dus, die ene keer dat ik dat doe zal niemand wakker van liggen :whistle:
weer een slapeloze nacht :(