Tis btw gewoon een of andere model die Q-dance inhuurde, niet alsof iedereen nu 1 of andere random chick gaat stalken 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
djrandofficial
Yow people, my Americano bootleg can be downloaded from www.ran-d.com, it's under podcasts, and it's completely..
Ik krijg:wrote:djrandofficial
Yow people, my Americano bootleg can be downloaded from http://www.ran-d.com, it's under podcasts, and it's completely..
Als ik op die link klikDe webpagina kan niet worden weergegeven
EDIT: Via Firefox werkt het wel
Vind hem maar tegen vallen, op het filmpje klonk tie harder.wrote:djrandofficial
Yow people, my Americano bootleg can be downloaded from http://www.ran-d.com, it's under podcasts, and it's completely..
Ja vind ik ook. Op t begin vond ik m wel vet maar k hoef m niet te vaak te horen. Op decibel heb ik m 2x gehoord dat vond ik wat teveel van t goedewrote: Vind hem maar tegen vallen, op het filmpje klonk tie harder.
wrote:Vind hem maar tegen vallen, op het filmpje klonk tie harder.wrote:djrandofficial
Ik vindt dat randy altijd echt heeel netjes zn tracks afwerkt... 'mastered'
ook de opbouw van de bootleg naar de climax... is toch geniaal gedaan ?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Heatzone dan toch naar Scantraxx ?
@ Facebook: "Thomas Ulstrup (Kingsman) heeft Scantraxx toegevoegd aan zijn werkgevers."
@ Facebook: "Thomas Ulstrup (Kingsman) heeft Scantraxx toegevoegd aan zijn werkgevers."
Was al bekend toch? Geen officiele aankondiging, maar ze stonden in de Scantraxx bunker met Krusaders, en volgens mij was het ook een beetje onofficieel bevestigd door Pim.wrote:Heatzone dan toch naar Scantraxx ?
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Tja ik dacht het ook al zo, nadat ze in de Scantraxx bunker stonden, maarja zoals je zegt niet echt een officiële bevestiging.wrote:Was al bekend toch? Geen officiele aankondiging, maar ze stonden in de Scantraxx bunker met Krusaders, en volgens mij was het ook een beetje onofficieel bevestigd door Pim.wrote:Heatzone dan toch naar Scantraxx ?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ze staan ook op de line up van de Scantraxx DNA weet ik veel hoe het heet tour dus ja.
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Als dat bij Scantraxx zitten resulteert in meer releases vind ik het helemaal niet erg. 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Niet per se meer releases, wel graag betere. 2010 was zeg maar niet hun jaar om het maar zacht uit te drukken..
kvind wel vet dat Heatzone daar bij zit 
In ieder geval een VEEL betere aanwinst dan WP 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
heatzone! Heb hem altijd al wel is een keer willen zien draaien, nu hij bij scantraxx zit word die kans miss groter 
Twitter Digital Punk
Recording 'Forever Lost' right now!!! Its done... The first collab with @scopedj is à fact...
Done for today... Tomorrow I Will hit the studio with someone that has his studio right under mine... Guess who ;-)
... de volgende vid een dikke is:
View on YouTube
View on YouTube
die is vrij lang geleden gepost? + niet echt veel nieuws hierin te zienwrote:... de volgende vid een dikke is:
View on YouTube
Ohja klopt. Eigenlijk verkeerd gepost 
-
S
Heatzone bij scantraxx, als dit maar niet invloed heeft op zijn werk. Hij zal onwaarschijnlijk nu wel vaker te zien zijnDone for today... Tomorrow I Will hit the studio with someone who has his studio right under mine... Guess who ;-)
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Welke dat dan?wrote:Heatzone bij scantraxx, als dit maar niet invloed heeft op zijn werk. Hij zal onwaarschijnlijk nu wel vaker te zien zijnDone for today... Tomorrow I Will hit the studio with someone who has his studio right under mine... Guess who ;-). Ik hoop dat die andere geplande aanwinst voor scantraxx achterwege blijft
.
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Had je naar The Hardtraxx Future stage moeten komenwrote:heatzone! Heb hem altijd al wel is een keer willen zien draaien, nu hij bij scantraxx zit word die kans miss groter