A-Lusion! 
Nummer trouwens ook
Ja want videoclips zijn nog nooit door harddance artiesten gedaan en maken de scene kapot.wrote:Bij hardstyle nummer moet je geen clip maken,
Laat het lekker zoals het is en niet zulke dingen maken,
Ga dan zelf zingen en maak een filmpje,
Maar het nummer klinkt best
Denk niet zozeer dat een videoclip de scene kapot zou maken. Je kunt gwn geen mooie videoclip maken voor een track. Je komt dan al snel bij beelden van een feest. Je kunt zoals andere artiesten op een strandje gaan staan en je tekst zingen. Je kunt geen goede beelden maken bij hardstyle, tenminste ik moet nog zien dat dat ooit nog eens gebeurdwrote:Ja want videoclips zijn nog nooit door harddance artiesten gedaan en maken de scene kapot.wrote:Bij hardstyle nummer moet je geen clip maken,
Zoiets als bij de PP filmpjs, zoals bij bassboom zou misschien kunnenwrote:Denk niet zozeer dat een videoclip de scene kapot zou maken. Je kunt gwn geen mooie videoclip maken voor een track. Je komt dan al snel bij beelden van een feest. Je kunt zoals andere artiesten op een strandje gaan staan en je tekst zingen. Je kunt geen goede beelden maken bij hardstyle, tenminste ik moet nog zien dat dat ooit nog eens gebeurdwrote:Ja want videoclips zijn nog nooit door harddance artiesten gedaan en maken de scene kapot.wrote:Bij hardstyle nummer moet je geen clip maken,
Nou ja ik ben van mening dat je hardstyle gewoon niet aan een video clip kunt koppelen, maakt niet uit met welke track. Bijv die clips die showtek dan heeft gemaakt zien er wel leuk uit maar het beeld staat helemaal los van de muziek. Als je daar alleen al een rap nummer of weet ik wat voor track onder gooit dan koppelt het al gelijk een stuk beter. Bij hardstyle werkt dat gewoon niet vind ik.wrote:
Zoiets als bij de PP filmpjs, zoals bij bassboom zou misschien kunnen
Wat een grap :')wrote:... de clip van Groundforce - Zombie best een vette clip is? View on YouTube
Nummer trouwens ook
Vanaf 2:45 begint het pas lekker te worden, nix nieuws vergeleken met de overige versies.wrote:Wat een grap :')wrote:... de clip van Groundforce - Zombie best een vette clip is? View on YouTube
Nummer trouwens ook
/care?wrote:Die tweede van links: hoezo implants.
plastic fantasticwrote:/care?wrote:Die tweede van links: hoezo implants.
wrote:1 van die chicks heet Ashley Hayman - bron: Q-dance die iets van haar RT'de op twitter. Veel plezier
SNEL FACEBOOKEEEEEEEwrote:1 van die chicks heet Ashley Hayman - bron: Q-dance die iets van haar RT'de op twitter. Veel plezier
Misschien heeft ze wel een account op Hardtraxx!wrote:SNEL FACEBOOKEEEEEEEwrote:1 van die chicks heet Ashley Hayman - bron: Q-dance die iets van haar RT'de op twitter. Veel plezier