Je kunt daar niet eens even met je poten in het water, dan ben je voer voor de krokodillen. Maar over mooi weer valt niet te klagen. Ach, feesten daar zijn van een ander soort, mensen willen daar niet hetzelfde als hier denk ik.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Hier is het ook klein begonnen
.
Zwemmen er in Sydney krokodillen dan......wrote:Je kunt daar niet eens even met je poten in het water, dan ben je voer voor de krokodillen. Maar over mooi weer valt niet te klagen. Ach, feesten daar zijn van een ander soort, mensen willen daar niet hetzelfde als hier denk ik.
-
S
Neejwrote:Zwemmen er in Sydney krokodillen dan......wrote:Je kunt daar niet eens even met je poten in het water, dan ben je voer voor de krokodillen. Maar over mooi weer valt niet te klagen. Ach, feesten daar zijn van een ander soort, mensen willen daar niet hetzelfde als hier denk ik.
Bij Australie zwemmen krokodillen in rivieren, meren en aan de kust. Zoutwaterkrokodillen zijn dat.wrote:Zwemmen er in Sydney krokodillen dan......wrote:Je kunt daar niet eens even met je poten in het water, dan ben je voer voor de krokodillen. Maar over mooi weer valt niet te klagen. Ach, feesten daar zijn van een ander soort, mensen willen daar niet hetzelfde als hier denk ik.
Maar als het geen krokodil is die je pakt, is het wel een haai.
-
S
Ja natuurlijkwrote:Bij Australie zwemmen krokodillen in rivieren, meren en aan de kust. Zoutwaterkrokodillen zijn dat.wrote:Zwemmen er in Sydney krokodillen dan......wrote:Je kunt daar niet eens even met je poten in het water, dan ben je voer voor de krokodillen. Maar over mooi weer valt niet te klagen. Ach, feesten daar zijn van een ander soort, mensen willen daar niet hetzelfde als hier denk ik.
Maar als het geen krokodil is die je pakt, is het wel een haai.
Zo'n omgeving is helemaal niet geschikt voor krokodillen om te leven. Haaien zullen er ook niet graag komen.
JA. Haaien en Krokodillen zoeken de mensen op, waar mensen zijn, is voedsel te vinden.wrote:Ja natuurlijk
Maar nu weer ontopic.
Ik zie geen geluidsboxen op de main.wrote:
Defqon.1 Australië..
hadden ze ook niet, iedereen had oordoppies in.
-
A
Zitten in de stagewrote:Ik zie geen geluidsboxen op de main.wrote:
Defqon.1 Australië..
wastedpenguinz
if we reach 3,000 likes on our facebook fan page we will release "Din Mamma" in extended FOR FREE! come on, peoplelet's get it started
kan ik ook dislikes geven aan wastedpenguinz?wrote:wastedpenguinz
if we reach 3,000 likes on our facebook fan page we will release "Din Mamma" in extended FOR FREE! come on, peoplelet's get it started
wrote:wastedpenguinz
Wat een origineel idee :')wrote:wastedpenguinz
-
DHardtraxxer
- 118 posts member since 2009
- last seen Apr 2016
Gister op Hysteria ff met The Pitcher staan praten, en er komt inderdaad een album van hem uit.
Met samenwerkingen ertussen met Mc Renegade, Zany, Noisecontrollers en B-Front.
.. de nieuwe Catatonic Overload zooooooooooooooooooooooooooooooooo dik is
Soon in het new tracks topic
Ben benieuwdwrote:.. de nieuwe Catatonic Overload zooooooooooooooooooooooooooooooooo dik is![]()
wrote:Gister op Hysteria ff met The Pitcher staan praten, en er komt inderdaad een album van hem uit.
wrote:wrote:Gister op Hysteria ff met The Pitcher staan praten, en er komt inderdaad een album van hem uit.
wist je dat ik weet wie de anthem maakt van Qlimax dit jaar omdat ik gisternacht met de dj aan het praten was en hij toe gaf
-
M
En.. wie is het?wrote:wist je dat ik weet wie de anthem maakt van Qlimax dit jaar omdat ik gisternacht met de dj aan het praten was en hij toe gaf
Brennan Heart natuurlijk. Dat verwacht ik iig.wrote:En.. wie is het?wrote:wist je dat ik weet wie de anthem maakt van Qlimax dit jaar omdat ik gisternacht met de dj aan het praten was en hij toe gaf
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Cool zullen we nu vrienden zijn?wrote:wist je dat ik weet wie de anthem maakt van Qlimax dit jaar omdat ik gisternacht met de dj aan het praten was en hij toe gaf