Het scheelt dat Fusion een hele berg met releases heeft integenstelling tot de meeste labels, ze releases nu alles om de week om die lijst korter te maken en voor de toekomst de wachtlijst kort te houden heb ik het gevoel 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik vind dat gewoon het recht van de sterkste. In mijn ogen releasen ze gewoon het beste... DWX doet het goed met Psyko Punkz, daar hoor je mij niet over klagen.
Ik echt wacht op een nieuwe release van Solutio & The I's: Against Us/Darkness waarschijnlijk 
Niet om de week, maar dat hoeft ook niet. Ik ken wel genoeg labels die telkens weer vette tracks uitbrengen bijv. AVIO, Minus is More, Italian Hardstyle, Zanzatraxx, Hardcopy en Activa Records. Oké soms zit er eens een minder goede track tussen maar dat is ook geen uitzondering bij Fusion.wrote:Hoezo niet, ik kan geen ander label bedenken die bijna om de week of elke week een toch wel een ''hele goede/top'' release uit weet te brengen.wrote:Kwaliteit genoeg inderdaad, vooral die release van vorige week. Maar om Fusion nou zo ver de hemel in te prijzen lijkt me ook overdreven.
Naar mijn mening zijn de releases ''top''.
Inderdaad, die Against Us is vetwrote:Ik echt wacht op een nieuwe release van Solutio & The I's: Against Us/Darkness waarschijnlijk
hoe kom je daar bij?wrote:Ik echt wacht op een nieuwe release van Solutio & The I's: Against Us/Darkness waarschijnlijk
Sorry ik bedoelde het niet dat ik denk dat die als eerste gereleased worden, maar denk dat die wel bij elkaar komenwrote:hoe kom je daar bij?wrote:Ik echt wacht op een nieuwe release van Solutio & The I's: Against Us/Darkness waarschijnlijk
Doe mij The Cry/Haunted maar 
Ze moeten gewoon alles releasen en meer van zulk geweld maken
En Fusion moet slim genoeg zijn om ze er bij te halen
Als het op producties aankomt, is Peter Aldenzee zonder twijfel de drukste MC in hardstyle. Om dit statement te onderstrepen heeft Nitrouz een special mix in elkaar gezet ter ere van de host van Q-dance presents: Fusion - The Next Level; MC DV8
De mix is aanstaande zondag 19 september vanaf 21:00 uur te beluisteren op Q-dance Radio!
jij hebt het in de gaten kerelwrote:Doe mij The Cry/Haunted maar
25sept nog naar sans ?
Nee Groningen hewrote:
jij hebt het in de gaten kerel![]()
25sept nog naar sans ?
En een bed op kruip-afstand. Makkelijker voor mij dan Sans
30 oktober en 6 november gaat de vloer in sans wel kapot
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Stonden ook op de Hardtraxx Future Stage
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Klinkt goedd!
toen wij in de trein zaten zeker.wrote:
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
hmm waveform in die movie geeft al aan dat het niet helemaal lekker is. Kick komt er te hard uit en doet mij
teveel denken aan de frontliner kicks, en die pitchkicks kunnen mij niet bekoren
wrote:Ik echt wacht op een nieuwe release van Solutio & The I's: Against Us/Darkness waarschijnlijk
Nog eeeeeventjes wachten jongens dan kunnen we gaan knallen!wrote:Doe mij The Cry/Haunted maar
wrote: Nog eeeeeventjes wachten jongens dan kunnen we gaan knallen!
Als jullie maar lekker veel eigen werk laten horen 6 November... Gekkenhuis
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Haha ja idd... dat hebben wij weer gemistwrote:toen wij in de trein zaten zeker.wrote:
-
A
... Crypsis samba maakt? Luister maar naar het einde van The Demand 
Wist je dat Second Identity als afsluiter echt zwaar gruwelijk is
Gister hebben ze een van de beste sets neergezet die ik ooit heb gehoord
Wat een gekkenhuis 
Viel zwaar boven mn verwachting. Ik had verwacht dat ze gwn een opbouwende set zouden doen met tracks van hun album, maar ze begonnen direct al met face the enemy (zany rmx)wrote:Raw/Hard/Goed mixwerk?
..dat ze op Euphoria echt ruk waren!wrote:Wist je dat Second Identity als afsluiter echt zwaar gruwelijk isGister hebben ze een van de beste sets neergezet die ik ooit heb gehoord
Wat een gekkenhuis
Die 2 stralen ook totaal niks uit als ze aan het draaien zijn!