Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Oxbow schreef:
okee wat jij wil, b-front & da tweekaz maken precies hetzelfde ^^

Inderdaad, beiden Hardstyle. Niet precies hetzelfde, maar telkens met hun eigen twist aan natuurlijk. ^^

+10000
Omdat het niet je stijl is, is het niet per se slecht he.
Ik vind da tweekaz gwn vet omdat ze hun eigen persoonlijkheid in hun tracks leggen, die gekheid vind je in de tracks terug, en als ze dan een performance doen is dat gwn geweldig. Dik respect voor die gasten. Op Q-base ging het met da tweekaz het hardste los hoor in de dirtyworkz bunker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:56 
 
Donateur

Rest van de discussie zet je hier maar verder. ;) Nu weer on-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke ik zeg al niks meer verder,
wou alleen maar even zeggen dat ik Da Tweekaz gewoon niet met de harde muziek wil associëren waar ik zo gek op ben

klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blijf erbij dat die badeendjes-tool fucking gruwelijk is :thumbsup:

Oh ja volgens mij zijn het wel relaxte gasten, alleen de rest van hun muziek... tsja :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
johnlienden schreef:
raw hardstyle nu-hardstyle, ik wordt zo moe van die discussie/dat gezever :x


okee wat jij wil, b-front & da tweekaz maken precies hetzelfde ^^

Als we zo gaan beginnen, zeg dan ook maar frontliner-hardstyle, zany-hardstyle, alphaverb-hardstyle, technoboy-hardstyle etc etc etc nu snap ik ook wat men bedoelt met "een eigen stijl/sound" hebben :thumbup:
Tuurlijk hebbeb de tweekaz en bfront een andere sound maar neemt niet weg dat ze allebei hardstyle maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:19 
 
Artiest

Kryptica schreef:
Rest van de discussie zet je hier maar verder. ;) Nu weer on-topic.

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:02 
 
Donateur

Oxbow schreef:
Da Tweekaz (L)

ze zijn echt hilarisch :P Maar ik zag net dat het filmpje al op de vorige pagina stond. :P
En dan die droge Antwerpse uitspraak van Coone :P
DoubleDutch schreef:


Manman :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Normaal ook meer van de raw-style,
ma da tweekaz draaide wel gruwelijk hard op Q-base.
het is dan wel erg happy, ma dat maakt het wel één groot feest
in die area, kwame relaxte mense op af, I have to say!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb ze nog nooit gezien,, hun muziek staat me nu niet echt aan.. Maar kan goed als ik ze zie dat dat wel zo is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wist je dat Q-dance wel heel lang op zich laat wachten met de Q-dance @ Mystery Land aftermovie? Of is het zo dat ie nieteens meer komt...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dies toch allang. Das toch die video met dat multicam gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
Dies toch allang. Das toch die video met dat multicam gebeuren?

Hmm, ik had wel verwacht dat daarnaast ook nog wel een officiële after video zou komen. Stom, want je kan er niet veel uit opmaken op deze manier vind ik... Die multicam video betreft trouwens alleen de eindshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:47 
 
Hardtraxxer

Mind.Illusion schreef:
Dies toch allang. Das toch die video met dat multicam gebeuren?


Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als artiest A jouw stijl niet is, laat je die toch gewoon lekker links liggen? Hoef je niet bij iedere gelegenheid te gaan zeggen hoe verschrikkelijk het allemaal wel niet is. Overigens vind ik die gasten ontzettend orgineel en ook heel open en relaxed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

... de melodie van Bioweapon & Toneshifterz - Worlds Colide 2 druppels water is met die van Face the Enemy..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flip27 schreef:
... de melodie van Bioweapon & Toneshifterz - Worlds Colide 2 druppels water is met die van Face the Enemy..

Komt omdat Face The Enemy een redelijk standaard akkoordenschema gebruikt wat vaker in muziek gebruikt word. Wil echter niet zeggen dat het heel netjes is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Als artiest A jouw stijl niet is, laat je die toch gewoon lekker links liggen? Hoef je niet bij iedere gelegenheid te gaan zeggen hoe verschrikkelijk het allemaal wel niet is. Overigens vind ik die gasten ontzettend orgineel en ook heel open en relaxed.


inderdaad Da Tweekaz zijn echt een van de nieuwe artiesten die er uit springen doordat ze hun eigen ding doen. Misschien wel allemaal heel cheesy maar zeker ook wel harde tracks. Niks dan respect voor die kerels :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Khadber schreef:
Als artiest A jouw stijl niet is, laat je die toch gewoon lekker links liggen? Hoef je niet bij iedere gelegenheid te gaan zeggen hoe verschrikkelijk het allemaal wel niet is. Overigens vind ik die gasten ontzettend orgineel en ook heel open en relaxed.


inderdaad Da Tweekaz zijn echt een van de nieuwe artiesten die er uit springen doordat ze hun eigen ding doen. Misschien wel allemaal heel cheesy maar zeker ook wel harde tracks. Niks dan respect voor die kerels :)

Op The Qontinent knalde het allemaal prima.. Ze hebben wel iets komisch over zich en hun energie achter de draaitafels is ook wel mooi om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Als artiest A jouw stijl niet is, laat je die toch gewoon lekker links liggen? Hoef je niet bij iedere gelegenheid te gaan zeggen hoe verschrikkelijk het allemaal wel niet is. Overigens vind ik die gasten ontzettend orgineel en ook heel open en relaxed.


Achja ik zal mijn comment bovenaan wel even aanpassen en er verder niks meer over zeggen, is inderdaad wel een beetje zielig om ze helemaal af te zeiken omdat ik hun style niet zo mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flip27 schreef:
... de melodie van Bioweapon & Toneshifterz - Worlds Colide 2 druppels water is met die van Face the Enemy..

Das maar een fractie van de melodie...

Komt gewoon omdat in Hardstyle-melodietjes vaak maar kleine sprongetjes worden gemaakt in toonhoogte...

En als er dan akkoorden overkomen is het logisch dat het soms een beetje op elkaar lijkt, bij fracties.

Hardstyle wordt op het moment behoorlijk uitgemolken dus dit zal nog wel vaker gaan gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Kryptica schreef:
Oxbow schreef:
okee wat jij wil, b-front & da tweekaz maken precies hetzelfde ^^

Inderdaad, beiden Hardstyle. Niet precies hetzelfde, maar telkens met hun eigen twist aan natuurlijk. ^^

+10000
Omdat het niet je stijl is, is het niet per se slecht he.
Ik vind da tweekaz gwn vet omdat ze hun eigen persoonlijkheid in hun tracks leggen, die gekheid vind je in de tracks terug, en als ze dan een performance doen is dat gwn geweldig. Dik respect voor die gasten. Op Q-base ging het met da tweekaz het hardste los hoor in de dirtyworkz bunker!


Ik ging ook even een kijkje nemen, is niet mijn ding om op los te gaan :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
fusionrecords

@Thyzie zijn een paar opties, maar ik hak morgen de knoop door wat het gaat worden :)


Ik vroeg wat de volgende release op Fusion wordt. Ben benieuwd! :)
Hoop iets in de richting van Donkey Rollers of een nieuwe Titan. Pavo of Southstylers zou ook heel vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Citaat:
fusionrecords

@Thyzie zijn een paar opties, maar ik hak morgen de knoop door wat het gaat worden :)


Ik vroeg wat de volgende release op Fusion wordt. Ben benieuwd! :)
Hoop iets in de richting van Donkey Rollers of een nieuwe Titan. Pavo of Southstylers zou ook heel vet zijn.


Titan en Southstylers hebben geen nieuwe tracks om te releasen, Donkey Rollers komt eind dit jaar, en wss zou Johan wachten met From Scratch releasen tot er een 2e track was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop eindelijk eens Neophobia maarja.
Vorige  1 ... 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen