Wat wil hij verbeteren aan mixbreed soldier dan,
die track is al perfect.
Al is de Igneon system remix best aardig.
Al is de Igneon system remix best aardig.
*Butchering Drumswrote:Als dat weer met zo'n plaat is als butchering the drums zal ik ook eens een kansje wagen!
precies, had hem meteen gedownload, wat een top plaat!wrote:*Butchering Drumswrote:Als dat weer met zo'n plaat is als butchering the drums zal ik ook eens een kansje wagen!
Partyraiser @ Hc radio
wrote:Liefhebbers van Hardcore, Darkcore, Industrial Hardcore en wie-weet-wat-voor-stijlen-er-nog-bij-komen, opgelet!
STAN- en Steffnov, een maand geleden wereldwijd bekend geraakt met hun duomix Too Dark For Daylight, teamen up voor een nieuwe mix sessie.
Van D-Passion tot D'Spyre & Hamunaptra, van Dither tot SPL.. Niks is deze mannen te gek. Wie van hard houdt, houdt van ons (en wij natuurlijk van jullie).
Stay tuned![]()
Stan in een melige buiwrote:/care
>>>>>>grapjuhhh<<<<<<
Niet zo mierenneukenwrote:Ja en 'teamen up' is niet echt goed nederlandsda's nogal half nederlands/half engels
Ach, lekker boeien, de set is nu al dik, en we zijn net halverwegewrote:Niet zo mierenneukenwrote:Ja en 'teamen up' is niet echt goed nederlandsda's nogal half nederlands/half engels
Ik wist niet hoe ik het anders makkelijk kon vertalen haha
Haha ja schiet eens opwrote:Herinner me net dat ik die community mix ook nog moet maken
BAMwrote:D-Passion
Tomorrow going to do the final stuff on my new track, already tested it this weekend in Scotland and really love the sound and the mixdown. After that on 2 the next oneon a roll in 2012 people!!!
Sinds wanneer lees jij hier mee?wrote:Cheesy Evil Activities Podcast
Soms neem ik wel eens een kijkjewrote:Sinds wanneer lees jij hier mee?wrote:Cheesy Evil Activities Podcast