nieuwsgierig, Ruffneck collabs zijn meestal dik in ordewrote:Dat is wel lekker!djruffneck
3 - 2 - 1 aaaaaaandddd @dj_ruffneck & @dj_dione have finished the collab because the track is ready and done! #funtime
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Day-Mar
Let's UNITE and finish this track @OPADROKZ #fackinghard
Ooooooeeeeeh, nice
Ooooooeeeeeh, nice
Dat moet nice worden ja.wrote:Day-Mar
Ooooooeeeeeh, nice
Eindelijk weer een ruige day-mar track.
Vond FTCYS maar niks aan.. en EA met een album zal hetzelfde worden als Endymion denk ik.
Niks aan op de remixen na (Als ze gedaan worden door de juiste artiesten)
Vond FTCYS maar niks aan.. en EA met een album zal hetzelfde worden als Endymion denk ik.
Niks aan op de remixen na (Als ze gedaan worden door de juiste artiesten)
Evil Activities - Evilution (Ophidian Remix) denk ik dan meer aan. Of N.E.M.F. (Tommyknocker Remix). Of Sick of my Life (Tha Playah Remix).
N.E.M.F remix? zou vet wezen, bazenplaat dat op 190bpm
Dit zou wel ziekelijk erg worden!wrote:Evil Activities - Evilution (Ophidian Remix) denk ik dan meer aan. Of N.E.M.F. (Tommyknocker Remix). Of Sick of my Life (Tha Playah Remix).
Hopelijk wat meer remixen!
Misschien een Vengeance (MT Remix) ofzo
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
eindelijk! vorige release vond ik niks!wrote:Day-Mar
Ooooooeeeeeh, nice
Eindelijkwrote:DJ Promo
Out now! Deahchant 61 Hellfish vs Promo. The remix is 7 years old but i guess better late than never
en als Ea met een album komt gok ik dat alleen de remixen leuk gaan worden en een hoop breaks
en hij is weeer heerlijk
Veel vetter dan ik had verwacht!wrote:Dit is het dus geworden (suprise), deel 1 net geplaatstwrote:Cheesy Evil Activities Podcast
Angerfist - Terror of my Speedcorewrote:N.E.M.F remix? zou vet wezen, bazenplaat dat op 190bpm
wrote:Lowroller & AK Industry - Epidem1k EP: A) Collabs B) Reloads
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Heerlijke plaatwrote:en hij is weeer heerlijk
..... er een dubbel CD komt van Hardcore4Life, gemixed door Art of Fighters en Igneon System
Bron: b2s TV episode 109
Bron: b2s TV episode 109
De MoH website ons nog een leuk nieuwtje geeft? Kijk eens bij Meagashira, en dan label...wat zien we daar? Afterlife Recordings, die van de twee Angeldust releases.
Opvallend, want ik vind die 2 releases nou totaal niet bij de Meagashira stijl passen.
Overigens staan Decipher & Shinra daar ook bij, klopt al meer.
Opvallend, want ik vind die 2 releases nou totaal niet bij de Meagashira stijl passen.
Dafuq moet hij daar nou weer...wrote:De MoH website ons nog een leuk nieuwtje geeft? Kijk eens bij Meagashira, en dan label...wat zien we daar? Afterlife Recordings, die van de twee Angeldust releases.
Is Afterlife niet een sublabel van MOH?
Heb ik naar gezocht, maar het is niet te vinden. Afterlife heeft niet eens een eigen site. Maar inderdaad, de stijl van Angeldust en Decipher & Shinra doet het wel vermoeden.wrote:Dafuq moet hij daar nou weer...wrote:De MoH website ons nog een leuk nieuwtje geeft? Kijk eens bij Meagashira, en dan label...wat zien we daar? Afterlife Recordings, die van de twee Angeldust releases.
Is Afterlife niet een sublabel van MOH?
Maar om Meagashira nou te degraderen naar een talentlabel...
Zou leuker zijn geweest als Meagashira op Choose Or Loose kwam ofzo of Negative Audio
BTW
WIST JU DAT, er nu ook een TOTY voor hardcore is @ algemeen forum
BTW
WIST JU DAT, er nu ook een TOTY voor hardcore is @ algemeen forum
Negative Audio zou erg dik zijn ja, Choose or Lose...meh, laat Placid K maar naar Enzyme gaan 
En ja, wist ik, al gestemd, alleen nog niet gemeld.
Liever dat 2e en dat Meagashira op K7 en X bleef ofzowrote:Negative Audio zou erg dik zijn ja, Choose or Lose...meh, laat Placid K maar naar Enzyme gaan
Official Masters of Hardcore
Just heard the Vortex of Vengeance Anthem by State of Emergency!
Pure, powerful, mesmerizing!
Geruchten waren dus waar. Ik hou mijn hart vast, en hoop op iets niet-typisch MoH, maar dat is vast teveel gevraagd.wrote:Official Masters of Hardcore
Ik weet zeker dat deze mij gaat bevallen!wrote:Geruchten waren dus waar. Ik hou mijn hart vast, en hoop op iets niet-typisch MoH, maar dat is vast teveel gevraagd.wrote:Official Masters of Hardcore
hebben paar leuke platen op hun naam staan maar we kunnen ervan uit gaan dat dit niets anders wordt dan typisch MOHwrote:Official Masters of Hardcore