Ja daarom. Dat is ook mijn reden.wrote:Dat 'dreunen' kan je maken met de tail van de kick, HC kicks hebben geen lange tail vanwege het BPM.wrote: Toch vind ik als je het bijvoorbeeld met hardstyle vergelijkt, dan heeft hardstyle toch meer bass zeg maar. Niet harder maar het dreunt gewoon veel meer naar mijn mening.
En dat HC harder ruiger, etc is dan HS hoeft helemaal niet zo te zijn,
Kijk maar naar een plaat als Psycho, Killshot of Pattern 2 die gaan veel harder als een gemiddelde HC plaat.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Kan best. De manier waarop bijv. de hihats gebruikt wordt is typisch Tha Playah...wrote:Tha Playah zei zelf laatst dat hij bezig was met een remix van een eigen oude klassieker...miss een 2012 remix?
Dan liever een tha playah remix dan ook maar iemand van moh.
Of het moet hellsystem apart zijn
Conrad Hoyer @djOphidian
Early morning start on the next remix... this time another legendary track gets the works. Be ready.
en
Started and finished a track today. First one in a totally new style (for me that is). Final tweaks tomorrow. Sleep now though
zzzzzzzzz
Of het moet hellsystem apart zijn
Conrad Hoyer @djOphidian
Early morning start on the next remix... this time another legendary track gets the works. Be ready.
en
Started and finished a track today. First one in a totally new style (for me that is). Final tweaks tomorrow. Sleep now though
Ophidian releases zijn altijd goed nieuws. Held 
Ik hoop weer eens een mainstream track, niet dat ik wat tegen zijn industrial spul heb.
Inanimate en Anger remix zijn zowiezo de platen van het jaar.
Inanimate en Anger remix zijn zowiezo de platen van het jaar.
Sowieso komen Darkness Incarcerate, Sound of the Machine en beide Meander platen ook nog. Good times are a'coming 
Hopend dat hamunaptra wat voor ons in petto heeft. Hopen dat hij nog meer gemaakt heeft.wrote:Sowieso komen Darkness Incarcerate, Sound of the Machine en beide Meander platen ook nog. Good times are a'coming
Flying Saucer 2.0 of Stalked By Death 2.0 aub
Tja
Enzyme 010: A Gathering of Styles
Enzyme 020: A Gathering of Styles vol. 2
Enzyme 030: A Gathering of Styles vol. 3
Enzyme 039: Three samplers
...
Enzyme 040: A Gathering of Styles vol. 4?
...
Hoop hetwrote:Tja
...
Neem aan van wel inderdaadwrote:Tja
...
Over Hamunaptra; Ik ben zoooooooooooooooo blij dat die kerel weer bezig is
En Ophidian; Natuurlijk ben ik ontzettend benieuwd naar dat 'nieuwe'
Meander - Black Smokewrote:Sowieso komen Darkness Incarcerate, Sound of the Machine en beide Meander platen ook nog. Good times are a'coming
Volgens het Thunderdome boekje gaan Art Of Fighters & Unexist in 2012 eindelijk een plaat samen bouwen! 
AoF en Unexist zijn allebei aan een album bezig (Unexist alweer?!?!?!)
AoF in Thunderdome boekje:
Die van ons komt volgend jaar zeker uit, en zodra dat is gebeurd gaan we een wereldtour doen.
Hebben we wel verdiend, want er komt ook nog een AoF EP en allerlei losse nummers uit.
Unexist:
Ik ga komend jaar samenwerken met veel van mijn idolen: Neophyte, Ruffneck, Ophidian, Satronica, Angerfist, Mad Dog, Tieum en AoF!
En dat komt allemaal op 1 schijf te staan.
Ik heb er zin in!
WOOOOOOT!
AoF en Unexist zijn allebei aan een album bezig (Unexist alweer?!?!?!)
AoF in Thunderdome boekje:
Die van ons komt volgend jaar zeker uit, en zodra dat is gebeurd gaan we een wereldtour doen.
Hebben we wel verdiend, want er komt ook nog een AoF EP en allerlei losse nummers uit.
Unexist:
Ik ga komend jaar samenwerken met veel van mijn idolen: Neophyte, Ruffneck, Ophidian, Satronica, Angerfist, Mad Dog, Tieum en AoF!
En dat komt allemaal op 1 schijf te staan.
Ik heb er zin in!
WOOOOOOT!
Unexist vs Tieum en Unexist vs Ophidian?
*fap fap fap*
*fap fap fap*
Ophidian vs. Unexist... Liever niet.
Het kan werken. Denk ik vooral aan platen in de richting van Thou Shalt Consume Thyself, Kegadoru, Asphyxia en Touch it (samen met...jawel, Tieumwrote:Ophidian vs. Unexist... Liever niet.
Ophidian & Unexist, interessant, bijde hun eigen harde stijl.
wrote:Ophidian & Unexist, interessant, bijde hun eigen harde stijl.
Moet zeggen, originele naam 
Maar goed, Nightmare...kweenie. Misschien wel heen, moet nog zien.
Maar goed, Nightmare...kweenie. Misschien wel heen, moet nog zien.
Optie, had nog geen feest in mei geplant
Op harmony of Hardcore na, maar dat valt onder de volgende loonstrook!
Op harmony of Hardcore na, maar dat valt onder de volgende loonstrook!
Thou Shalt Consume Thyself, Kegadoru en Asphyxia met tieum?wrote:Het kan werken. Denk ik vooral aan platen in de richting van Thou Shalt Consume Thyself, Kegadoru, Asphyxia en Touch it (samen met...jawel, Tieumwrote:Ophidian vs. Unexist... Liever niet.)
bron? discogs zegt namelijk anders.
Ik alle Drokz free packs even bij elkaar heb gedaan
Drokz Free Packs
En rickie je leest de zin verkeerd, hij bedoelt alleen de laatste die met tieum is.
Drokz Free Packs
En rickie je leest de zin verkeerd, hij bedoelt alleen de laatste die met tieum is.