Ja volgensmij wel.wrote:die yes remix, is die eigenlijk al gereleased?
En hopen op nieuwe sounds van MOH is net zo zinloos als hopen dat Brennan Heart met nieuwe sounds komt.
Ja volgensmij wel.wrote:die yes remix, is die eigenlijk al gereleased?
Yepwrote:die yes remix, is die eigenlijk al gereleased?
Ik denk het ook alleen er is helemaal niks bekent over een remix packwrote:hopen dat die remix pack wat word, IaMY is in ieder geval een lekkere plaat, en hopen dat Cannibal er ook in zit.
Denk het haast wel, Eastside Connection krijgt in korte tijd ook al 2 remixen (een voor mij onbekende door Angerfist en Superior Minds door State of Emergency). Misschien aparte reases, misschien een MoH remix pack, misschien wat anders. We zullen zien.wrote:Ik denk het ook alleen er is helemaal niks bekent over een remix packwrote:hopen dat die remix pack wat word, IaMY is in ieder geval een lekkere plaat, en hopen dat Cannibal er ook in zit.
Het zou wel vet zijn
komt er een superior minds remix van state of emergency?wrote:Denk het haast wel, Eastside Connection krijgt in korte tijd ook al 2 remixen (een voor mij onbekende door Angerfist en Superior Minds door State of Emergency). Misschien aparte reases, misschien een MoH remix pack, misschien wat anders. We zullen zien.wrote:Ik denk het ook alleen er is helemaal niks bekent over een remix packwrote:hopen dat die remix pack wat word, IaMY is in ieder geval een lekkere plaat, en hopen dat Cannibal er ook in zit.
Het zou wel vet zijn
als our message zo'n meester plaat is moet ik hem binnenkort maar ff draaien, want heb hem spijtig genoeg nog nooit geluisterd!wrote:Our message valt niet te remixen want dat is echt een meester plaatje (en ondergewaardeerd vind ik)
Hoop op een remix van Strong Individual
Goeie keuze. Heeft toch al een paar aardige producties op z'n naam staan met als hoogtepunt die Ultimate Baxtard-remix. King Of The Jungle was ook lachen.wrote:... DJ Juanma doorknalt bij Hardcore Blasters?
Zat toch bij Central Rock? DJ Juanma past IMO prima bij Hardcore Blasters.wrote:Goeie keuze. Heeft toch al een paar aardige producties op z'n naam staan met als hoogtepunt die Ultimate Baxtard-remix. King Of The Jungle was ook lachen.wrote:... DJ Juanma doorknalt bij Hardcore Blasters?
HB nieuwe aanwinsten zijn meer dan prima! Miosa, Mekanika en Juanma nu... goed bezig!
jep, helemaal mee eens, en prankster was ook dik!wrote:Zat toch bij Central Rock? DJ Juanma past IMO prima bij Hardcore Blasters.wrote:Goeie keuze. Heeft toch al een paar aardige producties op z'n naam staan met als hoogtepunt die Ultimate Baxtard-remix. King Of The Jungle was ook lachen.wrote:... DJ Juanma doorknalt bij Hardcore Blasters?
HB nieuwe aanwinsten zijn meer dan prima! Miosa, Mekanika en Juanma nu... goed bezig!
ben benieuwdwrote:DJ Promo
Finished my Mysteryland anthem. We're gonna light up the sky people!
hij is nog beter dan die van vorig jaarwrote:View on YouTube
zeeeeer vet!wrote:View on YouTube
Valt me ook op dat veel mensen dat standaard zeggen hahahclimax (niet met een q, mensen)
Erg benieuwd naar deze anthem, zn kennende komt het wel goed met die plaat.wrote:DJ Promo
Finished my Mysteryland anthem. We're gonna light up the sky people!