Hopelijk wel anders als coming home en nothing to lose, geen verkeerde tracks maar vervelen wel snel!wrote:Neophyte bezig is met The Viper voor een collab, waarschijnlijk voor z'n album
Volgens mij is G-town madness gestopt nu the viper bij neophyte records draait,
Wie weet hier meer van?
Wie weet hier meer van?
D
dat zijn typisch partyplaten.. hoop dit keer op een betere collabwrote:Hopelijk wel anders als coming home en nothing to lose, geen verkeerde tracks maar vervelen wel snel!wrote:Neophyte bezig is met The Viper voor een collab, waarschijnlijk voor z'n album
Draait nog wel solo op feesten, tracks produceren niet meer volgens mij.wrote:Volgens mij is G-town madness gestopt nu the viper bij neophyte records draait,
Wie weet hier meer van?
G-Town Madness heeft nooit officieel aangekondigd te stoppen, puur speculatie wat jullie doen. Vorig jaar hadden ze nog een release op Viper Beatz.
Het brein achter GTM is in verschillende projecten verwikkeld zoals Dash Berlin. Die heeft daar gewoon ff geen tijd voor. Maar kan zomaar zijn dat ze binnenkort weer wat van zich laten horen. Afwachten
Het brein achter GTM is in verschillende projecten verwikkeld zoals Dash Berlin. Die heeft daar gewoon ff geen tijd voor. Maar kan zomaar zijn dat ze binnenkort weer wat van zich laten horen. Afwachten
ik wou alleen weten op welk label hij nu ging releasen als hij niet was gestopt:P dacht dat ik ergens masters of hardcore zag staanwrote:G-Town Madness heeft nooit officieel aangekondigd te stoppen, puur speculatie wat jullie doen. Vorig jaar hadden ze nog een release op Viper Beatz.
Als het producties met The Viper zijn, zal het wel gewoon op Neophyte uitkomen. Verder is het afwachten geblazen 
Benieuwd!wrote:Als het producties met The Viper zijn, zal het wel gewoon op Neophyte uitkomen. Verder is het afwachten geblazen
D
stond laatst ook ergens hier op HT dat The Viper contract had bij Neophyte Recordswrote:Benieuwd!wrote:Als het producties met The Viper zijn, zal het wel gewoon op Neophyte uitkomen. Verder is het afwachten geblazen
hoop wel op wat betere releases van hem vind zijn laatste collabs niet echt denderend..
Hebben ze zelfs redelijk groot in het nieuws gebracht. En ach, Coming Home is een leuke plaat live in het zonnetje, verwacht sowieso niet een echt "zwaar" album van hem. Maar leuk kan het wel worden.wrote:stond laatst ook ergens hier op HT dat The Viper contract had bij Neophyte Recordswrote:Benieuwd!wrote:Als het producties met The Viper zijn, zal het wel gewoon op Neophyte uitkomen. Verder is het afwachten geblazen![]()
hoop wel op wat betere releases van hem vind zijn laatste collabs niet echt denderend..
dit wist ik idd, en dat viper beatz er dus mee ophield:p maar ik was dus benieuwd waar g-town madness nu naar toe ging hahahawrote:stond laatst ook ergens hier op HT dat The Viper contract had bij Neophyte Recordswrote:Benieuwd!wrote:Als het producties met The Viper zijn, zal het wel gewoon op Neophyte uitkomen. Verder is het afwachten geblazen![]()
we shall see!
... Dyprax een remix bouwt van Bite yo style?
hoop dat het wat word want vind persoonlijk het origineel wel echt geniaal
ik vind het ook een bazenplaat! en als dan in a million years word geremixd door nosferatu en riotstarter word geremixed door SOE dan mag een bite yo style remix er ook wel bij!wrote:hoop dat het wat word want vind persoonlijk het origineel wel echt geniaal
Nee,die plaat moet hij dus niet remixen, de plaat heeft geen remix nodig imo.wrote:... Dyprax een remix bouwt van Bite yo style?
hij doet het toch:p hij is idd te gruwelijk!wrote:Nee,die plaat moet hij dus niet remixen, de plaat heeft geen remix nodig imo.wrote:... Dyprax een remix bouwt van Bite yo style?
Wist je dat Angerfist een remix maakt van T-Junction & Rudeboy - How Soon We Forget en dat T-junction & Rudeboy een nieuwe collab maken?
Hopelijk weer eens wat anders inplaats van die standaard moh soundswrote:Wist je dat Angerfist een remix maakt van T-Junction & Rudeboy - How Soon We Forget en dat T-junction & Rudeboy een nieuwe collab maken?
Nexes op twitter ergens in juli: 2 new tracks almost finished.
BENIEUWD!
BENIEUWD!
hopelijk wel het niveau van The sign, als dat zo is komt het helemaal goedwrote:Nexes op twitter ergens in juli: 2 new tracks almost finished.
BENIEUWD!
D
hoop op een vernieuwde sound van die Angerfist remix ben ook erg benieuwd naar T-junction & rudeboy hun collabwrote:Hopelijk weer eens wat anders inplaats van die standaard moh soundswrote:Wist je dat Angerfist een remix maakt van T-Junction & Rudeboy - How Soon We Forget en dat T-junction & Rudeboy een nieuwe collab maken?
hier ook best wel benieuwd naar! welk label zit nexes? neophyte records toch?wrote:Nexes op twitter ergens in juli: 2 new tracks almost finished.
BENIEUWD!
ja neophyte records ja
dit dus.wrote: Hopelijk weer eens wat anders inplaats van die standaard moh sounds
Dan komt er denk ik een remix ep van:wrote:ik vind het ook een bazenplaat! en als dan in a million years word geremixd door nosferatu en riotstarter word geremixed door SOE dan mag een bite yo style remix er ook wel bij!wrote:hoop dat het wat word want vind persoonlijk het origineel wel echt geniaal
in a million years nosferatu remix
Bite yo style dyprax remix
Cannibal dione remix
Die laatste ligt overigens al lang klaar want preview staat al lang op youtube
ik dacht eerst dat er een remix ep kwam van:wrote:Dan komt er denk ik een remix ep van:wrote:ik vind het ook een bazenplaat! en als dan in a million years word geremixd door nosferatu en riotstarter word geremixed door SOE dan mag een bite yo style remix er ook wel bij!wrote:hoop dat het wat word want vind persoonlijk het origineel wel echt geniaal
in a million years nosferatu remix
Bite yo style dyprax remix
Cannibal dione remix
Die laatste ligt overigens al lang klaar want preview staat al lang op youtube
yes drokz remix
cannibal dione remix
riotstarter SOE remix
postcard from hell juanma remix
maar dat gaat em niet meer worden:p