Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 99  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
stefan_helmond schreef:
Steffnov schreef:
Andy the Core naar Traxtorm. Het houdt niet op. Niet vanzelf...

Zonde.

..van Traxtorm dat steeds meer en meer achteruit gaat.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andy jammer dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Andy jammer dit..


Nee joh, echt gaaf dat ie komt, heb er nu al zin in :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 13:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

..wij een interview gedaan hebben met Krauser?

Check: http://www.bit.ly/11a0mbA
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
stefan_helmond schreef:
Steffnov schreef:
Andy the Core naar Traxtorm. Het houdt niet op. Niet vanzelf...

Zonde.

..van Traxtorm dat steeds meer en meer achteruit gaat.

En die trekken helaas veel goede producers mee in de malaise zoals Art Of Fighters, Tommyknocker, Placid K en in iets mindere mate Amnesys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 16:17 
 
Hardtraxx Addict

Forward Observers schreef:
..wij een interview gedaan hebben met Krauser?

Check: http://www.bit.ly/11a0mbA


Leuk interview! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 17:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Forward Observers schreef:
..wij een interview gedaan hebben met Krauser?

Check: http://www.bit.ly/11a0mbA


Leuk interview! :thumbsup:


Thnx, was erg tof om te doen want Krauser was lekker aan het babbelen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 20:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

...er ook een behoorlijk uitgebreid interview met Natrion online staat? ^^

Check: http://bit.ly/1zDrYST
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even over TOTY Hardcore: Vinden jullie het misschien een idee dat ik dat voor 2015 overneem? Ik wil graag TOTY Hardcore eens afgemaakt zien. Omdat het bijhouden van releases best veel werk is, wil ik de TOTY sectie elke 4 weken / elke maand wel een update geven (dat is voor mij makkelijker). In januari zal ik het wel per week proberen te doen om TOTY Hardcore alvast een goede start te geven. Het helpt ook wanneer jullie zelf het initiatief nemen om de releasetopics neer te zetten in de Hardcore sectie.

Verder wil ik mij beperken tot de volgende labels: Enzyme Records, Hardcore Blasters, Neophyte Records, Noize Records, Masters of Hardcore, The Third Movement, Traxtorm Records, Afterlife Recordings, Genosha, Heresy, Negative Audio, Motormouth Recordz, PRSPCT, Tainted Audio, Union Recordings, Industrial Strength, Meta4, Broadband Noise, Partyraiser Records, Noisekick Records, Q-Dance Records, b2S records, labels waarop collabs met Hardstyle artiesten verschijnen (voornamelijk dus albums) en free releases.
Volgens mij heb ik wel de grote labels er allemaal tussen staan, zo niet, laat het even weten.

Dus deze kleine/talentenlabels laat ik er dus o.a buiten: Adrenaline Tracks, Derailed Traxx Black, Important Hardcore, Next Cyclone, Noisj, Megarave Records, Rotterdam Records...
Voornamelijk omdat dit aan de meesten niet is besteed, en het moet voor mij ook wel leuk blijven. Ik heb geen zin om dit soort labels iedere maand weer af te gaan als hier toch bijna nooit op gestemd zal worden. Wanneer er dan toch een bepaalde release van een van die labels (of andere labels) is die je in de poll wil hebben, lijkt het me een goeie oplossing om mij de release voor het eind van de maand te PM-en, zodat ik deze dan toch kan toevoegen in de poll.

Ik wil overigens ook best TOTY hardcore 2014 afmaken, maar ik denk dat er te weinig animo is voor het werk wat ik er anders in zou moeten steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou leuk zijn. LoveHz en Nekrolog1k erbij en het is voor mij compleet zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adrenaline Tracks zou ik nog wel toevoegen als ik jou was (is op mainstream gebied op zich weinig mis mee), en Megarave in het geval van Dione releases :P rest wat daarop komt is prut. Ook Noisj heeft veel vette dingen, dus ff kijken, maar is meer waard dan bijvoorbeeld Motormouth

Overigens is Rotterdam Records al overleden, dus lijkt me ook vrij lastig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Zou leuk zijn. LoveHz en Nekrolog1k erbij en het is voor mij compleet zat.

Die staan helaas niet tussen de labels op Hardtunes, dus dan kan ik ze minder makkelijk checken. Ben dus hier afhankelijk van releasetopics of PM's, dan zal ik ze meenemen :) Al releasen die labels toch relatief weinig.

Steffnov schreef:
Adrenaline Tracks zou ik nog wel toevoegen als ik jou was (is op mainstream gebied op zich weinig mis mee), en Megarave in het geval van Dione releases :P rest wat daarop komt is prut. Ook Noisj heeft veel vette dingen, dus ff kijken, maar is meer waard dan bijvoorbeeld Motormouth

De reden dat ik Adrenaline tracks niet mee wilde nemen is voornamelijk omdat er gewoonweg nooit releases daarvan worden gepost op het forum, dus leek het me ook niet de moeite waard.
De releasetopics van Dione (die meestal wel worden aangemaakt) neem ik mee, maar ik zal niet iedere keer bij megarave's releases gaan kijken voor een nieuwe Dione release.
Noisj heeft echt heel veel releases gehad afgelopen jaar en ik heb er misschien 3 van in de hardcore sectie zien staan. Eigenlijk geldt voor Motormouth hetzelfde ja. Zoals ik eerder aangaf, stuur maar gewoon een PM als er een interessante release is, en anders zie ik deze wel verschijnen in de release sectie :)

Steffnov schreef:
Overigens is Rotterdam Records al overleden, dus lijkt me ook vrij lastig :P

Ah, op de een of andere manier dacht ik dat RTC daar nog op releasde maar die zitten ook gewoon bij Megarave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelukkig, Ik zie Traxtorm er niet tussen staan. Neophyte mag je van mij ook wel weg laten.

Labels als Future Sickness en DNA (vooral E-Noid) mag ook wel.

Er zijn trouwens wel veel Topics over Hardcore Releases die minder dan 5 reacties hebben. Het overgrote deel eigenlijk.....
Veel hebben zelfs nog nul reacties. Ben benieuwd of dit zal slagen. Ik hoop het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 21:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Gelukkig, Ik zie Traxtorm er niet tussen staan. Neophyte mag je van mij ook wel weg laten.

Labels als Future Sickness en DNA (vooral E-Noid) mag ook wel.

Er zijn trouwens wel veel Topics over Hardcore Releases die minder dan 5 reacties hebben. Het overgrote deel eigenlijk.....
Veel hebben zelfs nog nul reacties. Ben benieuwd of dit zal slagen. Ik hoop het.


Lekker objectief alweer -.-

Ik zou gewoon alle labels doen, wat ik deed waren alle labels min de kleinsten. Dat zijn labels met nietszeggende artiesten e.d. die vooral gratis releases doen. Labels als Motormouth, Killing Sheep en Important Hardcore zijn klein maar niet slecht o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Killing Sheep is al een tijdje overleden, die kan je overslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 22:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Killing Sheep is al een tijdje overleden, die kan je overslaan.


Jammer inderdaad. Maar was meer om een punt te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
dave schreef:
Gelukkig, Ik zie Traxtorm er niet tussen staan. Neophyte mag je van mij ook wel weg laten.

Labels als Future Sickness en DNA (vooral E-Noid) mag ook wel.

Er zijn trouwens wel veel Topics over Hardcore Releases die minder dan 5 reacties hebben. Het overgrote deel eigenlijk.....
Veel hebben zelfs nog nul reacties. Ben benieuwd of dit zal slagen. Ik hoop het.


Lekker objectief alweer -.-

Ik zou gewoon alle labels doen, wat ik deed waren alle labels min de kleinsten. Dat zijn labels met nietszeggende artiesten e.d. die vooral gratis releases doen. Labels als Motormouth, Killing Sheep en Important Hardcore zijn klein maar niet slecht o.i.d.


Objectief ben ik totaal niet, geef gewoon mijn mening.

Tis inderdaad jammer van Killing sheep. Hebben toch wel dikke releases uit gebracht met als uitschieters de Hidden en Toa tracks (The Solution) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Gelukkig, Ik zie Traxtorm er niet tussen staan. Neophyte mag je van mij ook wel weg laten.

Haha foutje, deze had ik er wel bijstaan in mijn lijstje maar was ik hier vergeten neer te zetten. Staat er nu bij dus. :)

Broken Balance schreef:
Ik zou gewoon alle labels doen, wat ik deed waren alle labels min de kleinsten. Dat zijn labels met nietszeggende artiesten e.d. die vooral gratis releases doen. Labels als Motormouth, Killing Sheep en Important Hardcore zijn klein maar niet slecht o.i.d.

Ik wil best TOTY doen, maar met beperkte labels. Als er meer mensen dit niet zien zitten vind ik het prima en dan doe ik het niet overnemen, maar dan is er helemaal geen TOTY hardcore (of iemand moet nu zeggen dat ie het graag zou willen doen). Ik denk wel dat ik de belangrijkste (lees: stemwaardige) labels er toch voornamelijk bij heb zitten. Als jij liever TOTY 2015 wil overnemen met alle labels, be my guest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisj heeft wel veel vette releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat dacht je van Dark. Descent? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dr. Peacock Records? al zou je deze misschien niet willen volgen als de muziek je totaal niet aanstaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 14:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In prinicipe hoort hij erbij omdat het gewoon een bekende artiest is.

Je kan het 10x niks vinden, zoals mezelf, maar het is toch een bekende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou aanhouden de labels die je nu hebt, en daarbij de releases op het Hardcore subforum meenemen. Ik zal dan nu en dan wat meer releases plaatsen als ik vind dat ze het waard zijn om in de TOTY topic te komen, zodat jij ze in je topics mee kan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Tieum een aantal collabs in de planning heeft, o.a. eentje met Amnesys.
... Tieum bezig is met een nieuw album.

Bron: Tieum facebook Q&A
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
... Tieum een aantal collabs in de planning heeft, o.a. eentje met Amnesys.
... Tieum bezig is met een nieuw album.

Bron: Tieum facebook Q&A


:(
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 99  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen