Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 99  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Promo:
Promo style 010 is done. Few more tweaks and it's ready to hit the streets. 8 brand new tracks in the typical Promo style. The return of the File kick?

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n album zal wel van de baan zijn dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er komt eerst ook nog een losse Rude Awakening EP. Denk dus inderdaad dat hij geen zin meer had in een album en nu dit ermee doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind ik niet erg, True Tones stond voor 75% vol met rommel.

En een file kick in 2014... ik ben wel heel erg benieuwd haha. In principe vind ik het niet verkeerd, want het zijn de mooiste hardcore kicks die ik ken (van Emotions Over Anger, Life From The Other Side, Up Yours etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam hier nog niet voorbij, maar zowel Angel als Dither zijn bezig met een album
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 18:20 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Vind ik niet erg, True Tones stond voor 75% vol met rommel.

Totaal niet mee eens. Album vol met kwaliteit en onderscheidend van de rest van de hardcore scene qua kwaliteit en originaliteit. Verder was het album divers van zachte tot harde kicks en van euforisch tot donkerder. Maar ieder zijn eigen smaak, ik wou het alleen even zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kwam hier nog niet voorbij, maar zowel Angel als Dither zijn bezig met een album

Goed nieuuuuws :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HC_Blaster schreef:
dawasiknie schreef:
Vind ik niet erg, True Tones stond voor 75% vol met rommel.

Totaal niet mee eens. Album vol met kwaliteit en onderscheidend van de rest van de hardcore scene qua kwaliteit en originaliteit. Verder was het album divers van zachte tot harde kicks en van euforisch tot donkerder. Maar ieder zijn eigen smaak, ik wou het alleen even zeggen.

Heb het album er even bij gepakt en 75 procent is inderdaad veel te veel, zou eerder 25 procent zijn. Neemt niet weg dat het bij vlagen technisch een erg zwak album was. Origineel zeker. Maar neem bijv een track als Lights Out (dat vind ik dan nog een van de betere tracks op het album), dan komt er op het einde een stuk met een kick waar totaal geen laag of wat dan ook in zit. Klinkt nergens naar. Zelfde geldt voor een plaat als Tester Of The Hard shit, vette opzet maar echt beroerd afgemixt, veel te zachte kick...

Dat is overigens iets wat voor een hoop van zijn albums geldt. Promo is een vrij wisselvallige producer waarvan ik vaak het idee heb dat hij kwantiteit verkiest boven kwaliteit. Zie z'n laatste release, daar wisselt hij een ijzersterke plaat (Nonsense) af met een waanzinnige drakenproductie (Airwalker). Zo gaat dat al sinds hij begonnen is met de Promo type releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 12:52 
 
Hardtraxxer

Ja daar heb je wel een beetje gelijk in. Promo is misschien een beetje een machine wat betreft produceren. Hij schijnt ook ontzettend veel materiaal te hebben liggen uit de files periode die hij niet uit heeft gebracht omdat hij ze niet goed vond. Wat hij uitbrengt echter vind ik bijna altijd goed behalve wat plaatjes op latere releases inderdaad die jij ook al noemt.

En wat betreft True Tones ben ik het toch wel meer met je eens wat betreft boutplaten want sommige slaan ook nergens op zoals Valentina. Dat is een kermisplaat. Maar daar staan altijd wel ongelofelijk goede platen zoals Like We Used To Do tegenover. Dat is een van mn favo platen zelfs van de laatste jaren. Daar kan ik helemaal bij wegdromen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kwam hier nog niet voorbij, maar zowel Angel als Dither zijn bezig met een album


Angel 1 van mijn favo artiesten. dus kom maar op. :love:
Dither heeft ook wel aardige tracks (adopted the dark) : :worship: dus ben zeer benieuwd naar deze 2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@NeophyteRecords 41m41 minutes ago

In this month's #NRBTE podcast, @MCJeff01 announced we’ll be revealing a new artist very soon! Can you guess who?

Zal Pandorum (ivm Under Your Skin, Pretty Much Fucked remix, geen track op AGOS5) wel zijn denk ik? Zou jammer zijn maar toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 14:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wellicht een van het dochterlabel. Misschien Prankster, System Shock, Distorted Revelation, Nevaro, Synthax e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Steffnov schreef:
Kwam hier nog niet voorbij, maar zowel Angel als Dither zijn bezig met een album


Angel 1 van mijn favo artiesten. dus kom maar op. :love:
Dither heeft ook wel aardige tracks (adopted the dark) : :worship: dus ben zeer benieuwd naar deze 2 :P

Dither heeft een aantal toffe tracks ja, maar ik moet zeggen dat ik een beetje huiverig ben wat betreft een album van deze man. Heel veel van zijn tracks lijken enorm op elkaar (natuurlijk mede door de typische Dither kicks). De laatste tijd heeft hij me daardoor steeds minder weten te boeien. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

....Switch ook weer met een nieuwe EP komt.

King of Atom EP

https://soundcloud.com/unionrecs/sets/king-of-atom-ep-part-i
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik volg de HC scene niet echt, maar ik kwam dit tegen: http://www.bol.com/nl/p/thunderdome-the ... 034390931/ Is daar al iets van bekend ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 12:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ik volg de HC scene niet echt, maar ik kwam dit tegen: http://www.bol.com/nl/p/thunderdome-the ... 034390931/ Is daar al iets van bekend ofzo? :P


Zal wel een verzamel CD zijn, het gros van de Thunderdome feesten stonden los van de CD's
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 17:32 
 
Hardtraxx Crew

Angerfist schreef:
Hardcoreheads! It's DONE!! #TheDeadfacedDimension


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 13:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als dit niet minstens 3 keer beter is dan Retaliate laat ik m liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 14:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als hij gewoon de zelfde soort tracks er in heeft die hij nu en de laatste tijd maakt dan moet dat geen probleem wezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Dither_ 1m1 minute ago
My album is nearing completion. #almost #done

Afbeelding


:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dither en TOA :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andy the Core naar Traxtorm. Het houdt niet op. Niet vanzelf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Andy the Core naar Traxtorm. Het houdt niet op. Niet vanzelf...

Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Steffnov schreef:
Andy the Core naar Traxtorm. Het houdt niet op. Niet vanzelf...

Zonde.

..van Traxtorm dat steeds meer en meer achteruit gaat.
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 99  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen