Ik wil een techno gedeelte.
Ik een IDM gedeelte.
Kom op zeg :')
Dat ligt misschien aan de muziekstijl?wrote:Er is gewoon geen deftig house forum als dit forum en dat is jammer.
eens, maar waarom is de haat/liefde verhouding bij 'liefhebbers'zo groot en doen artiesten er lekker aan mee?! Ik bedoel er is duidelijk iets gaande in de scene, dat weten we allemaal.wrote:Als Teupie in de shout over house begint is het al vaak ga weg met je house. Lijkt me geen goed plan om dat op grotere schaal uit te gaan werken. Hardstyle en House is nogal veel haat en nijd onderling. En wat als de house sectie de hardstyle sectie overgroeit? Er is immers een enorm house publiek. Dan verdwijnt het hele idee achter het forum. En als je niet van house houdt, ben je natuurlijk weer niet openminded.
Denk je dat die artiesten die meedoen, "opeens" house leuk vinden? Of het al die tijd hebben gevonden maar er nooit wat mee gedaan, tot het moment dat ze opeens bekend gingen worden?wrote: doen artiesten er lekker aan mee?! Ik bedoel er is duidelijk iets gaande in de scene, dat weten we allemaal.
Ik zeg niet dat als je niet van house houdt dat je niet open-minded bent. Maar ik vind dat je wel een kleine geest hebt dat je op een idee dat opgeworpen wordt alleen maar kan reageren: ''Nee, gewoon nee'', ''Rot lekker op met je house'' dat soort dingen. Beetje een alles-kut-enter-mentaliteit. Nieuwe ideeën gelijk afschieten is makkelijk, met meedenken en een dialoog aangaan bereik je veel meer.wrote:Als Teupie in de shout over house begint is het al vaak ga weg met je house. Lijkt me geen goed plan om dat op grotere schaal uit te gaan werken. Hardstyle en House is nogal veel haat en nijd onderling. En wat als de house sectie de hardstyle sectie overgroeit? Er is immers een enorm house publiek. Dan verdwijnt het hele idee achter het forum. En als je niet van house houdt, ben je natuurlijk weer niet openminded.
het wordt gewoon niet gezien als HARDER. Kan ik ook best begrijpen hoor.wrote:Er is genoeg dirty house / electro / Dupstep harder dan sommige hedendaagse hardstyle, dus ik snap het probleem ook niet zo.
Maargoed, men staat hier veelal niet open voor andere stijlen.
ik wilde net zeggen, jij draait ook wel een 'gay' muziekwrote:Apersski sectie plx
ok.. ot: een house sectie zou wel leuk zijn
neem een nari & milani - atomwrote:Wouter jij kan goed uitleggen wat ik wil zeggen...
Hardstyle op Hardtraxx hoeft toch niet te verdwijnen gewoon omdat er House bijkomt. Waarom kan het niet gewoon hand in hand gaan ipv. haat...
Oja luister Dimitri Vegas & Like Mike - Wakanda... Dat is toch ook hard... Misschien wel harder dan wat artiesten als Brennan Heart, Wasted Penguinz, Atmozfears endergelijke maken...
Maar als genre overall is het minder hard, en het spijt me, daar gaat het toch echt om. Dat een paar losse tracks harder zijn is leuk, maar daar koop je als algehele genre weinig voor. Deze site is gericht op "de hardere stijlen", en die komen terug. Dat wat jij noemt niet.wrote:Er is genoeg dirty house / electro / Dupstep harder dan sommige hedendaagse hardstyle, dus ik snap het probleem ook niet zo.
Maargoed, men staat hier veelal niet open voor andere stijlen.