Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wil jij een electro/house sectie?
Ja, onder andere muziek een overzichtelijke sectie voor electro/house. 34%  34%  [ 26 ]
Nee, ik ben koppig. 66%  66%  [ 50 ]
Totaal aantal stemmen : 76
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:22 

Hardtraxx Veteran

Ik wil een techno gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:23 

Aan het typen...

Ik een IDM gedeelte.
Kom op zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:25 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Er is gewoon geen deftig house forum als dit forum en dat is jammer.

Dat ligt misschien aan de muziekstijl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:34 

Hardtraxx Veteran

Waar slaat dit 2de antwoord op? Beter t wordt dit:
- Ik houd van de HARDERstylen
- Ik houd niet van de Harderstylen
:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:40 

Hardtraxx Addict

Vind tot nu toe de openingspost, poll en discussie die volgt weinig genuanceerd.

Allereerst de topic '' Wij willen...'', wie zijn ''wij''? Formuleer dat naar een '' Zou er ruimte zijn voor een Electro/House sectie op Hardtraxx'' bijvoorbeeld.

Dan de Poll, een beetje rare ''nee'' optie.

Ik snap de 'need' wel. House/Electro is een groot genre en er zullen vast een boel mensen zijn die buiten HS/HC/HT ook naar dat genre luisteren. Een georganiseerde in het andere muziek gedeelte zou wel uitkomst bieden. Ben zelf daarom zeker een voorstander van het idee.

Het gaat de laatste tijd steeds meer over 'respect' op hardtraxx en dan kan hier ook een stuk normaler gereageerd worden. Ik noem geen namen maar er zitten me hier een paar moraalridders tussen hoor!

Overigens het agressieve afwijzen dat er gebeurt, ik noem dat het ''zandbak-syndroom'', een paar kindjes in een zandbak en andere kindjes die mee willen spelen buitensluiten. Niet open staan voor nieuwe ideeën maar wel prediken over 'open-minded' zijn etc. Practice what you preach!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:48 

Hardtraxx Veteran

ah nu snap ik waar je post in het zevertopic over ging.

De redenen die Jordy geeft zeggen al genoeg volgens mij. Dat de house scene geen forum heeft zoals dit is dan jammer voor jou, op Hardtraxx past het gewoon niet.

Ga anders op zoek naar houseliefhebbers (offline en online op FB bijvoorbeeld) en vraag of ze eventueel interesse zouden hebben in zo'n forum en zo ja richt er een op of vraag iemand met verstand van php en webdesign die ook houseliefhebber is om het te doen.

Bovenstaande is overigens niet negatief bedoeld tegen jou, al leest het misschien wel zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:49 

Aan het typen...

Als Teupie in de shout over house begint is het al vaak ga weg met je house. Lijkt me geen goed plan om dat op grotere schaal uit te gaan werken. Hardstyle en House is nogal veel haat en nijd onderling. En wat als de house sectie de hardstyle sectie overgroeit? Er is immers een enorm house publiek. Dan verdwijnt het hele idee achter het forum. En als je niet van house houdt, ben je natuurlijk weer niet openminded. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:53 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Als Teupie in de shout over house begint is het al vaak ga weg met je house. Lijkt me geen goed plan om dat op grotere schaal uit te gaan werken. Hardstyle en House is nogal veel haat en nijd onderling. En wat als de house sectie de hardstyle sectie overgroeit? Er is immers een enorm house publiek. Dan verdwijnt het hele idee achter het forum. En als je niet van house houdt, ben je natuurlijk weer niet openminded. >.<

eens, maar waarom is de haat/liefde verhouding bij 'liefhebbers'zo groot en doen artiesten er lekker aan mee?! Ik bedoel er is duidelijk iets gaande in de scene, dat weten we allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:08 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
doen artiesten er lekker aan mee?! Ik bedoel er is duidelijk iets gaande in de scene, dat weten we allemaal.

Denk je dat die artiesten die meedoen, "opeens" house leuk vinden? Of het al die tijd hebben gevonden maar er nooit wat mee gedaan, tot het moment dat ze opeens bekend gingen worden?

Nope, allemaal aandachthoerderij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:12 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Ik zeg niet dat als je niet van house houdt dat je niet open-minded bent. Maar ik vind dat je wel een kleine geest hebt dat je op een idee dat opgeworpen wordt alleen maar kan reageren: ''Nee, gewoon nee'', ''Rot lekker op met je house'' dat soort dingen. Beetje een alles-kut-enter-mentaliteit. Nieuwe ideeën gelijk afschieten is makkelijk, met meedenken en een dialoog aangaan bereik je veel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:17 

Hardtraxx Newbie

Er is genoeg dirty house / electro / Dupstep harder dan sommige hedendaagse hardstyle, dus ik snap het probleem ook niet zo.
Maargoed, men staat hier veelal niet open voor andere stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

Bobster schreef:
Er is genoeg dirty house / electro / Dupstep harder dan sommige hedendaagse hardstyle, dus ik snap het probleem ook niet zo.

het wordt gewoon niet gezien als HARDER. Kan ik ook best begrijpen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

Apersski sectie plx :D

ok.. ot: een house sectie zou wel leuk zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:22 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Apersski sectie plx :D

ok.. ot: een house sectie zou wel leuk zijn :)

ik wilde net zeggen, jij draait ook wel een 'gay' muziek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:34 

Wouter jij kan goed uitleggen wat ik wil zeggen :)...
Hardstyle op Hardtraxx hoeft toch niet te verdwijnen gewoon omdat er House bijkomt :). Waarom kan het niet gewoon hand in hand gaan ipv. haat...

Oja luister Dimitri Vegas & Like Mike - Wakanda... Dat is toch ook hard :)... Misschien wel harder dan wat artiesten als Brennan Heart, Wasted Penguinz, Atmozfears endergelijke maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:35 

Hardtraxx Veteran

is het anders dan niet gewoon een optie om in ieder geval het topic 'andere muziek' te verdelen in drie aparte secties?

releases
livesets
feesten

of gaat dit al te ver?

nu is het 1 grote chaos
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Wouter jij kan goed uitleggen wat ik wil zeggen :)...
Hardstyle op Hardtraxx hoeft toch niet te verdwijnen gewoon omdat er House bijkomt :). Waarom kan het niet gewoon hand in hand gaan ipv. haat...

Oja luister Dimitri Vegas & Like Mike - Wakanda... Dat is toch ook hard :)... Misschien wel harder dan wat artiesten als Brennan Heart, Wasted Penguinz, Atmozfears endergelijke maken...

neem een nari & milani - atom
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:46 

Hardtraxx Veteran

Genoeg harde house tracks hoor. Maarja, Jor-D heeft al aangegeven dat er niet over valt te discussiëren, dus dan komt het niet ;) Al zou het wel heel wat troep opruimen in andere muziek forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:48 

Hardtraxx Veteran

"Nee, ik ben koppig". Beetje jammer weer :') Anyway, van mij hoeft het niet. Wat AnyThing zegt kan eventueel wel wat mij betreft; het is inderdaad redelijk chaotisch nu. Persoonlijk maakt het mij vrij weinig uit, want ik kom er niet heel veel, alleen voor ambient/downtempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:51 

Hardtraxx Veteran

Bobster schreef:

Maar als genre overall is het minder hard, en het spijt me, daar gaat het toch echt om. Dat een paar losse tracks harder zijn is leuk, maar daar koop je als algehele genre weinig voor. Deze site is gericht op "de hardere stijlen", en die komen terug. Dat wat jij noemt niet.

Dat 2e is natuurlijk bullshit :lol: stel je staat er open voor maar vind het simpelweg kut. Wat dan? Anders vraag ik je alles goed te vinden wat ik je toe kan sturen, en die kans is wel heel minimaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 23:11 

Hardtraxx Addict

Je kan toch ook een apart topic aanmaken in het andere muziek gedeelte?
1 voor house om algemeen te praten
1 voor electro om algemeen te praten
1 voor house releases
1 voor electro releases

dan is toch het hele probleem op gelost?
en daarom is er ook een andere muziek gedeelte om er daar over te praten

en dan vraag je netjes of ze misschien sticky mogen worden staan ze altijd bovenaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 23:17 

Aan het typen...

Waarom zou house een sticky moeten krijgen. Anderen houden weer van Techno en weer anderen van Ambient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 23:18 

Hardtraxx Addict

als hij zo graag een electro/house sectie wil hebben kan hij een apart topic aan maken. En dan kan hij altijd vragen of het sticky mag worden. En als de moderators of Jor-D het daar niet mee eens zijn doen ze het niet en anders wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 01:16 

Hardtraxx Veteran

Deze beslissing ligt eerder bij de Jor-D vind ik. Ligt er aan waar hij heen wil met dit forum

Anders maken we toch ook gewoon een hale jump/tek sectie? >.< Heeft iig nog meer te maken met harddance dan electro/house in mijn ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 07:31 

Hardtraxx Veteran

Jump / tek is voor belgen. die gaan maar naar hardtraxx.be
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen