Radical Redemption is een supertoffe kerel, en hij heeft een paar hele toffe platen gemaakt. Vooral The Worst Nightmare/ Darkness is Calling/ The Black Demon/ Brutal/ Annihilate/ Radical zijn lekker! Setjes zijn ook altijd goed, eigen werk gecombineerd met wat spul van anderen. Vooral zijn opener @ Bass Academy was le-gen-da-risch.
Binnenkomen met Tuatara, om vervolgens keihard door te knallen met Chemical/ For the Girls/ Inner Creativity/ Let's get Dirty/ Nackt/ Torture/ Strike/ Worst Nightmare/ Darkness is Calling en volgens mij nog een Pattern (niet in die volgorde btw).
Chris One heeft een paar leuke platen in zijn 'verleden' gemaakt bij Theracords, onder andere The Joker & Convictions vind ik vet. Maar de echte knallers kwamen voor mij persoonlijk pas bij Recruit/ Drop 2 Your Knees Briljante release, vooral D2YK doet het altijd zo geweldig live! En om doodleuk door te gaan in nog een fenomenale release; Psycho/ Killshot. Psycho zette ongeveer de hele RAW-scene op zijn kop naar mijn mening. Zelfs onder andere Alpha² & Zatox draaiden die plaat. Killshot vind ik persoonlijk nóg beter, staat ook in mijn top 5 van 2011. Briljante plaat om thuis te luisteren, vocals zijn geweldig en de sfeer komt beter over dan bij Psycho naar mijn mening. The Virus Spreads is een prima hardere mainstream track, maar de shit die hij nu nog klaar heeft liggen:
Als dé 2 knallers heeft hij Predatory Instinct & Never Fall Asleep nog klaar liggen, maar ook No Tomorrow & de Bitcrusher remix doen het erg goed bij mij. Track met WP is op het eerste gehoor weer wat minder, maar die is nog niet te beluisteren in hoge kwaliteit.
Qua setjes heeft deze jonge knaap mij ook al een aantal keren helemaal kapot gemaakt. Vooral de set op Wish Outdoor naderde perfectie. Ook luister ik nog regelmatig 2 van zijn setjes in The Magic Show.
Helaas gaat het qua setjes de laatste tijd wat minder, ik hoop dus ook dat hij hier boven op komt.
Beiden zijn denk ik nog lang niet klaar in de muziek business, hebben beiden nog een mooie toekomst voor zich. Uiteindelijk wint
Chris One dit wel, zijn tracks zijn allemaal een stukje beter wat uiteindelijk de doorslag geeft voor mij.