Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:37 

Kraak... Piep...

Dark Pact schreef:
D-Nemacyst schreef:
Chris One gekozen, betere tracks.

RR is gewoon MiM maar dan wat duisterder. Plus lol @ eigen stijl RR.
Heel MiM klinkt als MOH.

Vind je crypsis platen veel lijken op RR dan?

Ik doel meer op het feit dat MiM gewoon MOH is maar dan 30 BPM trager en met pitch erin.
En dat geldt voor alle artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:42 

Hardtraxx Veteran

Ik ga voor Chris One. Radical Redemption kan mij nog niet bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 01:14 

Hardtraxx Veteran

Radical Redemption is een supertoffe kerel, en hij heeft een paar hele toffe platen gemaakt. Vooral The Worst Nightmare/ Darkness is Calling/ The Black Demon/ Brutal/ Annihilate/ Radical zijn lekker! Setjes zijn ook altijd goed, eigen werk gecombineerd met wat spul van anderen. Vooral zijn opener @ Bass Academy was le-gen-da-risch.
Binnenkomen met Tuatara, om vervolgens keihard door te knallen met Chemical/ For the Girls/ Inner Creativity/ Let's get Dirty/ Nackt/ Torture/ Strike/ Worst Nightmare/ Darkness is Calling en volgens mij nog een Pattern (niet in die volgorde btw).

Chris One heeft een paar leuke platen in zijn 'verleden' gemaakt bij Theracords, onder andere The Joker & Convictions vind ik vet. Maar de echte knallers kwamen voor mij persoonlijk pas bij Recruit/ Drop 2 Your Knees Briljante release, vooral D2YK doet het altijd zo geweldig live! En om doodleuk door te gaan in nog een fenomenale release; Psycho/ Killshot. Psycho zette ongeveer de hele RAW-scene op zijn kop naar mijn mening. Zelfs onder andere Alpha² & Zatox draaiden die plaat. Killshot vind ik persoonlijk nóg beter, staat ook in mijn top 5 van 2011. Briljante plaat om thuis te luisteren, vocals zijn geweldig en de sfeer komt beter over dan bij Psycho naar mijn mening. The Virus Spreads is een prima hardere mainstream track, maar de shit die hij nu nog klaar heeft liggen: :drool: :drool:

Als dé 2 knallers heeft hij Predatory Instinct & Never Fall Asleep nog klaar liggen, maar ook No Tomorrow & de Bitcrusher remix doen het erg goed bij mij. Track met WP is op het eerste gehoor weer wat minder, maar die is nog niet te beluisteren in hoge kwaliteit.
Qua setjes heeft deze jonge knaap mij ook al een aantal keren helemaal kapot gemaakt. Vooral de set op Wish Outdoor naderde perfectie. Ook luister ik nog regelmatig 2 van zijn setjes in The Magic Show.
Helaas gaat het qua setjes de laatste tijd wat minder, ik hoop dus ook dat hij hier boven op komt.

Beiden zijn denk ik nog lang niet klaar in de muziek business, hebben beiden nog een mooie toekomst voor zich. Uiteindelijk wint Chris One dit wel, zijn tracks zijn allemaal een stukje beter wat uiteindelijk de doorslag geeft voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 01:22 

Chris One, lekkere plaatjes... leuke gast... en ik lijk op hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 01:42 

Hardtraxx Veteran

Ik ga voor Chris One, vind zijn tracks beter afgewerkt, heeft heldenplaat Psycho uitgebracht, en het is natuurlijk wachten op Bitcrusher en nog meer harder spul :drool: .

RR heeft lekkere lompe harde tracks, ook heerlijk, maar ik ga toch voor Chris One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 10:31 

Hardtraxx Addict

Chris One zonder enige twijfel.

Een collab tussen die twee heren zou trouwens best wel gevaarlijk zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 11:11 

Hardtraxx Addict

Qua sets viel Chris One mij tot 2 keer toe een beetje tegen, maar zijn tracks maken dat weer goed.
RR heeft goeie nummers, maar nog maar 1 set meegemaakt, die was wel wreed.

In mijn ogen is het gelijk stand, maar ik kan niet kiezen, alle twee zijn ze geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

Chris One.

RR heeft me te veel slechte producties.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Chris One
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Ik kies btw voor Chris one, RR heeft een aantal geweldige tracks maar ook een aantal belabberde.. c1 scoort overall beter voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 14:44 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Chris One
Chukkels schreef:
By far.

Dit.

RR produceert nog onder de maat. Het idee en het sfeertje is vet maar verder klinkt het nog niet goed. Hij heeft zeker wel potentie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

Chris één. Van RR 1 setje meegemaakt, was wel leuk, maar vind de producties van C1 al zo veel vetter, dat het wat dat betreft al heel erg moeilijk wordt om die te overtreffen... en als een set van RR dan ook ´wel leuk´ is, is dat niet voldoende...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:17 

Hardtraxx Newbie

radical redemption
keiharde platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Repsej schreef:
radical redemption
keiharde platen

Deze man weet wat hij zegt is feit boys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

Hier ook Chris One, maar RR heeft wel potentie! Ben benieuwd wat ik ga zeggen als we deze 2 over 2 jaar weer naast elkaar zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:36 

Hardtraxxer

Chris One. Ik vind RR heel erg overroepen, zijn platen zijn ook niet echt mijn stijl wat ik er al van gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:55 

Aan het typen...

Repsej schreef:
radical redemption
keiharde platen

lul niet jesper :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:01 

Donateur

Hier kan ik echt niet tussen kiezen!
Heb ze allebei 1x Live meegemaakt en vind allebei hun tracks bijna allemaal super.
En het zijn allebei raw eindbazen.
Ik zie liever gewoon een collab tussen hun ipv hier te stemmen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

RR best aardig, maar vind C1 toch wel een niveau hoger producen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:26 

RR, d'oh.

Chris One kan me nog niet echt boeien tot nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:01 

Hardtraxx Addict

Repsej schreef:
radical redemption
keiharde platen

klopt psycho is soft
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:55 

Hardtraxx Addict

Martin schreef:
Repsej schreef:
radical redemption
keiharde platen

klopt psycho is soft

In vergelijking met Brutal 2.0, Annihilate, TM&C of Redemption ga ik er mee akkoord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 11:54 

Hardtraxx Veteran

Chris One, al is het alleen maar om Psycho
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 12:32 

Hardtraxx Veteran

Ox_Ite schreef:
Martin schreef:
Repsej schreef:
radical redemption
keiharde platen

klopt psycho is soft

In vergelijking met Brutal 2.0, Annihilate, TM&C of Redemption ga ik er mee akkoord ;)

Ik niet.
Psycho :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 23:16 

Hardtraxx Elite

Hele makkelijke.. Chris One! Het album van RR vind ik persoonlijk bagger... Zoveel platen die mixtechnisch gewoon ruk in elkaar zitten...
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen