Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:38 

Bierkoning

Chris One, vooral vanwege Drop 2 Your Knees :worship: En omdat RR me vooralsnog niet kan overtuigen, maar dat kan nog komen idd.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:38 

Aan het typen...

Ruubiie schreef:
Toch gekozen voor Radical Redemption, heeft compleet zijn eigen sound! Een prima gast ook om mee te praten, altijd in voor een praatje :thumbup: altijd enthousiast, en qua producties, gewoon een held (alleen zonde dat hij zijn album niet heeft afgemixt)

En Chris One heeft geen eigen sound? xd
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:44 

Hardtraxx Crew

Chris One heeft su-pergave platen (Recruit, Drop 2 Your Knees, Killshot etc etc), toch kies ik voor Radical Redemption. Alhoewel zijn tracks beter afgewerkt kunnen worden, ligt zijn stijl mij gewoon helemaal. Wat een nummers, heb trouwens toevallig z'n album nu op staan :)
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:46 

Hardtraxx Veteran

Radical Redemption.

Spreekt me echt gewoon heel erg aan :) Chris One ook wel, maar vind op Psycho en Bitcrusher remix niet veel écht top.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:54 

Hardtraxx Veteran

Chris One, puur omdat ik Radical Redemption qua idee geweldig vind, maar qua uitvoering is het gewoon nog niet ver genoeg om Chris One zijn stem af te pakken. Maar als Chris One doorgaat zoals hij bezig is, en Radical Redemption zoals hij bezig is, dan is er over een half jaar voor mij een stemwisseling.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

Chris One, vind platen als Killshot en Bitcrusher remix gewoon vele malen beter dan de beste RR plaat. Setjes die ik van Chris One op TMS gehoord heb waren ook dik in orde.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:02 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ruubiie schreef:
Toch gekozen voor Radical Redemption, heeft compleet zijn eigen sound! Een prima gast ook om mee te praten, altijd in voor een praatje :thumbup: altijd enthousiast, en qua producties, gewoon een held (alleen zonde dat hij zijn album niet heeft afgemixt)

Als iemand zegt dat de ene persoon een eigen sound heeft, betekent dit niet automatisch dat de ander dit niet heeft. :)

Valt mij tegen van je dit!
Ik ben beter van je gewend. :cool:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:03 

Aan het typen...

Tenzij hij het gebruikt als argument waarom deze artiest beter is dan de ander :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:04 

Artiest

Ik ga voor Chris One, beide hebben een unieke stijl en vullen wel een gaatje binnen de scene die nog enigszins grijs was, maar de tracks van Chris One doen me gewoon net iets meer.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Chris One, puur omdat ik Radical Redemption qua idee geweldig vind, maar qua uitvoering is het gewoon nog niet ver genoeg om Chris One zijn stem af te pakken. Maar als Chris One doorgaat zoals hij bezig is, en Radical Redemption zoals hij bezig is, dan is er over een half jaar voor mij een stemwisseling.

Eensch.
En ik vind het geen verkeerde ontwikkeling. :bomb:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:06 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Tenzij hij het gebruikt als argument waarom deze artiest beter is dan de ander :P

He potverdorie, dan heb ik het verkeerd begrepen!

Haha, nee, want hij zegt ook nergens waarom Radical beter is, maar geeft alleen maar aan waarom hij voor Radical kiest. :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:35 

Hardtraxx Veteran

Radical Redemption! :)

Vind ze allebei zwaar dikke platen hebben, maar nadat Chris One die collab met WP heeft gemaakt en zijn afgelopen set op Loudness is hij alleen maar aan het dalen bij mij
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:44 

Hardtraxx Addict

Chris One. Qua sets kan dat nog wat beter, mja dat geldt ook voor RR. Afgelopen zaterdag viel RR me wel vies tegen en tijdens Chris One heb ik me toch al meerdere malen optimaal vermaakt. Hij verdient hier dus zeker mijn stem :)
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Chris One, heeft imo veel dikke platen en veel beter afgemixt. RR moet daar wat meer aan doen en vind het album toch erg hetzelfde.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:07 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Nu nog Chris One maar dat komt meer door zijn eerdere producties. De kans is aanwezig dat ik over een aantal maanden RR kies aangezien die groeit en C1 afzwakt.

Ik dacht precies hetzelfde :)
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ruubiie schreef:

Had dit inderdaad iets beter moeten uitwerken. Ik bedoel het meer in de context dat Radical Redemption met zijn sounds iets ongelooflijk vets toevoegt aan datgene waar hij mee bezig is :thumbup: , als ik Chris One hoor draaien, gebruikt hij vaker platen van andere artiesten dan Radical Redemption! Radical Redemption kan mij vermaken met een set, waarin in alleen zijn sounds zitten! Omdat ik dat ongelooflijk vet vind, ik zie dit Chris One niet zo snel doen (wel vermaken, maar niet op dezelfde vette manier als Radical Redemption!) met alleen maar een set met "zijn eigen sounds". ;)
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:04 

Hardtraxx Addict

C1, en dan vooral voor die eerdere platen van hem (Mf Punk, The Joker en Just A Shadow (Chris One Mix) :worship: en zijn nieuwe plaat met die house vocals klonk ook heel dik met die korte screeches :D
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:10 

Kraak... Piep...

Chris One gekozen, betere tracks.

RR is gewoon MiM maar dan wat duisterder. Plus lol @ eigen stijl RR.
Heel MiM klinkt als MOH.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:17 

Artiest

D-Nemacyst schreef:

Heel MiM klinkt als MOH.

Vind je crypsis platen veel lijken op RR dan?
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:18 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
D-Nemacyst schreef:

Heel MiM klinkt als MOH.

Vind je crypsis platen veel lijken op RR dan?

inderdaad, op zijn album, die collab met Crypsis is toch vele malen anders dan die van Radical Redemption xd
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:29 

Hardtraxx Veteran

Beiden zijn overrated bij het RAW-lievend publiek. Halen het allebei niet qua productiekwaliteit bij andere rauwe artiesten zoals Geck-O, The R3belz, B-Front of Adaro. Ga voor Chris One omdat hij een aantal vette collabs heeft waaronder The Virus Spreads.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:31 

Hardtraxxer

Ik ga voor Chris One, vind hem hele fijne tracks hebben (Killshot, Recruit, Bitcrusher, No Tomorrow, Psycho).
Bij Radical Redemption heerst bij mij toch altijd het gevoel van net niet bij zijn platen.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:33 

Hardtraxx Veteran

Radical. By far. Chris One weet mij nog steeds niet te overtuigen en dat doet Radical keer op keer.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:35 

Hardtraxx Veteran

Chris One
Chukkels schreef:
By far.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:35 

Hardtraxx Veteran

Chris One holt achter uit, maar Radical Redemption heeft in mijn ogen nog helemaal niks bereikt...
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen