Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 02:08 

Hardtraxxer

Geck-O en dan enkel omdat ik z'n solo tracks net iets lekkerder vind dan die van Thera. Collabs, setjes, enthousiasme allebei super natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 03:10 

Artiest

DjThera schreef:
Oef! Ik was er al bang voor dat dit n keer ging gebeuren!

Ik ga zelf in ieder geval sportief doen en stemmen voor Geck-o want ik vind zn tracks en sets geweldig!

Nou dan krijg je bij deze een stem van mij! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 09:33 

Hardtraxx Elite

Solo Producties: Geck-o
Sets: Thera

Moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 10:09 

Hardtraxx Veteran

zowiezo geck-o vanwege zijn producties :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 10:13 

Hardtraxxer

Thera, idioot achter de draaitafels :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 11:25 

Hardtraxx Veteran

Dit is flauw, want als ik op Geck-O stem, zal Thera waarschijnlijk voor altijd boze blikken naar mij werpen en als ik op Geck-O stem idem dito.

Dilemmaaaaaaaaaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:10 

Hardtraxxer

Na lang wikken en wegen toch Thera gekozen, al doet Geck-o daar bijna niet voor onder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:10 

Hardtraxx Addict

ik kan hier gewoon echt niet uit kiezen :P Dan maar een keer niet stemmen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:37 

Hardtraxx Veteran

Pieter heeft lekkere nummers, vooral remixes en collabs met Rik zijn fantastisch. Draaien kan hij als de beste, veruit mijn favoriet als DJ.

Rik maakt solo heel veel plaatjes, niet alles kan me evenveel boeien maar over het algemeen is het altijd goed en divers. Collabs zijn ook vaak erg lekker, alleen zijn setjes spreken me minder aan dan die van Pieter.

Toch maar voor Pieter gegaan, misschien is de passie die hij er uit gooit als hij achter de draaitafel staat wel de doorslaggevende factor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Thera. Simpelweg omdat zijn tracks en setjes mij meer aanstaan als die van Geck-O. :)

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

Geck-O!

Vooral vanwege zijn diversiteit. Heb vrij weinig met Theracords (alleen C02 vind ik echt vet).
Daarom spreekt de stijl van Thera mij ook totaal niet aan.
En omdat Geck-O af en toe van die mooie (meestal euforische) plaatjes maakt, ga ik voor Geck-O. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:48 

Hardtraxx Addict

Thera! Ik zeg alleen Loudness april 2011. Als je daarbij was, dan weet je genoeg :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:40 

Hardtraxx Veteran

Thera heeft voor mij toch nog steeds de dikste set neergezet op Loudness April '11. Setjes zijn altijd goed in orde. Solo platen doen me meestal niet zoveel.
Geck-O helaas nog niet meegemaakt op een feest, maar qua tracks helemaal mijn ding :worship:
Ik ga voor Geck-O :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

godsallemachtig wat een moeilijke keus :slow:

heb er lang over nagedacht en toch gegaan voor Geck-o. heeft qua platen meer diversiteit (sorry Thera :$ )
en geck-o heeft volgens mij ook veel meer platen tenminste zo'n gevoel heb ik. thera heeft vaak plof kicks ookal zijn ze vaak heel lekker.
Thera Vs. geck-o op een feest is altijd geweldig om te zien hoe die 2 genieten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

Hmm. Geck-o wint qua tracks maar Thera wint weer qua sets. Komt bij dat Thera ook een gouden vent is(Geck-o vast ook maar heb nooit contact met hem :P ). Ga uiteindelijk toch voor Thera omdat Loudness april in m'n geheugen staat gebrand dankzij die afsluitset toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 21:26 

Hardtraxx Addict

Geck-o is niet Geck-o zonder Thera en Thera is niet Thera zonder Geck-o denk ik. Ze hebben allebei hun sterke punten... Nee, ik laat deze open, zou niet weten wie van de twee ik moet kiezen. :P

Edit:

Maar omdat Thera te kort wordt gedaan Thera gestemd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 22:53 

Hardtraxx Veteran

Eerst dacht ik: Thera, no doubt. Wat die man allemaal bereikt heeft en hoeveel passie hij na al die jaren nog steeds voor z'n werk heeft (meest recente getuigenis: het XXlerator interview), kan menig artiest alleen maar van dromen. Toen dacht ik, laat ik alle randzaken eens weggooien en puur kijken naar het muzikale aspect van tracks en sets. En toen werd de keus toch ietsjes lastiger.

Tracks: Beiden hebben knallers op hum naam staan. En de beste zijn van hun samen. Geck-o heeft geweldige releases met o.a. Smasher, Da Hoort Nie, Give Me Some Heat en recentelijk Bingo. Daarnaast heeft hij een parel afgeleverd met 2-1.

Thera daarentegen heeft mijn hart gestolen met de remix van Breadstick. En verder nog toppers als Clash, The Test, Doggystyle, No More Misunderstanding, Hysteria, Live Hard Now en dan kan ik nog wel even doorgaan. Ook moeten we z'n B&H periode niet vergeten en hoewel ik die niet mee heb gemaakt, vind ik dat daar toch ook heerlijke nummers tussen zitten.

Qua diversiteit wint Geck-O het van Thera, maar als ik kijk naar de energie in tracks, weet Thera me keer op keer te verbazen. Het lijkt misschien hetzelfde, maar het is kwalitatief zo vernietigend sterk, dat het elke keer weer anders is en puur goud klinkt. Je hebt producers die hun sound uitmelken na een tijd, maar hoewel Thera bij z'n sound blijft, weet hij mij elke keer weer te verbazen en dat maakt hem zo goed.

Qua sets heb ik eigenlijk niet erg veel opmerkingen, omdat ik Geck-o niet zo vaak heb gezien als Thera, maar als ik een set van Geck-o live hoor, dan is dat gewoon goed. Hij is niet energiek bezig als Thera, maar gebruikt die energie in de tracks die hij erop gooit. In radioshows ook altijd dikke voldoende. Lekker gevarieerd, hij is iemand die je op elk punt van de dag op je feest neer kan zetten en er zijn niet veel waarvan je dat je kan zeggen.

Bij Thera weet je daarentegen van tevoren wat je kan verwachten. Natuurlijk, hij kan opbouwen en zelfs zoals op Project N50 2010 een feest prima openen. Maar dat is extreem zonde. Leuk om een keer mee te maken, maar dan misbruik je hem eigenlijk. Thera hoort gewoon te knallen. Hoe, wat, waar, wanneer, het maakt niet uit. Gewoon maximaal beuken. En dat kan hij als de beste. Het is ook geen toeval dat zijn sets van Loudness, XXlerator RAW (januari) en Inception in mijn top 10 van 2011 staan. Die van Inception zelfs op 1. Desondanks heb ik ook een paar keer minder genoten van de sets, omdat ze totaal buiten de sfeer van de avond waren. Maar dat ligt dan meer aan de organisatie dan aan Thera zelfs. What you see is what you get en met Thera is dat altijd top.

Als ik alles tegen elkaar afweeg en mijn punten geef ga ik niet zo laf doen zoals ze bij The Voice doen, maar maak ik een duidelijke keus. Kan helaas maar op 1 stemmen en dus geef ik 60 punten aan Pieter en 40 aan Rik. Thera krijgt dus mijn stem.

Lang verhaal dit, schrijf ik ook nooit meer, maar deze 2 zijn gewoon erg goed bezig, lezen mee, luisteren naar hun fans, dus die verdienen wel zulke feedback. Ik kan iig niet wachten om deze 2 live te horen in de Matrixx. Keep it up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 23:19 

Donateur

Hele moeilijke keuze. Weinig tracks spreken mij thuis écht aan, terwijl ik het live wel heel vet vind. Op de een of andere manier kan het mij achter mijn PC alleen niet echt raken, iets wat ik met veel andere DJ's wel heb. Denk eigenlijk wel dat meer mensen dat hebben.

Jammer genoeg heb ik tijdens Loudness 2011 in het voorjaar af moeten haken toen Thera begon. Achteraf heel veel spijt van, en misschien had ik dan ook een andere keuze gemaakt.

Kies voor voor Geck-O omdat ik die tracks toch ietsje meer in mijn straatje vind liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 00:45 

Hardtraxxer

Maakt niet uit wie de winnaar van deze poll wordt, aangezien het beide sowieso al helden zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 01:16 

Hardtraxx Veteran

Thera 2 woorden: Loudness en Inception :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 12:57 

Artiest

Chukkels schreef:
Keep it up!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:06 

Kraak... Piep...

Thera. Zijn tracks spreken me net meer wat aan, en wat een setje op takens :woot:

Fine Day is ook geniaal, net als Doggystyle en Live Hard Now
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:01 

Hardtraxx Veteran

Thera, maar niet omdat Geck-O er voor onder doet.
Hoe Thera achter zijn draaitafels staat, shittt he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:56 

Hardtraxx Veteran

Over 't algemeen:

Thera: geweldige sets, hele goede nummers.
Geck-o: geweldige nummers, hele goede sets.

En aangezien ik bij een artiest producties en sets even belangrijk vind. Zijn ze dus gelijkwaardig voor mij en stem ik niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

Ik stem deze keer ook niet :) Ze verdienen 't allebei :)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen