Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:57 

Bierkoning

Pff bijna onmogelijk dit, qua tracks liggen ze dicht bij elkaar. Als ik kijk naar de sets die ik bijgewoond heb scoort Thera iets hoger (vooral vanwege Loudness & voor het 2 x draaien van Who Wants This :P ). Ook de sets van Geck-o waren lekker met vaak ook een paar vette Italiaanse plaatjes. Maar dan gaat m'n stem toch naar Thera.

Beide trouwens ook geweldige persoonlijkheden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:16 

Hardtraxx Veteran

Ik stem ook voor Thera :)
Maar godver deze was moeilijk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:22 

Hardtraxxer

Geck-O. Vind z'n producties net iets beter dan die van Thera, en hetzelfde geld voor z'n setjes. Ik kan die Italiaanse klassiekers die hij er vaak tussendoor doet altijd erg waarderen :thumbsup:
De collabs (Thera & Geck-O) zijn eigenlijk nog het vetst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:39 

Hardtraxx Veteran

Pff moeilijk. Tracks van Dj Thera en Geck-o vind ik beide heel erg vet. Geck-o spreekt me dan weer iets meer aan met zijn diversiteit en originaliteit. Thera heeft daar tegenover weer ongelooflijk dikke sets.
Hmm.. ik ga hier nog even over nadenken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:00 

Geck-O! Producties vind ik echt een heel stuk vetter dan die van Thera. Mixwerk is bij beiden echt heel strak, platenkeus ga ik weer voor geck-o. Al is thera natuurlijk echt het allergrootste beest on stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:03 

Hardtraxx Veteran

Oh hallelujah, wat een onmogelijke keuze zeg. Hier ga ik nog eens rustig over nadenken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:12 

Artiest

Oef! Ik was er al bang voor dat dit n keer ging gebeuren!

Ik ga zelf in ieder geval sportief doen en stemmen voor Geck-o want ik vind zn tracks en sets geweldig en ik vind t ook n beetje stom om op mezelf te stemmen haha dus eigenlijk is mijn keuze makkelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:16 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Godver, echt een moeilijke dit. Ze hebben beide nummers die ik echt super vind, maar ook die ik minder vind. Toevallig zijn hun samenwerkingen altijd geweldig, dus ik kan echt niet kiezen. Ga dus stemmen op de gene die het minste stemmen heeft, van mij mag dit in een gelijkspel eindigen.

Stem dan liever helemaal niet, winnen met zulk soort sympathie stemmen is iemands eer te na

DjThera schreef:
Oef! Ik was er al bang voor dat dit n keer ging gebeuren!

Sorry man, maar de verzoekjes logen er niet om, deze battle kon niet uitblijven :P Zie het als een compliment haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

Ik kan niet kiezen tussen deze 2 helden :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:38 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

Toch maar voor Geck-o gegaan, met een miniem verschil. Maar vind de sound van Geck-o toch wat vetter en telkens weer wat vernieuwends. Van verfrissende Saifam-stijl producties springt hij een week later zo weer de underground-stijl in. Om vervolgens daarna weer een prima mainstream track af te leveren en ook een echt rauwe plaat misstaat ook niet. Met Rotten From The Inside, The Hard Way en Da Hoort Nie bijvoorbeeld. Formidal gewoon, ook al is het veranderen van stijl niet altijd in mijn smaakvoordeel, briljant is het. Ook zijn setjes bevallen me vrijwel altijd, origineel.
Thera is voor mij wat normaler, gewoon een goede artiest. Met zo nu en dan een super vette plaat, maar ook platen die ik al weer vergeten ben. Maar al met al scheelt het niet veel, de steeds weer onvoorspelbare sounds-speling van Geck-o maakt de keuze wat simpeler. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:18 

Aan het typen...

Sorry Thera, maar lijkt me wel duidelijk dat je in Geck-o je meerdere moet erkennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Thera. Simpelweg omdat zijn tracks en setjes mij meer aanstaan als die van Geck-O. :)

Bij mij is het net andersom, helaas voor Pieter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:20 

Donateur

De tracks die ik het vetst vinden hebben ze samen gemaakt.. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:22 

Hardtraxx Veteran

Sorry maar kan geen keuze maken. Ik onthoud me van stemming
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:29 

Artiest

Lyst schreef:
Sorry Thera, maar lijkt me wel duidelijk dat je in Geck-o je meerdere moet erkennen :P

Haha dat maakt me echt niet uit hoor . Sowieso als ik ooit van iemand moet 'verliezen' met zo'n soort poll dan doe ik dat met alle liefde van Geck-o :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:44 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
RAW-vizion schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:53 

Artiest

Eitje, Theck-O.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:55 

Hardtraxxer

Ahhh arme Pieter haha! Ik heb niet gestemd, mijn mening blijft hierbij in het middennnn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:56 

Hardtraxxer

Ik heb voor Geck-o gekozen. De kwaliteit die zijn tracks hebben is enorm en de diversiteit aan tracks die hij released is top. De tracks van Thera weten me niet altijd te raken, waar dat bij Geck-o vaak wel het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Ik stem ook voor Thera :)
Maar godver deze was moeilijk :P.

1 van de redenen is laatste Inception :worship:
Verder doen ze weinig van elkaar onder, maar vind de tracks van Thera net een tikkie lekkerder, maar die van Geck-O zijn ook zeker niet slecht te noemen :D

Catatonic Overload schreef:
Eitje, Theck-O.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 00:08 

Hardtraxx Veteran

Geck-O, vind z'n tracks leuker.

Over draaien kan ik eigenlijk moeilijk oordelen
Heb Geck-O 1 keer op een feest gehoord en Thera twee keer, vond Geck-O wel leukere tracks draaien.
En bij online setjes ook eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 00:21 

Hardtraxx Veteran

Thera, tracks en sets doen me wat meer dan die van geck-o :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 00:44 

Donateur

Rik. Sowieso qua producties (vind heel veel Thera solo-producties geen zak aan), en zijn sets spreken mij ook iets meer aan. Vooral als we het over oudere platen hebben die hij vaak kiest. Bazig :cool:

Daar moet ik wel aan toevoegen dat deze 2 bij elkaar nog 10 keer zo goed zijn dan solo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 01:32 

Hardtraxxer

Kan hier ook niet tussen kiezen, heb deze mannen allebei erg hoog zitten :thumbup:
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen