Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Wie van de twee?

Delete
156
71%
Vazard
63
29%

Total votes: 219

Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Pff bijna onmogelijk dit, qua tracks liggen ze dicht bij elkaar. Als ik kijk naar de sets die ik bijgewoond heb scoort Thera iets hoger (vooral vanwege Loudness & voor het 2 x draaien van Who Wants This :P ). Ook de sets van Geck-o waren lekker met vaak ook een paar vette Italiaanse plaatjes. Maar dan gaat m'n stem toch naar Thera.

Beide trouwens ook geweldige persoonlijkheden :)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ik stem ook voor Thera :)
Maar godver deze was moeilijk :P.
Hardtraxxer
401 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Geck-O. Vind z'n producties net iets beter dan die van Thera, en hetzelfde geld voor z'n setjes. Ik kan die Italiaanse klassiekers die hij er vaak tussendoor doet altijd erg waarderen :thumbsup:
De collabs (Thera & Geck-O) zijn eigenlijk nog het vetst.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Pff moeilijk. Tracks van Dj Thera en Geck-o vind ik beide heel erg vet. Geck-o spreekt me dan weer iets meer aan met zijn diversiteit en originaliteit. Thera heeft daar tegenover weer ongelooflijk dikke sets.
Hmm.. ik ga hier nog even over nadenken :P
Last edited by Grozny on , edited 1 time in total.
N
Geck-O! Producties vind ik echt een heel stuk vetter dan die van Thera. Mixwerk is bij beiden echt heel strak, platenkeus ga ik weer voor geck-o. Al is thera natuurlijk echt het allergrootste beest on stage.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Oh hallelujah, wat een onmogelijke keuze zeg. Hier ga ik nog eens rustig over nadenken..
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Oef! Ik was er al bang voor dat dit n keer ging gebeuren!

Ik ga zelf in ieder geval sportief doen en stemmen voor Geck-o want ik vind zn tracks en sets geweldig en ik vind t ook n beetje stom om op mezelf te stemmen haha dus eigenlijk is mijn keuze makkelijk!
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
wootum wrote:Godver, echt een moeilijke dit. Ze hebben beide nummers die ik echt super vind, maar ook die ik minder vind. Toevallig zijn hun samenwerkingen altijd geweldig, dus ik kan echt niet kiezen. Ga dus stemmen op de gene die het minste stemmen heeft, van mij mag dit in een gelijkspel eindigen.
Stem dan liever helemaal niet, winnen met zulk soort sympathie stemmen is iemands eer te na
DjThera wrote:Oef! Ik was er al bang voor dat dit n keer ging gebeuren!
Sorry man, maar de verzoekjes logen er niet om, deze battle kon niet uitblijven :P Zie het als een compliment haha ^^
Last edited by Brainweavers on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Ik kan niet kiezen tussen deze 2 helden :surrender:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
RAW-vizion wrote:Ik kan niet kiezen tussen deze 2 helden :surrender:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Toch maar voor Geck-o gegaan, met een miniem verschil. Maar vind de sound van Geck-o toch wat vetter en telkens weer wat vernieuwends. Van verfrissende Saifam-stijl producties springt hij een week later zo weer de underground-stijl in. Om vervolgens daarna weer een prima mainstream track af te leveren en ook een echt rauwe plaat misstaat ook niet. Met Rotten From The Inside, The Hard Way en Da Hoort Nie bijvoorbeeld. Formidal gewoon, ook al is het veranderen van stijl niet altijd in mijn smaakvoordeel, briljant is het. Ook zijn setjes bevallen me vrijwel altijd, origineel.
Thera is voor mij wat normaler, gewoon een goede artiest. Met zo nu en dan een super vette plaat, maar ook platen die ik al weer vergeten ben. Maar al met al scheelt het niet veel, de steeds weer onvoorspelbare sounds-speling van Geck-o maakt de keuze wat simpeler. :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Sorry Thera, maar lijkt me wel duidelijk dat je in Geck-o je meerdere moet erkennen :P
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Nando wrote:Thera. Simpelweg omdat zijn tracks en setjes mij meer aanstaan als die van Geck-O. :)
Bij mij is het net andersom, helaas voor Pieter!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
De tracks die ik het vetst vinden hebben ze samen gemaakt.. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Sorry maar kan geen keuze maken. Ik onthoud me van stemming
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Lyst wrote:Sorry Thera, maar lijkt me wel duidelijk dat je in Geck-o je meerdere moet erkennen :P
Haha dat maakt me echt niet uit hoor . Sowieso als ik ooit van iemand moet 'verliezen' met zo'n soort poll dan doe ik dat met alle liefde van Geck-o :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Piaaa wrote:
RAW-vizion wrote:Ik kan niet kiezen tussen deze 2 helden :surrender:
314 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Eitje, Theck-O.
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Ahhh arme Pieter haha! Ik heb niet gestemd, mijn mening blijft hierbij in het middennnn :cool:
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Ik heb voor Geck-o gekozen. De kwaliteit die zijn tracks hebben is enorm en de diversiteit aan tracks die hij released is top. De tracks van Thera weten me niet altijd te raken, waar dat bij Geck-o vaak wel het geval is.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Henk-Jan wrote:Ik stem ook voor Thera :)
Maar godver deze was moeilijk :P.
1 van de redenen is laatste Inception :worship:
Verder doen ze weinig van elkaar onder, maar vind de tracks van Thera net een tikkie lekkerder, maar die van Geck-O zijn ook zeker niet slecht te noemen :D
Catatonic Overload wrote:Eitje, Theck-O.
:lol:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Geck-O, vind z'n tracks leuker.

Over draaien kan ik eigenlijk moeilijk oordelen
Heb Geck-O 1 keer op een feest gehoord en Thera twee keer, vond Geck-O wel leukere tracks draaien.
En bij online setjes ook eigenlijk :P
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Thera, tracks en sets doen me wat meer dan die van geck-o :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Rik. Sowieso qua producties (vind heel veel Thera solo-producties geen zak aan), en zijn sets spreken mij ook iets meer aan. Vooral als we het over oudere platen hebben die hij vaak kiest. Bazig :cool:

Daar moet ik wel aan toevoegen dat deze 2 bij elkaar nog 10 keer zo goed zijn dan solo :worship:
Hardtraxxer
296 posts member since 2009
last seen Mar 2023
Kan hier ook niet tussen kiezen, heb deze mannen allebei erg hoog zitten :thumbup: