Deze vind ik heeeeeeeel erg moeilijk.
Ran-D is in tegenstelling tot veel andere reacties die ik hierboven lees juist meer een held voor mij geworden. Heb echt ontzettend veel respect voor die man en wat hij allemaal heeft bereikt. Zijn producties zijn solo erg sterk en met Adaro (G4H) vind ik 't ook alleen maar een stijgende lijn. Ook weet ik hoeveel hij zelf van de muziek houd en dat hij het echt allemaal met liefde etc voor de muziek maakt

. Ook is het mixwerk van Ran-D echt ijzersterk, foutloos en origineel! Heeft hij op A2 records labelnight weer eens bewezen. Echt een topartiest!
B-Front is denk ik toch wat meer mijn stijltje qua hardstyle (als het niet mijn lievelingsproducers is), en ook deze man heeft er eigenlijk alleen maar een stijgende lijn in zitten. Helaas ben ik op Defqon bij hem weg gegaan omdat hij toch niet helemaal draaide als ik had verwacht en het publiek niet los ging, maargoed. Zijn platen zijn nog steeds erg vet en vind 't nog steeds vet Sleepwalker, Become The Sky of Inner Creativity op te zetten! Mixtechnisch is hij ook prima, maar lang (nog) niet zo goed als Ran-D. Zijn aankomende producties zijn ook erg tof, met Virus als heeeele grote uitschieter

.
Nu nog de keuze. Moeilijk, maar ik neig toch wat meer naar Ran-D. De keuze is dus Ran-D maar het is eigenlijk een 50/50