Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb Ran-D :D Gewoon omdat ik niet echt te vinden ben voor extreem hard en duister. Ran-D is meer mijn smaak. (hoewel ik een b-front plaat zeker ook wel kan waarderen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kies voor B-front, omdat hij toch wat meer variatie in z'n sets gooit. Qua platen etc vind ik ze allebei geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 18:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als iemand heel hard op mijn lijst supertoffe DJ's is gedaald is het helaas Ran-D wel. Die kan me na tig dezelfde sets gewoon niet meer boeien.
B-Front is ook wel iets gedaald de laatste tijd omdat die nu ook iets teveel van zn eigen producties draait, vond m vroeger toen hij nog regelmatig andere en oudere platen draaide een van m'n favorieten. Ze hebben allebei wel genoeg draaiskills, Ran-D moet alleen dat onnodige teasen een keer afleren.

Qua producties ligt de stijl van B-Front mij meer dan die van Ran-D, al zijn het allebei sterke producers. B-Front slaagt er altijd in om enorm veel sfeer in een track te proppen, en ik vind het erg knap het hoe Ran-D erin is geslaagd om een brug te bouwen tussen de toegankelijke en de harde kant waardoor hij overal geliefd is, ondanks dat zijn producties heel veel van hetzelfde zijn de afgelopen tijd.

B-Front dus de winnaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoewel ik Ran-D geniaal vind, staat Bob daar toch nog iets boven! So B-Front it is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

B-Front met afstand, heb helemaal niks met Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua reacties staat het op 14-1, en qua stemmen 33-17 op dit moment.

Weinig Ran-D fans die hun mening kunnen/willen geven!?
Niet om in de aanval te schieten hoor (Ran-D is een supergoede producer/ DJ), maar zo wijken de reacties nogal af van het stemresultaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Qua reacties staat het op 14-1, en qua stemmen 33-17 op dit moment.

Weinig Ran-D fans die hun mening kunnen/willen geven!?
Niet om in de aanval te schieten hoor (Ran-D is een supergoede producer/ DJ), maar zo wijken de reacties nogal af van het stemresultaat.

Volgens mij hebben de meeste mensen geen zin hun mening te onderbouwen hier, omdat ze anders een stortvloed van kritiek over zich heen krijgen.
Dit gebeurt vaak althans.

Beide boeien ze mij niet echt enorm.
Ik zal ook nooit speciaal naar ze gaan.
Hierom stem ik ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben echt weg van veel producties van Ran-D en ook z'n preformances vind ik erg goed, maar hij komt voor mij toch niet in de buurt van B-Front. Vind hier het totaalplaatje namelijk nog wat beter, de samenwerkingen zijn fijner het is wat harder, wat rauwer en live ga je er nog een stukje harder los op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front, is gewoon lachwekkend hoe ver Ran-D is gedaald bij mij. Hoewel B-Front z'n stijgende lijn ook is opgehouden en heeft de daling ingezet qua sets. Maar toch zie ik hem (voorlopig) nog als topper, vooral door z'n producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moeilijke keuze voor mij, omdat B-Front vooral raw produceert en Ran-D tussen mainstream en raw in
Ran-D heeft echt de meeste vette collabs gemaakt (vooral met Adaro). maar B-Front maakt daarin tegen wel meer vette solo producties.
en aangezien ik dit keer geen rekening houd met Ran-D oude solo platen (Fanatics, Better on the Otherside etc.) kies ik toch voor B-Front.
allebei sterke producers overigens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Persoonlijk luister ik vrij weinig "raw" hardstyle, ik kan dan ook niet oordelen over de kwaliteit van hun sets. Maar als er een artiest is in deze richting die me weet te boeien is het zeker B-Front. Hij weet echt een goede sfeer te creëren in zijn nummers, hoe vaker ik zijn nummers luister hoe meer nieuwe elementen ik ontdek. Bij Ran-D heb ik dat eigenlijk totaal niet, ook Gunz for Hire doet me vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Moeilijke keuze, uiteindelijk toch Ran-D gekozen. Omdat ik alleen de platen tot Magic/Neophobia echt goed van hem vond, daarna interesse verloren. Hij maakt wel vette tracks maar niet meer van die uitschietertjes die op zichzelf staan qua stijl.

Nu doet Ran-D dat helemaal natuurlijk maar zijn sound verveeld me niet dus daarom randy gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze vind ik heeeeeeeel erg moeilijk.

Ran-D is in tegenstelling tot veel andere reacties die ik hierboven lees juist meer een held voor mij geworden. Heb echt ontzettend veel respect voor die man en wat hij allemaal heeft bereikt. Zijn producties zijn solo erg sterk en met Adaro (G4H) vind ik 't ook alleen maar een stijgende lijn. Ook weet ik hoeveel hij zelf van de muziek houd en dat hij het echt allemaal met liefde etc voor de muziek maakt :) . Ook is het mixwerk van Ran-D echt ijzersterk, foutloos en origineel! Heeft hij op A2 records labelnight weer eens bewezen. Echt een topartiest!

B-Front is denk ik toch wat meer mijn stijltje qua hardstyle (als het niet mijn lievelingsproducers is), en ook deze man heeft er eigenlijk alleen maar een stijgende lijn in zitten. Helaas ben ik op Defqon bij hem weg gegaan omdat hij toch niet helemaal draaide als ik had verwacht en het publiek niet los ging, maargoed. Zijn platen zijn nog steeds erg vet en vind 't nog steeds vet Sleepwalker, Become The Sky of Inner Creativity op te zetten! Mixtechnisch is hij ook prima, maar lang (nog) niet zo goed als Ran-D. Zijn aankomende producties zijn ook erg tof, met Virus als heeeele grote uitschieter :worship: :worship: .

Nu nog de keuze. Moeilijk, maar ik neig toch wat meer naar Ran-D. De keuze is dus Ran-D maar het is eigenlijk een 50/50 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alhoewel ik Ran-D ook erg tof vind wint B-Front dit toch met gemak. Qua producties helemaal mijn ding :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front ook voor mij, één van mijn favoriete producers en hij draait ook altijd geweldig (Q-Base :worship: ). Ran-D vind ik ook wat matig de laatste tijd. Zowel zijn producties als sets worden nogal eentonig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:44 
 
Hardtraxx Addict

Kan niet kiezen, dus wordt er niet gestemd door mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 01:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Randy is een hele goede producer, heeft zijn eigen unieke sound ontwikkeld waar ik veel respect voor heb.
Is in een vrij korte periode heel ver gekomen. Mixwerk is altijd goed, setjes zijn wisselvallig. Zijn solo producties vallen mij laatste tijd een beetje tegen, collab's met Thijs onder het alias Gunz For Hire bevallen mij daarin tegen super goed.

B-Front, heerlijke producer, mix technisch zeer in orde.
Bob slaagt er altijd in om een heerlijke sfeer in zijn tracks te creëren, ik geniet daarom echt van zijn muziek.
De Synth die hij gebruikt en de elementen in zijn tracks pakken mij helemaal. Laatste tijd ook veel nieuwe producties, die mij stuk voor stuk prima bevallen. Virus wat een geweldige plaat! Voor mij is Bob al een lange tijd de beste dj in de scene!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 10:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ran-D is toch voor mij de winnaar na twijfelen.

Zijn producties zijn ijzersterk, dat z'n sound redelijk op elkaar lijkt boeit me niet. Als z'n sound vet is heb ik liever dat hij dat houd. (Net als nitrogenetics)

Gaat live echt heerlijk, en vooral G4H is briljant. En bovendien is t n hele aardige gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:01 
 

B-front overduidelijk,, Ran-D is net MoH uitgemolkebn sounds vind er geen bal aan en B-front blijft memaar verrassen met heerlijke sfeervolle tracks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
B-front overduidelijk,, Ran-D is net MoH uitgemolkebn sounds vind er geen bal aan en B-front blijft memaar verrassen met heerlijke sfeervolle tracks :worship:


MOH melkt al 5 jaar z'n eigen sound, ran-d net n jaar of 2?
Kijk eerder naar brennan heart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor B-front gekozen, al was de keuze lastig, aangezien Ran-D natuurlijk ook verschrikkelijke goede platen heeft geproduceerd, denk aan Inner Child, Living For The Moment, en natuurlijk heeft hij de stijgende lijn weer te pakken met Gunz4Hire! maar toch heb ik voor B-front gekozen, aangezien hij toch echt elke x weer met platen aan komt zetten, die me aanspreken, denk aan Inner Crea, Sleepwalker, Haunted, Musical Analysis, en Magic!
desalniettemin is Ran-D ook een prima producer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 04:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front, makkelijke keuze :)
Op een paar tracks na boeit Ran-D me totaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 21:05 
 
Hardtraxxer

Het was erg moeilijk om te kiezen,
maar ben uiteindelijk toch voor Bob gegaan! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

DBSTF vs The Pitcher? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
DBSTF vs The Pitcher? ^^


ik zal hem in de database zetten :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen