Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Daveytl schreef:
Een rematch tussen B-Front & Ran-D zou helemaal leuk zijn.
Zo kun je zien hoe het nu is.


Die wou ik idd ook nog over doen :thumbup: , maar niet als eerst volgende denk ik..

Doe maar wel, nu is dat topic nog redelijk hoog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 21:08 
 

Wildstylez, overduidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz, zijn platen blijven vet (Fear of Darkness, Rock Civilization, Psychedelic etc.)
Wildstylez is ook een erg sterke producer maar toch ga ik Heady omdat nu ook met zijn nieuwe werk (Doomed etc.) mij erg weet te pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz, en dan vooral om zijn eerdere werk. Laatste tijd heeft hij mij niet echt meer weten te boeien en vond ik de tracks van Wildstylez beter. Maar doordat ik de eerdere platen van HHZ helemaal kapot heb gedraaid wint hij voor mij deze ronde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 11:15 
 

Wildstylez natuurlijk :) erg sterke producties en hij is echt de melodieman :worship:

HHZ ben ik nooit echt fan vn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt heel moeilijke keuze. Rond 2006 ben ik Hardstyle gaan luisteren, en Headhunterz was toen echt de nr.1 dj voor mij. Zijn producties toen waren echt heel vet en blijven vet. Afgelopen jaar ging het ver achteruit, producties waren slap, en zijn setjes niet meer boeiend. Afgelopen tijd weet Headhunterz mij weer meer te boeien (HWS prodcast, nieuwe tracks, en opkomend album)

Joram beoordeel ik nu gewoon onder het Alias 'Wildstylez' en niet incl. Seizure. Wildstylez heeft veel klappertjes gehad o.a KYHU, Revenge, Truth, Single sound en ga zo maar verder. Kwa producties vind ik Wildstylez afgelopen jaren toch een stuk beter. Joram heeft zich laatste jaren erg bewezen, nou met zijn eigen label samen met noisecontrollers en upcoming tracks. Headhunterz vind ik achter de decks een stuk leuker om naar te kijken.
Moeilijke keuze dus, maar ik kies toch voor Headhunterz omdat hij diegene is die mij het genre heeft leren kennen en vast ben blijven houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 13:55 
 
Hardtraxxer

Wildstylez!
Headhunterz zijn oudere werk was natuurlijk heel erg vet,
maar ik vind zijn producties van tegenwoordig echt een
stuk minder. Bij Wildstylez zie ik die verandering niet.
Daarom gekozen voor Wildstylez!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Headhunterz. Voor de verandering :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheDesolator schreef:
Wildstylez!
Headhunterz zijn oudere werk was natuurlijk heel erg vet,
maar ik vind zijn producties van tegenwoordig echt een
stuk minder. Bij Wildstylez zie ik die verandering niet.
Daarom gekozen voor Wildstylez!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wildstylez. Sowieso nu, maar vroeger ook al. Wildstylez is voor mij persoonlijk de beste producer binnen de euforische/mainstream-georienteerde hardstyle, en 9 van de 10 keer op een constant hoog niveau. Headhunterz is mij wat dat betreft de wisselvallig (geweest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
<---- lijkt me duidelijk

EDIT: zal nog even aangeven waarom:

In mijn ogen heeft Wildstylez altijd in de 'schaduw' gestaan van Headhunterz. Terwijl hij al vanaf het begin kneiter tracks maakte als Missin' / Life's A Bitch / Revenge en uiteraard de tracks met Seizure. Nu heeft Headhunterz ook behoorlijk dikke platen neergezet in zijn eerdere periode, maar hij is door de jaren heen die lijn verloren wat bij Wildstylez niet is gebeurt, hij is hele vette tracks blijven produceren en is door de jaren heen langzaam uit de schaduw gekomen van Headhunterz. Nu hij zijn eigen label heeft, lijkt de man alleen nog maar beter en beter te worden door de vrijheid die dit label met zich meebrengt

Ik kan het niet beter verwoorden, zo denk ik er ook over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz, voor mij toch wel de absolute nummer 1, zowel als artiest als mens. Nu staat Wildstylez ook erg hoog in mijn rijtje maar moet hier toch voor HHZ kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe Wie van de twee?

Nadat Headhunterz (32%) verslagen is door Wildstylez (68%), is het nu de tijd voor een nieuwe battle! Of eigenlijk een oude.. Op veler verzoek is dan nu de rematch tussen B-Front en Ran-D!!

ps. voorgaande uitslagen zijn te vinden in de beginpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front. Geen haar op m'n hoofd die aan Ran-D denkt. Bijna alleen maar geniale producties die allemaal mijn smaak zijn en altijd dikke setjes die mooi opbouwen van wat melodieuzer naar snoeihard. Sowieso komen een paar van mijn favoriete tracks aller tijden van hem. Ran-D daarentegen heeft maar heel weinig vette solo platen en z'n setjes zijn ook niet zo super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
B-Front. Geen haar op m'n hoofd die aan Ran-D denkt. Bijna alleen maar geniale producties die allemaal mijn smaak zijn en altijd dikke setjes die mooi opbouwen van wat melodieuzer naar snoeihard. Sowieso komen een paar van mijn favoriete tracks aller tijden van hem. Ran-D daarentegen heeft maar heel weinig vette solo platen en z'n setjes zijn ook niet zo super.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelf ben ik er niet zo over uit.. B-Front vind ik altijd wel goed, maar het is vaak wel dezelfde sfeer.. nee hiermee zeg ik niet dat al zijn nummers op elkaar lijken, maar wel dat ze 9.9 van 10 keer duister zijn. Ran-D was een van mijn favorieten maar tegenwoordig zijn eigenlijk alleen zijn samenwerkingen met Adaro interessant.. Dus dat kan ik niet helemaal Ran-D toe eigenen..

verder denk ik wel dat Ran-d in het niet gaat vallen bij Bob, maarja een rematch is wel zo eerlijk na een jaar... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Ran-D de lijn, Fanatics, Innerchild, Crossroads, Under Attack had doorgetrokken was de keuze enigzins lastig geweest, maar sinds dat G4H gebeuren is hij echt enorm aan het afglijden. Vocals komen mij al langere tijd de strot uit en ook weinig vernieuwing in z'n tracks met een schuin oog kijkend naar z'n kicks.

B-Front daarentegen wordt alleen maar beter lijkt het. Virus, NCB, Charger, SS enz. Zegt al genoeg lijkt me. Beste DJ op dit moment in de scene en zwaar terrecht dat hij een stage mag hosten op Thrillogy. Stem gaat dus naar Bob.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

B-Front

Vooral vanwege de livesets, die van Ran-D beginnen me echt een beetje te vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front, Ran-D draait nogal vaak hetzelfde, heb hem te vaak gezien. Op Q-Base saai. B-Front is qua producties weer gruwelijk bezig, heb hem paar keer horen draaien afgelopen maanden, vette sets maar het kon vetter. Zoals op Q-Base. Monsterlijke set hoor, daar het niet van, maar er zaten te weinig écht moddervette nummers tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front!

Voor mij persoonlijk de beste producer ever, bijna al zijn platen krijgen van mij een 8 of hoger.
Sets zijn ook altijd zwaaaar dik, ook 1 van de DJ's die ik het liefst zie!

Ran-D is ook een keigoede producer, vooral met Gunz for Hire erg goed bezig!! Oude solo-platen zijn ook geweldig, maar die nieuwere platen zoals The Rise & Living for the Moment remix doen me niet heel veel.
Zijn sets beginnen ook altijd een beetje saai. Daar staat tegenover dat meestal de laatste 30 minuten fucking episch zijn.

Ran-D krijgt van mij als cijfer een 8,5, B-Front een dikke 10!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-front.

Kan zijn productie altijd wel waarderen, paar keer nu live gezien en altijd wel lekkere set gehoord.

Ik ken niet heel veel van Ran-D zijn productie maar het gene dat ik wel van hem heb gehoord vind ik minder dan dat van
B-front, live heb ik hem denk maximaal 1 keer gehoord dus ga ik niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 15:38 
 

Ran-D z'n tracks vind ik heel vet zoals Living for the moment, Inner Child & River of Sound.
B-Front z'n tracks vind ik ook heel vet Lunatick, Magic & Evil.
Qua sets vind ik veel sets van lijken die van Ran-D veel op elkaar.
B-Front is wat gevarieerder.

Ik kies uit eindelijk B-Front omdat ik door hem Hardstyle ben gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-Front, no explanation needed
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 16:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nando schreef:
B-Front. Geen haar op m'n hoofd die aan Ran-D denkt. Bijna alleen maar geniale producties die allemaal mijn smaak zijn en altijd dikke setjes die mooi opbouwen van wat melodieuzer naar snoeihard. Sowieso komen een paar van mijn favoriete tracks aller tijden van hem.


Overduidelijk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben ook benieuwd naar de onderbouwing van mensen die op Ran-D stemmen! Zijn er toch al een aantal, maar heb nog niemand hier bij de reacties gezien ^^

Trouwens voorstellen voor een volgende battle mogen jullie gewoon doorgeven he! (het liefst via PM)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen