Of wie van de drie: Ran-D vs Adaro vs Gunz For Hirewrote:Frontliner, zou Ran-D vs Adaro wel eens willen zien
ben daar eigenlijk wel erg benieuwd naar
Of wie van de drie: Ran-D vs Adaro vs Gunz For Hirewrote:Frontliner, zou Ran-D vs Adaro wel eens willen zien
Leven je boxen nogwrote:Frontliner, ik ben echt een fan van zijn kicks en voor mij zijn al zijn tracks pareltjes
Vraag me dus echt af wat iedereen toch zo vet vind aan zijn kicks?wrote:een fan van zijn kicks
Vind ik dus ook!wrote:TNT vind ik eigenlijk vetter dan één van de twee solo.
Produceerde tuneboy niet bijna alles uit de saifam hoek? of ben ik hier onzin aan het lullenwrote:Technoboy.
Al doet Tuneboy er niet veel voor onder. Ze hebben beide in de loop der jaren geweldige tracks geproduced.
wrote:Vind geen van beiden als solo artiest écht boeiend.. TNT werk is geniaal. Stem niet.
Ja klopt, Tuneboy met wat hulp van andere produceert daar alleswrote:Produceerde tuneboy niet bijna alles uit de saifam hoek? of ben ik hier onzin aan het lullenwrote:Technoboy.
Al doet Tuneboy er niet veel voor onder. Ze hebben beide in de loop der jaren geweldige tracks geproduced.