wrote:Frontliner duidelijk
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
T
Max Enforcer!
Bring it Down/Catchin' Up, Loudness, Pulse Protraction, Be Amazed, Fade to black en niet te vergeten BBL!!!
Bring it Down/Catchin' Up, Loudness, Pulse Protraction, Be Amazed, Fade to black en niet te vergeten BBL!!!
Deze is heel makkelijk: Spacer, In Qontrol anthem, B-Front collabs, Who I Am(
), album stuff en oudere producties
Frontliner heeft vrij weinig platen gemaakt die ik echt slecht vind
Frontliner heeft vrij weinig platen gemaakt die ik echt slecht vind
Frontliner, vind Max Enforcer een flapdrol
Max Enforcer toch maar gedaan omdat hij vroeger heel veel vette platen maken en dat gehalte ligt toch hoger dan frontliner. Hoewel hij nu ook geen kont aan is.
Oudere platen van frontliner zijn ook goed maar tegenwoordig vind ik zijn platen ook niks meer aan (Sinds Expressionz) Op Discorecord, Extreme Loudness en Dreamdust na
Plus Kelly heeft een van de beste hardstyle platen ooit gemaakt(Helaas unreleased) Stealth (Hardbass 2008 Anthem)
Oudere platen van frontliner zijn ook goed maar tegenwoordig vind ik zijn platen ook niks meer aan (Sinds Expressionz) Op Discorecord, Extreme Loudness en Dreamdust na
Plus Kelly heeft een van de beste hardstyle platen ooit gemaakt(Helaas unreleased) Stealth (Hardbass 2008 Anthem)
Tsja lastig.. Loudness blijft 1 van de betere hardstyle platen..
Maar spacer van frontliner ook
Maar ga voor Frontliner, want dreamdust is geniaaaal (l)
Maar spacer van frontliner ook
Maar ga voor Frontliner, want dreamdust is geniaaaal (l)
Max Enforcer want zijn oudere platen zijn super, Frontliner heeft ook zeker goed ouder werk maarcdie van Max Enforcer doen het bijij nog iets beter 
wrote:wrote:Frontliner duidelijk
Precies ditwrote:Max Enforcer toch maar gedaan omdat hij vroeger heel veel vette platen maken en dat gehalte ligt toch hoger dan frontliner. Hoewel hij nu ook geen kont aan is.
Max Enforcers oude platen zijn echt goud.. alleen hij heeft de laatste jaren niet 1 fijne plaat uitgebracht.
Collabs uitgezonderd. Ik onthoud me van stemming.
Collabs uitgezonderd. Ik onthoud me van stemming.
wrote:wrote:wrote:Frontliner duidelijk
Max E. vanwege het oudere werk. Frontliner vind ik te wisselvallig, soms heel vet, soms ook heel kut. Daarnaast is Kelly als DJ veel en veel beter dan Barry...
waarom vind je dat?wrote:Frontliner, vind Max Enforcer een flapdrol
Frontliner, één van mn mainstream-helden! Fijne energieke stijl heeft hij!
-
D
Max enforcere, Oudere platen zijn echt heel dik!
tegenwoordig vind ik zijn stijltje niks meer aan..
Frontliner, hij is 1 van mijn favo melodie producer, Frozen vooral die melo die echt heilig
maar zijn kicks gaan echt helemaal nergens over 
voor mijn word het toch max enforcer! ookal komt frontliner daar maar een mm verdaan op de 2e plek
Frontliner, hij is 1 van mijn favo melodie producer, Frozen vooral die melo die echt heilig
voor mijn word het toch max enforcer! ookal komt frontliner daar maar een mm verdaan op de 2e plek
Tsjah soms heb je dat gewoon. Z'n platen niet slecht maar ja.. k weet niet, is een gevoel.wrote:waarom vind je dat?wrote:Frontliner, vind Max Enforcer een flapdrol
-
C
Frontliner, heeft meer bazentracks nar mijn mening
-
D
- 7 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Frontliner, for sure..
Als je bij Frontliner de Pitchkicks wegdenkt is hij een van de beste hardstyle producers.
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Frontliner, zou Ran-D vs Adaro wel eens willen zien
Pff en bij Zatox... Ziek hoe die pitchkicks ging van die nieuwe met Maxiewrote:Als je bij Frontliner de Pitchkicks wegdenkt is hij een van de beste hardstyle producers.
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Frontliner! Absoluut.
Max Enforcer heeft ook vette platen, zoals Loudness, Dilemma.
Ga ze niet allemaal hier dumpen
Maar al die vette platen van Frontliner, tsja ik moet gewoon voor
hem gaan. Nog steeds een van m'n favo producers!
Max Enforcer heeft ook vette platen, zoals Loudness, Dilemma.
Ga ze niet allemaal hier dumpen
Maar al die vette platen van Frontliner, tsja ik moet gewoon voor
hem gaan. Nog steeds een van m'n favo producers!
-
IHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2011
- last seen Jan 2013
Frontliner
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Frontliner
Punt uit.
Punt uit.