Delete
Edit: Oh, is al een hele oude poll dus
Edit: Oh, is al een hele oude poll dus
wrote:Vazard! Zimmersion is echt zo ziek vet, alleen al daarom
Als producer zeg ik dat ik Delete productietechnisch juist erg sterk vind en zeker op spoontech ver boven de rest uitsteektwrote:Delete is gewoon 13/12 "raw" en dan is het productetechnisch ook niet echt een hoogstandje.
Slechte kicks en minimale geluiden.

Er zit nooit teveel chaos in Delete zijn tracks.wrote:Als producer zeg ik dat ik Delete productietechnisch juist erg sterk vind en zeker op spoontech ver boven de rest uitsteektwrote:Delete is gewoon 13/12 "raw" en dan is het productetechnisch ook niet echt een hoogstandje.
Slechte kicks en minimale geluiden.Heerlijke kicks en dodelijk effectieve minimale arrangements, die ik wel vaak in iets teveel chaos vind uitmonden.
Vazard experimenteert inderdaad meer, waar Delete meer vasthoudt aan een bepaalde stijl. Ik mis in Vazard zijn tracks alleen dat stukje techniek en afwerking.
Gaat toch niet om hoe populair ze zijn? Gaat om smaak.wrote:Lijkt me verrevan eerlijk. Exit Mind komt net kijken en Phuture Noize staan op Hardbass
Dat kan eerder bij beste track van DP.wrote:Adaro & Digital Punk! of DP (tillt) vs DP (A2)
Bij jou gaat het meer om de kwaliteit toch?wrote:Gaat toch niet om hoe populair ze zijn? Gaat om smaak.wrote:Lijkt me verrevan eerlijk. Exit Mind komt net kijken en Phuture Noize staan op Hardbass