Ik hoop
B-Front Of Zatox
B-Front Of Zatox
Begrijp ik, maar hij was wel een beetje de aanstichter van de raw style, door zijn interview. Het zou kunnen, en het zou o zo vet zijn.wrote:De gene die het anthem maakt weet dat al langer dan vandaag, en b2s denkt echt niet ''zo B-front draaid goed, zullen hem zo is vragen of die het anthem wil maken'' Daar geven ze iemand wel genoeg tijd voor denk ik.wrote:Iemand van Tillt of Fusion (of a2 records) denk ik zeker. Ik hoop op een lekkere rauwe van B-FrontEn dat zou volgens mij best wel kunnen, omdat hij met zijn Raw Stage op Euphoria wel een visitekaartje heeft gegeven. En hij was ook nog is de eerste die werd vrijgegeven als Lineup voor Decibel.
Idd, Nosferatu zei in de laatste B2S Television ook dat ie op Decibel draait. Misschien dat ze de komende tijd in elk aflevering een naam bekend maken.wrote:denk jewrote:Omdat ie zichzelf verlult had ja, het was geen opzetwrote:Iemand van Tillt of Fusion denk ik zeker. Ik hoop op een lekkere rauwe van B-FrontEn dat zou volgens mij best wel kunnen, omdat hij met zijn Raw Stage op Euphoria wel een visitekaartje heeft gegeven. En hij was ook nog is de eerste die werd vrijgegeven als Lineup voor Decibel.
zon filmpje kunnen ze zo opnieuw filmen
Je argumentatie is goed maar kom dan niet met zatox aanzetten!wrote:laat nou eens een wat minder bekende dj een decibel anthem maken...
die dj's moeten toch ook groeien zoals bijv. NC
natuurlijk NC maakt fijne muziek maar 'hun' zijn al zo bekend..
Geef andere ook een kans![]()
ik stem voor ZATOX![]()
idd alsof hij minder bekend is hahawrote:Je argumentatie is goed maar kom dan niet met zatox aanzetten!wrote:laat nou eens een wat minder bekende dj een decibel anthem maken...
die dj's moeten toch ook groeien zoals bijv. NC
natuurlijk NC maakt fijne muziek maar 'hun' zijn al zo bekend..
Geef andere ook een kans![]()
ik stem voor ZATOX![]()
Zet hij hier toch effe 2 klapnamen bijeenwrote:Gewoon ouderwets met The Beholder&Balistic!
Ja, soort van. Maken ze niet echt van te voren bekend. Twee jaar geleden was de main de bovenkant van wolkenkrabbers en vorig jaar was de main een havenwrote:Heeft decibel eigenlijk een thema?
Lijkt me duidelijk ja.wrote:Tweet van Bas Oskam vandaag: "Worked all day at a special project with arjan. We will anounce it soon. All i can say is SUMMER!"
We zullen dan binnekort horen of het het decibel anthem is ja of nee
Lijkt me wel.. voor z'n groot feestje verwacht ik toch wel een anthem!wrote:offtopic:
Een anthem van feestfabriek zal er denk ook niet komen.
Want dan zouden ze verschillende stijlen van de afgelopen 10 jaar in 1 track moeten doen. Beetje last denk