Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende

Welke Artiest Maakt Het Decibel Outdoor Festival Anthem 2010?
Poll eindigt op 05 jul 2010 02:41
Donkey Rollers 5%  5%  [ 6 ]
Zatox 23%  23%  [ 25 ]
DBSTF 6%  6%  [ 7 ]
Noisecontrollers 46%  46%  [ 51 ]
The Prophet 0%  0%  [ 0 ]
Luna 2%  2%  [ 2 ]
Alpha² 6%  6%  [ 7 ]
Toneshifterz 1%  1%  [ 1 ]
Coone 2%  2%  [ 2 ]
Anders, namelijk... 8%  8%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 110
Bericht Geplaatst op 16 mei 2010 20:58 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
maarten1410 schreef:
Maar ik denk niet JDX. Denk toch dat ze iemand pakken die op dit moment iets meer in de picture staat of staan.

JDX stond eigenlijk nooit echt in de picture vanwege zijn producties, al zijn producties zijn hoogstandjes (niet alles is mijn smaak) daar niet van, maar hij heeft maar zelden een plaat uitgebracht.
En hij heeft toen ook al veel goede anthems geleverd:
Get Wasted Remix
Blckr Thn Blck
Shock Your Senses
Flash Forward

Helemaal mee eens maar omdat hij nooit echt tot het grote publiek is doorgedrongen zal je hem ook niet zo snel een anthem voor zo'n groot feest zien maken. Zou het niet erg vinden hoor als het wel gebeurd maar verwacht het niet :)

Tel schreef:
was meer sarcastisch bedoelt met het fluitje :whistle:

Ik hoop het voor je xd
Bericht Geplaatst op 16 mei 2010 20:59 

Hardtraxx Veteran

Alpha² feat. B-Front zou wel vet zijn
Bericht Geplaatst op 16 mei 2010 21:01 

Hardtraxx Veteran

B-Front :drool:
Bericht Geplaatst op 16 mei 2010 21:32 

Hardtraxxer

Ondank dat er een Loudness stage wil nog niet zeggen dat ook Zatox daar staat. B-Front heb ik niet op het lijstje gezet ,want die staat zowiezo al op de Loudness stage.

Zany heeft indd het anthem van 2008 gemaakt ,maar is nog geen reden dat Donkey Rollers het dit jaar niet zouden kunnen maken. 2006 Anthem van Decibel was van Southstylers.

Het wordt denk ik zowiezo geen Scantraxx artiest ,want WZ en HHZ hebben de Defqon anthems al gemaakt.

Ik geef Zatox samen met de Noisecontrollers toch wel de grootste kans ivm dat die toch wel echt in de picture staat op het moment.

Coone gok ik zelf ook niet echt(al heb ik die wel die op het lijstje gezet *kuch kuch* Maar van mij mag ie het gerust doen. Zolang ie maar wel zo stampend is als Twilight Zone ;)
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 02:14 

Hardtraxx Veteran

Zou leuk zijn om een NC vs B-Front anthem te zien oid, met een original mix voor de main en een 'Loudness' remix als anthem voor de raw area.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 08:50 

Hardtraxxer

Gewoon ouderwets met The Beholder&Balistic!
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 08:59 

Hardtraxx Veteran

hoi deze post kan weg. :x
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 09:47 

Aan het typen...

mvo schreef:
Gewoon ouderwets met The Beholder&Balistic!

Dat zou wel het beste wezen ja :P
Maar lijkt me niet zo snel meer gebeuren :(
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 10:24 

Donateur

Zou toch zomaar kunnen. Beholder/Seismic/Tillt en B2S is hetzelfde als Q en Scantraxx.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 10:33 

Hardtraxx Addict

Ik hoop heel erg dat 't Noisecontrollers wordt!
Maken de laatste tijd lekkere platen en zijn gewoon aanwezig. Denk dat zij wel een goed Anthem voor Decibel kunnen fabriceren!
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 10:45 

Hardtraxx Veteran

Hoop natuurlijk Donkey Rollers maar zal wel NC worden..
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 14:14 

Hardtraxxer

Ik denk Alpha².
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 14:30 

Hardtraxx Veteran

Ik heb op Coone gestemd. Kans is natuurlijk klein, maar ik gun het hem gewoon :)
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 14:30 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht tóch bijvooreeld een naam als Zatox of een andere "minder" commerciele producer.

Soms heeft b2s wel van die acties waarmee ze lijnrecht tegenover Q staan (ookal horen ze bij elkaar).
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 14:52 

Hardtraxxer

Waarom denkt/hoopt iedereen Zatox? De kans dat een buitenlandse producer de anthem maakt is wel klein..
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 14:54 

Hardtraxx Veteran

Love_Fulfilled schreef:
Waarom denkt/hoopt iedereen Zatox? De kans dat een buitenlandse producer de anthem maakt is wel klein..

Want waarom geen buitelandse producer ?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:05 

Donateur

Als we denken dat we een DJ hem maakt die niet op de mainstage staat (zoals Zatox)
Dan kunnen we ook ff gaan discusseren of niemand hem maakt van de Hardcore Stage, dat zou ook nog kunnen.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:08 

Hardtraxx Veteran

Of iemand van de early stage :love:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:09 

Hardtraxx Veteran

Iemand van Tillt of Fusion (of a2 records) denk ik zeker. Ik hoop op een lekkere rauwe van B-Front :drool: En dat zou volgens mij best wel kunnen, omdat hij met zijn Raw Stage op Euphoria wel een visitekaartje heeft gegeven. En hij was ook nog is de eerste die werd vrijgegeven als Lineup voor Decibel.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:09 

Donateur

p-stylez schreef:
Iemand van Tillt of Fusion denk ik zeker. Ik hoop op een lekkere rauwe van B-Front :drool: En dat zou volgens mij best wel kunnen, omdat hij met zijn Raw Stage op Euphoria wel een visitekaartje heeft gegeven. En hij was ook nog is de eerste die werd vrijgegeven als Lineup voor Decibel.

Omdat ie zichzelf verlult had ja, het was geen opzet :P
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:12 

Hardtraxx Elite

ElSalvaje schreef:
p-stylez schreef:
Iemand van Tillt of Fusion denk ik zeker. Ik hoop op een lekkere rauwe van B-Front :drool: En dat zou volgens mij best wel kunnen, omdat hij met zijn Raw Stage op Euphoria wel een visitekaartje heeft gegeven. En hij was ook nog is de eerste die werd vrijgegeven als Lineup voor Decibel.

denk je :P zon filmpje kunnen ze zo opnieuw filmen ^^
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:24 

Hardtraxx Veteran

ElSalvaje schreef:
p-stylez schreef:

>.<
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:29 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Iemand van Tillt of Fusion (of a2 records) denk ik zeker. Ik hoop op een lekkere rauwe van B-Front :drool: En dat zou volgens mij best wel kunnen, omdat hij met zijn Raw Stage op Euphoria wel een visitekaartje heeft gegeven. En hij was ook nog is de eerste die werd vrijgegeven als Lineup voor Decibel.

De gene die het anthem maakt weet dat al langer dan vandaag, en b2s denkt echt niet ''zo B-front draaid goed, zullen hem zo is vragen of die het anthem wil maken'' Daar geven ze iemand wel genoeg tijd voor denk ik.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:35 

Hardtraxx Veteran

Heeft decibel eigenlijk een thema?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:39 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop eigenlijk dat ze van elke area een versie maken. Bijvoorbeeld (Ik zet nu zomaar wat neer) Noisecontrollers - Decibel Anthem (Original Mix)
Noisecontrollers - Decibel Anthem (B-Front's Raw Mix)

En dan hetzelfde met die andere areas. Maar dit zie ik niet zo snel gebeuren. :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen