Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Keep it comming, Headhunterz & The prophet sensation black 2006 en Scantraxx rootz zijn de eerste stappen van mij in de hardstyle wereld :D
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
bRt_ wrote:
Makxz wrote:
Toen een tijde jumpstyle :oh: DJ Fox ft. Chicago Zone - Just a melody was toen DE hit. Toen ging ik steeds meer jumpstyle luisteren zoals DJ Fox ft. Chicago Zone - Again's a melody, DJ Massive vs The Rebel - High Volume en bijvoorbeeld Polycarpus - Fuck You.

Hej man, ;o Flashback WOW ;o Toen hoorde ik Scantraxx Rootz & End Of my existence. & Ik was verkocht aan de hardere Stylesss ..
:woot: Precies het zelfde, iemand had scantraxx rootz op staan en ik was helemaal verkocht, toen zag ik op msn in iemands naam end of my existence staan, dus ik downloaden: :love:
Hardtraxxer
923 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Makxz wrote:Met de Hardstyle is het dus begonnen bij Headhunterz @ Q-Base 2007,
Maar daarvoor zat ik al lang in de Harder Stylez, voornamelijk Hardcore. Had toen veel CD's als Always Hardcore 17, MOH 21, Hardcore To Da Bone etc. Op Always Hardcore hoorde ik voor het eerst Kill The Remix, GEWELDIG, draaide die keer op keer knoerthard op men kamer.

Toen een tijde jumpstyle :oh: DJ Fox ft. Chicago Zone - Just a melody was toen DE hit. Toen ging ik steeds meer jumpstyle luisteren zoals DJ Fox ft. Chicago Zone - Again's a melody, DJ Massive vs The Rebel - High Volume en bijvoorbeeld Polycarpus - Fuck You.

Maar ik vond jumpstyle te soft, en altijd hardcore te hard. Dus toen zocht ik de midden weg, en daar ben ik nu godzijdank (innocent:) beland. Downloade veel hardstyle sets op musicincontrol, kwam uiteindelijk op lsdb en toen hardtraxx :clap:
Volgens mij komt dit bekend bij heel veel jongeren en ook bij mij klinkt het bekend in de oren en nu is het alleen maar Hardstyle en niet meer of minder :cool: :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik draai niks anders, echt de hele dag hardstyle. Hoor vaak van mensen dat ze hardstyle wel leuk vinden, maar niet voor hele tijd. Maar ik kan echt uren, dagen, weken, JAREN naar hardstyle luisteren :woot:
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Makxz wrote:Toen een tijde jumpstyle :oh: DJ Fox ft. Chicago Zone - Just a melody was toen DE hit. Toen ging ik steeds meer jumpstyle luisteren zoals DJ Fox ft. Chicago Zone - Again's a melody, DJ Massive vs The Rebel - High Volume en bijvoorbeeld Polycarpus - Fuck You
Die nummers heb ik ook nog veel gespeeld vroeger xd
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
ik luisterde eigenlijk afentoe beetje hardstyle, fuck the system van showtek vond ik vooral vet, tot een maat van me Lunatick van B-front & Jones stuurde :D . Die heb ik helemaal kapot gedraaid toen en ben toen op zoek gegaan naar meer toen kwam ik op deze site uit en nu luister ik de halve dag fearfm XD
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
oostzaner wrote:ik was 10 of 11 en toen kwam Luna - Mindscape op TMF. Toen was ik echt verkocht, daarna ging ik in de eerste met Hardcore gasten om dat vond ik toen leuk, maar ik ging later toch weer terug naar de Hardstyle toen een paar maanden later kwam die Jumpstyle-hype dat heb ik 3 maanden volgehouden toen had ik het gehad met die kut melodietjes en zachte bass toen ging ik weer Hardstyle luisteren.
om een lang verhaal kort te maken met dit nummer dus
View on YouTube
Hardtraxxer
153 posts member since 2008
last seen Apr 2011
Haha voor mij begon het ook met Luna - Mindspace! :D
Die hoorde ik in de plaatselijke uitgaansgelegenheid.. in 2005 naar Lloret geweest, daar Luna en Dana zien draaien en toen echt meteen verkocht (L)
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik zie dat er veel nummers zijn die geregeld terug komen, vooral end of my excistence & scantraxx rootz ;)

Voor de rest mindscape of mindspace (welke van de 2 is het nu eigelijk, ik zie ze alle twee staan in dit topic) :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Luna - Mindspace

Mijne was nog een jaartje eerder eigenlijk, dat was denk ik mijn allereerste harde plaat nu ik het zo bedenk:
Ricky Fobis - No Regular

Maar toen begon ik nog niet met luisteren van dit alles ;).
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Heerlijk nummer Mindspace van Luna! ;)
Hardtraxxer
876 posts member since 2008
last seen Nov 2013
Dennis Aka Mash wrote:Heerlijk nummer Mindspace van Luna! ;)
Ja idd, rond die tijd begon ik het ook mooi te vinden.
Via forums heb ik meer hardstyle platen gezocht enz.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Makxz wrote:Met de Hardstyle is het dus begonnen bij Headhunterz @ Q-Base 2007,
Toen hoorde ik voor het eerst Blame it on the music :worship:!
M
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2009
last seen May 2010
Liveset van de Prophet op Sensation black 2006. Nog altijd 1 van de beste sets allertijden!! Met nummers als scantraxx rootz, end of my Existence, stampuhh, Cocain Bizznizz en natuurlijk Revival X. Nog steeds een aanrader!!
M
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2009
last seen May 2010
Makxz wrote:Ik draai niks anders, echt de hele dag hardstyle. Hoor vaak van mensen dat ze hardstyle wel leuk vinden, maar niet voor hele tijd. Maar ik kan echt uren, dagen, weken, JAREN naar hardstyle luisteren :woot:
Je bent niet de enige :woot: :$ (L) (L) :thumbsup:
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Noisecontrollers - Test 12-47-24
R
Hardtraxxer
186 posts member since 2008
last seen Apr 2017
In 2003 als 11 jarige jochie luisteren na de CD's van mijn broer.
Toen nog de anthem van Qlimax, volgensmij The prophecy waar het toen mee begon.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Sayenjumper wrote:Noisecontrollers - Test 12-47-24
En dat is? :P ( :$ )
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Makxz wrote:
Ik denk een liveset?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Sunboom wrote:
Makxz wrote:
Ik denk een liveset?
Zal best, maar heb jij er ooit van gehoord?
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
het is een web release op hun site geweest
3 jaar geleden
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Sayenjumper wrote:het is een web release op hun site geweest
3 jaar geleden
Kan kloppe! :cool:
Last edited by bRt_ on 04 Mar 2009 11:01, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 2 days ago
haha die heb ik ook ooit nog een keer van iemand gekregen maar is wel een fijn nr:P

maar bij mij begon het allemaal met neophyte in 2004 en later hoorde ik dana - 16 en toen ging ik steeds meer hardstyle luisteren en nu dagelijks :clap:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Martin wrote: dana - 16
Ard und Jorn - 16 is het
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Dennis Aka Mash wrote:
Martin wrote: dana - 16
Ard und Jorn - 16 is het
dat maakt niet zoveel uit :P
je weet wat ik bedoel :P