Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 20:38 

Donateur

Jor-D schreef:
Komt ie nog een keerrrrr

Where it started....met dit filmpje

:thumbsup: :thumbsup: :bomb: :bomb: :bomb: :loving: :loving:

oh en nog niet verteld, in die tijd leerde ik me vriendin kennen :D dus helemaal goede herinneringen aan :thumbsup:

aaa wat lief :aww: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 21:46 

Hardtraxx Addict

Vroeger luisterde ik ook veel naar rock enzo.. Maar toen gingen we bij een goede vriend van mij Hardcore luisteren enzo:D.. Hij ging verder in de hardcore maar toen hoorde ik Scantraxx Rootz en End of my excistence en de Sacrifice enzo en toen was ik verkocht:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 17:39 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz @ Q-base 2007

01. Headhunterz vs. MC Villian - Intro
02. Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic
03. Headhunterz - Rock Civilization (Q-Base Edit)
04. Headhunterz - The Sacrifice (Q-Base Edit)
05. Headhunterz - Digiwave
06. Brennan Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix)
07. Headhunterz - Forever As One
08. Tatanka meets Headhunterz - Call It Music
09. Headhunterz - Reloaded Part 2

Wat heb ik die vaak geluisterd zeg :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 20:55 

Hardtraxx Veteran

2/3e is hier begonnen met Headhunterz :D

Ik was verkocht toen ik DJ Stardust - Stompin' Jack Flash(Giada Remix) hoorde op de 1ste Italian Hardstyle CD, uit 2002, wel gewoon in begin 2006 voor het eerst gehoord(dus niet in 2002 toen ik 9 jaar was :lol: ).
Maar het kwam bij mij pas écht toen ik besloot eens wat te gaan downloaden, en dat was vooral veel Donkey Rollers, Immeasurably is heel lang m'n favoriete nummer geweest, en ik vind hem nog steeds geweldig :clap:

luister het nu 2,5 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2009 00:01 

Aan het typen...

Josh-T schreef:
2/3e is hier begonnen met Headhunterz :D

Ik was verkocht toen ik DJ Stardust - Stompin' Jack Flash(Giada Remix) hoorde op de 1ste Italian Hardstyle CD, uit 2002, wel gewoon in begin 2006 voor het eerst gehoord(dus niet in 2002 toen ik 9 jaar was :lol: ).
Maar het kwam bij mij pas écht toen ik besloot eens wat te gaan downloaden, en dat was vooral veel Donkey Rollers, Immeasurably is heel lang m'n favoriete nummer geweest, en ik vind hem nog steeds geweldig :clap:

luister het nu 2,5 jaar

Met jou kan ik praten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2009 00:23 

Hardtraxx Beheerder

Josh-T schreef:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2009 15:39 

Hardtraxxer

Wat een geweldige verhalen:D!..

Dana - Mix 01: ID&T Presents Dana
1 Miss Peppermint Back In Time
2 Hunter The Hammer
3 Kyau vs. Albert* Save Me (Derb Mix) Remix - Derb
4 Marc Et Claude Loving You (DJ Isaac Mix) Remix - DJ Isaac
5 DJ Tom-X Cocaine
6 Unit 4 (4) The Ultimate
7 Geal Losing My Feeling (The Beholder & Balistic Remix) Remix - Beholder, The & Balistic
8 DJ Zemtec Bring Me Ur Silence (Gary D Remix) Remix - Gary D.
9 Pacific Link Rings Of Jupiter
10 Deepack 100%
11 Hardstyle Masterz Age Of Reverse Bass
12 DJ Zany P.L.O.R.K.
13 Hardheadz Wreck This Place
14 ZX Scream
15 Ard Und Jorn 16

Deze cd kwam mijn broer mee aanzetten had ie 'gevonden' ik snap het nog steeds niet, Let wel ik woon in 'Dokkum' verweg van de bewoonde wereld is dat al helemaal wanneer je 12 bent en niet weet hoe openbaarvervoer werkt. Moet je nagaan hoe blij ik was toen ik dit hoorde ( Was notabene fan van 5ive).

Van 5 werd ik dus gek op 16. de 16 van Ard Und Jorn,

Ik gamede ook veel in die tijd, 12/13/14/15 jaar was ik. En mijn gametag was altijd Dana, niemand kon haar of de muziek en nu kwam ik half jaar geleden online.. De hardstyle DJ''s waren niet dood te krijgen zoveel waren het er.

Na veel Gizmo en Hardheadz geluisterd te hebben, werd het allemaal toch wat minder.
Reggeaton kwam in opkomst was ik 15 ofzo, najah dat vonden de meisjes ook leuk en wat hun leuk vonden vond ik ook leuk in die tijd. TOT Oja, komt ie ... Donkey Rollers - Immeasurably
Ik had eerst de promo gehoord en die was flop, totaal geen hoge verwachtingen van en een mattie had hem al op een feest gehoord en die zei dat ie super zou zijn.... toen ik die vocals hoorde damn.
Hier kon geen daddy fucking yankee tegen op hoor:P.

Was enige hardstyle addict hier in het stadje. maar nu krijg ik zo een bus vol richting X-qlusive;o
Met Dank aan de Headhunterz!. Wanneer ik een cd van die vent gaf waren ze gelijk verkocht, Project one deed het ook goed trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2009 19:27 

Donateur

Bij mij is het begonnen toen ik net 15 was geworden, niet met hardstyle maar wel met jumpstyle :D
DJ Furax - Big Orgus is jullie waarschijnlijk wel bekend, dat was het nummer waar het allemaal mee begon, vroeger vond ik die dus egt goed :P
Eerste hardstyle was denk ik van Headhunterz, ook met Scantraxx Rootz en End of My Excistence ^^
Denk ik toch, mijn geheugen laat me ff in de steek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2009 19:34 

Hardtraxx Veteran

Yannicksuper schreef:
Eerste hardstyle was denk ik van Headhunterz, ook met Scantraxx Rootz en End of My Excistence ^^

_0_ That's where it started with me 2 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 21:30 

Hardtraxx Veteran

Tekk schreef:
Denk dat Scantraxx Rootz en End of my Excistence ook zo'n beetje wel mijn eerste hardstyle tracks waren! :P
Wat toevallig haha..

Eerlijk gezecht voor mij eigenlijk ook, vooral Scantraxx Rootz.
& in het begin luisterde ik The Prophet & Headhunterz @ Qlimax 2006 zoooo vaak.
Vooral hun eigen stemmen erin vond ik vet :cool: .

& een paar andere toppers later (oude & nieuwe) was ik verslaafd. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 21:39 

Hardtraxx Veteran

@ Reity, geweldig verhaal komt overeen met mn verhaal.

Woon ook in een klein dorpje & heb de mensen om mij heen steeds meer hardstyle gek zien worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2009 21:59 

Hardtraxxer

Bij mij begon het allemaal toen ik DJ Zany & Tatanka - Front 2 Back en Alpha Twins - Smack my Derb hoorde. Heerlijke platen, nog steeds:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2009 22:00 

Hardtraxx Beheerder

Rico_:D schreef:
Bij mij begon het allemaal toen ik DJ Zany & Tatanka - Front 2 Back en Alpha Twins - Smack my Derb hoorde. Heerlijke platen, nog steeds:)

Helemaal mee eensch, goeie plaatjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2009 21:39 

Hardtraxx Newbie

Jor-D schreef:
Rico_:D schreef:

Helemaal mee eensch, goeie plaatjes :)

zeker weten! en vergeet niet The donkeyrollers - Strike again! wat een masterplaat:D draai hem nog steeds heel vaak! en mr.puta greenstuff was ook 1 van mijn 1e ervaringen met hardstyle.. zeker een topper! Eerst luisterde ik altijd korsakoff.. my empty bottle.. daarna kwam pas echt hardstyle!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2009 14:10 

Hardtraxx Veteran

Makxz schreef:

Ja idd dees heb ik ook veel geluisterd, samen met de Q-base set van D-block & S-TE-FAN van 2007.
Niks anders op een dag dan deze 2 sets
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2009 14:12 

Hardtraxx Veteran

en nu overnieuw verliefd geworden op music made addict (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2009 22:06 

Hardtraxx Veteran

Makxz schreef:

Ik ook, maar toen was ik al lang verslaafd xD. Die intro, Rock Civilization (q-base edit) fukcing nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 13:09 

Hardtraxxer

Bij mij is het begonnen toen ik de liveset van Darkraver en Norman op Sensationblack 2004 hoorde....
Sinds dien ben ik me er meer in gaan verdiepen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2009 12:12 

Hardtraxx Newbie

bij mij begon het ook me jump xd
was daar muziek van aan het downloaden en kwam bij zany - science&religion
was meteen verkocht :drool: en zo verder aan gezocht op internet zany->donkey rollers en zo verder

dus zany science&religion qlimax anthem'05 is the :bomb: voor mij dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 23:59 

Hardtraxx Addict

Bij mij begon het met 2 platen. Qlimax anthem van Zany - Science Religion en Tatarola - Who is Calling, daar is t allemaal mee begonnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 00:30 

Hardtraxx Elite

Pfff, goede vraag... Ik kan het me niet meer herinneren welke nou écht de eerste plaat is, maar één van de eerste platen waar ik echt helemaal hooked aan was was Colours Of The Harder Styles... Had toen een slechte versie van het nummer met alleen de climax, zal wel van een compilatie CD geweest zijn, maar dat stukje van 3 minuten heb ik wel meer dan 300 keer gedraaid :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 09:37 

Hardtraxx Elite

Sunboom schreef:
Pfff, goede vraag... Ik kan het me niet meer herinneren welke nou écht de eerste plaat is, maar één van de eerste platen waar ik echt helemaal hooked aan was was Colours Of The Harder Styles... Had toen een slechte versie van het nummer met alleen de climax, zal wel van een compilatie CD geweest zijn, maar dat stukje van 3 minuten heb ik wel meer dan 300 keer gedraaid :D.

Haha, ik was een keer op een feestje en hoorde dat nummer ook, maar wist niet wat het was. Heb me toen kapot gezocht naar dat nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2009 19:25 

Donateur

Science Religion is ook nog één van de eerste hardstyle nummers die ik heb gehoordn toch ook al weer anderhalf à 2 jaar geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 12:33 

Hardtraxx Veteran

Met de Hardstyle is het dus begonnen bij Headhunterz @ Q-Base 2007,
Maar daarvoor zat ik al lang in de Harder Stylez, voornamelijk Hardcore. Had toen veel CD's als Always Hardcore 17, MOH 21, Hardcore To Da Bone etc. Op Always Hardcore hoorde ik voor het eerst Kill The Remix, GEWELDIG, draaide die keer op keer knoerthard op men kamer.

Toen een tijde jumpstyle :oh: DJ Fox ft. Chicago Zone - Just a melody was toen DE hit. Toen ging ik steeds meer jumpstyle luisteren zoals DJ Fox ft. Chicago Zone - Again's a melody, DJ Massive vs The Rebel - High Volume en bijvoorbeeld Polycarpus - Fuck You.

Maar ik vond jumpstyle te soft, en altijd hardcore te hard. Dus toen zocht ik de midden weg, en daar ben ik nu godzijdank (innocent:) beland. Downloade veel hardstyle sets op musicincontrol, kwam uiteindelijk op lsdb en toen hardtraxx :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 13:19 

Hardtraxx Veteran

[quote="Makxz"]

Toen een tijde jumpstyle :oh: DJ Fox ft. Chicago Zone - Just a melody was toen DE hit. Toen ging ik steeds meer jumpstyle luisteren zoals DJ Fox ft. Chicago Zone - Again's a melody, DJ Massive vs The Rebel - High Volume en bijvoorbeeld Polycarpus - Fuck You.

Hej man, ;o Flashback WOW ;o Toen hoorde ik Scantraxx Rootz & End Of my existence. & Ik was verkocht aan de hardere Stylesss ..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen