Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 17:34 

Hardtraxxer

Flip27 schreef:
Ricky Fobis - No Regular
Deepack - Here's Jonnhy
Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (Technoboy's Rude Mix)
Ard und Jorn - 16
Marc & Claude - Loving you (DJ Isaac Remix)
Luna - Mindspace
Isaac - Go Insane
Smurref - Baseline of The Century
DJ Tom X - Cocaine
Hardheadz - Wreck This Place
Tuneboy - Dirty
Blutonium Boy - Hardstyle Instructor

This is where it started! :loving:
Same here......Mindspace is zo'n BAAS van een track.....nog steeds :bomb:

Overigens ben ik de hardstyle ingerold via de hardcore.....eerst angerfist, neophyte en the viper.... en daarna ach....je luistert wat setjes van pavo, dana, zany, luna en the prophet @ Black of @ Qlimax....of iets soortgelijks...... zo kwam het hardstyle-balletje aan het rollen. Stomme is dat ik hardstyle nu VEEL vetter vind dan ik hardcore ooit vond. Zo gaan die dingen he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:41 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
de vetste show die ik mee had gemaakt in Dieka was NC, wat ging dat hard. Helemaal vooraan en telkes als ze een nummer inmixte keken ze even naar ons en zagen ze ons schreeuwen en dikke smile op de bek vanwege t nummer wat zou komen en dan zag je hun lachen xd
Alsof ze om goedkeuring vroegen, maar dat ging echt hard, draaide ook lekker.
M´n allereerste keer daar (tevens de eerste hardstyle ervaring op 'feest' gebied) was met HHZ, toen was ik nog dik fan van hem omdat ik dankzij zijn platen (voornamelijk toch Subsonic) hardstyle begon te luisteren. Vet was dat toen, Subsonic was zeg maar een Anthem van onze vriendengroep, beuken was dat toen!
Sentimentele waarde hecht ik er toch aan.... :cry:

De oude Dieka tijd. :cry:
Wat was dat altijd mooi als er een dj kwam. Lekker druk, veel bekenden. Ging hele zaal los, maar nu, zaal hardstikke leeg. :( Crossnight laatst was wel leuk. Maar toch anders als de Dieka avonden van tijd geleden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:56 

Hardtraxx Veteran

Hiermee begon het voor mij. Gedraaid tijdens die aloude geniale KHC-Feesten in m'n stad. Elke eerste vrijdag van de maand stond de kantine van de voetbalclub vol met mensen en werd er gezopen als een malle. Was altijd top. Maar ja, die feesten zijn 5 jaar geleden opgedoekt, vanwege de vele knokpartijen (Ajax vs. Feyenoord). Maar ja, was toen nog jong dus toen kon het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:57 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Hiermee begon het voor mij. Gedraaid tijdens die aloude geniale KHC-Feesten in m'n stad. Elke eerste vrijdag van de maand stond de kantine van de voetbalclub vol met mensen en werd er gezopen als een malle. Was altijd top. Maar ja, die feesten zijn 5 jaar geleden opgedoekt, vanwege de vele knokpartijen (Ajax vs. Feyenoord). Maar ja, was toen nog jong dus toen kon het :P

Wie heeft die niet gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:01 

Artiest

Parvuz schreef:
de vetste show die ik mee had gemaakt in Dieka was NC, wat ging dat hard. Helemaal vooraan en telkes als ze een nummer inmixte keken ze even naar ons en zagen ze ons schreeuwen en dikke smile op de bek vanwege t nummer wat zou komen en dan zag je hun lachen xd
Alsof ze om goedkeuring vroegen, maar dat ging echt hard, draaide ook lekker.
M´n allereerste keer daar (tevens de eerste hardstyle ervaring op 'feest' gebied) was met HHZ, toen was ik nog dik fan van hem omdat ik dankzij zijn platen (voornamelijk toch Subsonic) hardstyle begon te luisteren. Vet was dat toen, Subsonic was zeg maar een Anthem van onze vriendengroep, beuken was dat toen!
Sentimentele waarde hecht ik er toch aan.... :cry:

De oude Dieka tijd. :cry:
Wat was dat altijd mooi als er een dj kwam. Lekker druk, veel bekenden. Ging hele zaal los, maar nu, zaal hardstikke leeg. :( Crossnight laatst was wel leuk. Maar toch anders als de Dieka avonden van tijd geleden. :(

ja maar iedereen zegt dat Dieka zo goed als Failliet is ofzo toch? Ik weet er het fijne niet van, maar wil er eigenlijk nog wel een keer heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:03 

Hardtraxx Veteran

ja maar iedereen zegt dat Dieka zo goed als Failliet is ofzo toch? Ik weet er het fijne niet van, maar wil er eigenlijk nog wel een keer heen.

Het schijnt dat Bill's Bar Dieka heeft overgenomen of gaat overnemen. Geen idee of het waar is. Ik ga er nu alleen nog heen als er weer zo'n Crossnight is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:09 

Artiest

Parvuz schreef:

Het schijnt dat Bill's Bar Dieka heeft overgenomen of gaat overnemen. Geen idee of het waar is. Ik ga er nu alleen nog heen als er weer zo'n Crossnight is. :P

bill's bar ja... nooit geweest, op een of andere manier spreken tenten waar Vato Gonzales draait en die Bill's Bar heten me niet zo :lol:
Hopelijk wordt het nog wat, volgens mij ging het een beetje bergafwaarts toen iemand uit Zutphen daar 2 lui neerstak, sindsdien wordt het steeds minder druk... zou zonde zijn, zoals je al zei, hele vette tijden daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:18 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

bill's bar ja... nooit geweest, op een of andere manier spreken tenten waar Vato Gonzales draait en die Bill's Bar heten me niet zo :lol:
Hopelijk wordt het nog wat, volgens mij ging het een beetje bergafwaarts toen iemand uit Zutphen daar 2 lui neerstak, sindsdien wordt het steeds minder druk... zou zonde zijn, zoals je al zei, hele vette tijden daar!

Haha Bill is veels te druk elke week. Je kunt dan lekker met de ruggen tegen elkaar staan. Heel gezellig. :P Denk dat die steekpartij idd geen positief effect heeft gehad op de bezoekersaantallen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:23 

Artiest

nee, aparte gast ook die dat deed... werkt gvd tegenover mn huis nu in een supermarktje :lol:
agh ja doe je niks aan, ik ga er iig nog wel een keer naartoe (mits er een beetje een interessant iemand draait xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 19:20 

Hardtraxx Veteran

Bij mij begon het met wat jumpplaatjes van lethal mg :D 13 in a dozen :P Daarna nog een paar maanden enkel naar jump geluisterd, en toen HHZ, DBSTF ontdenkt (2007-2008). (waarschijnlijk ook omdat ze zo bekend zijn. Niet veel tijd aan besteed tot dat ik Donkey Rollers - strike again 2004 hoorde :yay: Vanaf toen bijna niets anders meer geluisterd :thumbup:

Hardcore is begonnen met Evil Activities en de megamix van Angerfist als ik me niet vergis
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 22:22 

Hardtraxx Veteran

Bij mij is het begonnen bij Explosive Car Tuning :P
Me neef had hem en mijn eerste ECT was ehuum 'Live on Tour' met MC Villain er door heen :D
Toen veel jump geluisterd enzo en later toch meer naar de hardstyle. (NC - Crump bijv :x )
Toen Qlimax 2008 gedownload en sindsdien alleen maar hardstyle :love:
Hardcore is er toen gewoon beetje bij gekomen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 14:16 

Hardtraxx Newbie

Vroeger luisterde ik altijd Jumpstyle :D
Sinds ik de dvd van qlimax 2006 (die hier nog ergens ligt) helemaal verkocht aan hardstyle :D
en van dit filmpje geniet ik nog altijd het meest http://www.youtube.com/watch?v=xz6q-Pey5gI
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 23:24 

Artiest

Begon bij mij allemaal al heel erg vroeg vanwege het feit dat mijn broer er al veel naar luisterde! ^^
Luister het nu denk ik zo'n 6/7 jaartjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 14:28 

Hardtraxxer

Begon een paar jaar terug,ben nu 16 ik denk jaar of 12 dat ik toen was. Kocht een hardstyle cd en de cd bitte ein beat en zo is het allemaal een beetje begonnen,wel erg kut dat ik die bitte ein beat cd kwijt ben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 01:47 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Chukkels schreef:

Wie heeft die niet gehoord?

Iedereen moet die wel gehoord hebben, jeugdsentiment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 01:54 

Hardtraxx Addict

en wat dacht je hier van Christian
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 01:58 

Hardtraxx Veteran

Ja tuurlijk, ook geniaal :D

Net als deze:

En natuurlijk de ouwe Scooter-hits :loving:

En m'n eerste Sensation Black CD. 2002 of 2004, weet ik niet meer zeker. Zzal eens even kijken weke het is, ligt in de auto :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 09:31 

Artiest

Chukkels schreef:
Ja tuurlijk, ook geniaal :D

Net als deze:

En natuurlijk de ouwe Scooter-hits :loving:

En m'n eerste Sensation Black CD. 2002 of 2004, weet ik niet meer zeker. Zzal eens even kijken weke het is, ligt in de auto :evil:

vind het origineel tog een stuk beter :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:18 

Kraak... Piep...

Hm eerste plaat was Sensation 2002 Anthem ( Dj Dana Remix )
Maar toen had ik nog niet door dat dat hardstyle was pas vanaf Duro - Oldschool Phenomenon.
En pas verkocht aan hardstyle sinds Headhunterz - Forever Az One ( ja... )

Hardcore al sinds 1997, Buzz Fuzz komt dat vooral door. Hoorde n keer n plaatje op n buurtfeest toen ik 7 was vond ik geinig dus wou er meer van hebben :P Dat eerste plaatje blijft nog steeds een geniaal nummer

Buzz Fuzz - Frequencies
Daarna kwamen gelijk Buzz Fuzz - Dreamgirl, Buzz Fuzz - Vienna Bass en Buzz Fuzz - Murphy's law. En van Buzz fuzz ging het naar Bass-D & King Matthew en van daar naar MOH enz enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

eerste keer dat ik beeldmateriaal van een feest zag:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 17:19 

Hardtraxxer

Dat moet met deze geweest zijn:

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

FR3D3R1K schreef:
Dat moet met deze geweest zijn:

^^

Volgens mij is dat helemaal geen track van hem :P.

Kan even niet op de naam komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 18:36 

Hardtraxxer

Bij mij begon het bij het horen van deze track :

Cosmic Gate - The Truth (Dj Isaac Remix) 2002
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:03 

Hardtraxxer

Rik schreef:
Volgens mij is dat helemaal geen track van hem :P.

Kan even niet op de naam komen...

Klopt xD Maar de echte titel ontgaat mij ook volledig :P Weet alleen dat het die plaat was ^^
edit: Lijkt na zoeken toch te kloppen :) http://www.discogs.com/Technoboy-Italia ... se/1162840 de nummer 4 van CD2 is echt wel deze plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:51 

Artiest

oostzaner schreef:
Luna - Mindscape

Net weer geluisterd, super vet!! Was ook één van mijn eerste harddance / hardstyle tracks die ik goed vond. :thumbup:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen