Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 20:09 

Hardtraxx Veteran

Theracords is puur genot, en het wordt steeds meer de kant van Hardstyle geduwd, Do the Happy Face is daar een goed voorbeeld van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 20:27 

Hardtraxx Veteran

Heb hier nog niet eens gepost :x Bij mij begon het bij tracks als Immeasurably, Stampuhh, FTS en Shizzle my Dizzle. Daarna ben ik me pas meer in de muziek zelf gaan verdiepen en toen ontdekte ik in 2010 pas dit forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 20:36 

Hardtraxx Veteran

Geen idee of ik hier heb gepost, maar bij mij begon het bij Isaac - Go Insane enzo, Cosmic Gate, toen zat ik net op de middelbare school, en een maat van mij die luisterde flink veel hardstyle, door zijn broer. Hele tijd eigenlijk weinig hardstyle geluisterd, in 2004 weer opgepakt (kon altijd wel lekker knallen in call of duty met hardstyle op ahtergrond). En nu nonstop bijna :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 21:39 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
Net mijn allereerste cd ooit gevonden :D Sensation Black 2002 the Megamix

1 T99 - Anasthasia 0:11
2 Mauro Picotto - Pulsar 2002 1:08
3 Aztec Mystic* - Knight Of The Jaguar 0:40
4 Dave Clarke - The Compass 1:49
5 Tall Tin Box - God's Love 1:06
6 Joyrider - The Deadline 0:29
7 DHS - House Of God 0:40
8 Yves Deruyter - Calling Earth 0:51
9 Human Resource - Dominator 0:14
10 Derb - Derb 0:52
11 Speedy J - Pull Over 0:39
12 Jorn & Ard* - 16 1:16
13 X-Filter - Come On 0:39
Featuring - DJ HS
14 Members Of Mayday - 10 In 01 0:58
15 Underworld - Born Slippy 2:15
16 Cosmic Gate - Fire Wire 0:12
17 Cherrymoon Trax* - Let There Be House 1:36
18 Cosmic Gate - Back To Earth 0:25
19 Marco V - Godd 0:13
Producer - Benjamin Kuyten , Marco Verkuylen
Vocals - Lesley Hendriks
20 Sensation (2) - Sensation - The Anthem 2002 (Black Edition) 0:25
21 Cosmic Gate - The Truth 3:53
22 Jones & Stephenson - The First Rebirth 1:45
23 Unknown Artist - Sensation Outro - Black Out 0:52

Die heb ik echt grijs gedraaid.. wel leuk om te zien hoe rauw en onbekend het toen was..

ik net een jaar later ss megamix 2003 is tog de beste allertyden :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 02:42 

Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
Volgens mij bij Angerfist - Ubermensch & Take U Back xd

faal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 17:41 

Hardtraxxer

begon heeeel lang geleden bij hardcore, en toen een maat mij eens Rock Civilization liet horen ben ik langzaam overgestapt op hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:35 

Hardtraxx Addict

Zany - Sky High. Dat was echt DE track die mij in de Hardstyle scene heeft getrokken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:51 

Hardtraxx Addict

R.ick schreef:
Zany - Sky High. Dat was echt DE track die mij in de Hardstyle scene heeft getrokken :love:

Voor was die plaat ook top, daarna even een gat en toen: Builder - Her Voice op Q-Base, wat een plaat was dit. Gelukkig hoorde ik deze plaat die avond meerdere keren! :D Toen eigenlijk alles om Hardstyle heen gaan waarderen, terwijl dat voorheen (nog niet eens heel lang) Hardcore was. Daarvoor rock en gaf ik niet veel om muziek. Hardstyle en feestjes, dat is nu echt waar ik voor leef...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 22:54 

Hardtraxx Veteran

Het 1e hardstyle nummer wat ik kon was Keep It Coming van DBSTF. Ik was toen een jaar of 13 en m'n stiefpa luisterde wel eens wat, en toen had ik een setje van hem gehad met daarin Keep It Coming. Sindsdien luister ik Hardstyle, nu een jaar of 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:16 

Hardtraxx Veteran

Bij mij begon het in 2005/2006 met wat hardcore (was toen 13) door mensen van m'n werk, maar dat bleef bij hitjes van Angerfist en nummers als Unleash The Beast:P.
Toen kwam ik ineens uit bij DBSTF - Keep it Coming, Deepack the Prophecy en wat nummers van Headhunterz, en sinds 2008 luister ik vaak hardstyle.
In 2009 begon ik met het luisteren van top 40's , en daarna ging ik maar wat albums downloaden, en in 2010 (Hard Bass) m'n eerste feest bezocht:P.
Ben nu meer van de rauwe kant als Zatox, B-front, Chris One, Zany etc. dat komt mede door Hardtraxx en Partyflock:P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 11:12 

Hardtraxx Veteran

Ben als klein kind opgegroeid met happy hardcore :P. Begon rond mn 10nde een beetje echt naar hardocre te luisteren (paul elstak, promo, outblast & korsakoff) heel af en toe dus wat nummertjes. Toen ik 13 was zo rond eind 2006/ begin 2007 begon ik in de hardstyle met wat nummers als Keep It Coming, The Darkside, veel van zany (sky high, volt, pure etc.. ) en is toen uit gegroeid tot mn favo genre :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 11:22 

Hardtraxx Veteran

Keep it Coming is voor velen wel een omslagpunt geweest he! :thumbsup:
Is natuurlijk ook een geweldige track. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 13:26 

Hardtraxx Elite

Uit mijn hoofd begon ik met luisteren van Hardstyle in 2006 (of was het toch 2007?). Het eerste nummer dat ik van het genre luisterde was Puta Madre. Wist alleen helemaal niet dat dit hardstyle was. Iemand liet mij toen End of my excistence horen van Headhunterz en ik was meteen verkocht. Ben gelijk op zoek gegaan naar meer track's van Headhunterz, had toen natuurlijk Limewire en ik stuiterde ook op een hoop andere artiesten zoals Zany. Was toen nog niet echt intensief Hardstyle aan het luisteren, maar toen ik een voetbalwedstrijd had en onderweg naar de wedstrijd mijn trainer een cd opzette met Noisecontrollers - Aliens en Zanza Labs - Control the mind vond ik het helemaal geweldig. Sindsdien luister ik eigenlijk niets anders meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:07 

Hardtraxx Veteran

mijn eerste nummer was Zany - Sky High..sinds dien luister ik niks anders meer
kben ongeveer gaan luisteren in groep 6 op basisschool:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:18 

Hardtraxx Elite

Qre8ive schreef:
D-Ruz schreef:
Headhunterz vs Abject

;)

Oja vergeten :) . Trouwens heb er nooit iets over gezocht ofzo, maar is Abject soms Wildstylez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:21 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Qre8ive schreef:
D-Ruz schreef:
Headhunterz vs Abject

;)

Oja vergeten :) . Trouwens heb er nooit iets over gezocht ofzo, maar is Abject soms Wildstylez?

nee Abject is de vroegere alias van Frontliner ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:45 

Artiest

kan me nog herinneren dat scantraxx bekend maakte dat hij Frontliner zou gaan heten, 1 v.d. eerste feestjes die ik meemaakte was Scantraxx S.W.A.T. tour, toen met The Prophet en Frontliner in Dieka Markelo. Daarvoor het internet afgegaan wie die frontliner eigenlijk was (ik luisterde nog niet zo lang hardstyle) en ik vond allemaal abject platen, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:54 

Hardtraxx Elite

Ik vraag me alleen nog af of ik het wel goed heb met 2006 :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 17:57 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
kan me nog herinneren dat scantraxx bekend maakte dat hij Frontliner zou gaan heten, 1 v.d. eerste feestjes die ik meemaakte was Scantraxx S.W.A.T. tour, toen met The Prophet en Frontliner in Dieka Markelo. Daarvoor het internet afgegaan wie die frontliner eigenlijk was (ik luisterde nog niet zo lang hardstyle) en ik vond allemaal abject platen, heerlijk!

Kan maar zo dat ik daar ook bij ben geweest :P In die tijd veel in Dieka geweest met de Hardstyle avonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 18:02 

Hardtraxx Veteran

Bij mij is het toch ietsjes eerder begonnen... Qlimax-Mixed by Dana & Pavo. Heerlijke platen staan daar op zeg, Panic Machine - Beat, Jimmy the Sound - L.O.G.I.C.O., DJ Isaac - On the edge, Marc la Cruz - Future prison, Shithead - Shithead 3002, DJ Arne L 2 - Testbitching, DJ Stardust - Stompin' Jack Flash, Pavo vs. The Prophet - Hardhouz Generation...

Jaja, mijn hart ligt nog steeds bij Early Hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 18:11 

Artiest

TakkU schreef:

Kan maar zo dat ik daar ook bij ben geweest :P In die tijd veel in Dieka geweest met de Hardstyle avonden

ja wij gingen er ook vaak heen, NC, HHZ, Showtek swat tour etc. etc. komen er eigenlijk nooit meer... wel zonde heb er wel leuke avonden gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 22:29 

Hardtraxx Addict

En The Prophet begon met A-Lusion - Just Ask :loving:
Die heel lang op zijn release van deze plaat liet wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 23:27 

Hardtraxx Veteran

oeh daar was ik ook bij :P ...maar was niet veel speciaals aan jammer genoeg:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 10:52 

Artiest

de vetste show die ik mee had gemaakt in Dieka was NC, wat ging dat hard. Helemaal vooraan en telkes als ze een nummer inmixte keken ze even naar ons en zagen ze ons schreeuwen en dikke smile op de bek vanwege t nummer wat zou komen en dan zag je hun lachen xd
Alsof ze om goedkeuring vroegen, maar dat ging echt hard, draaide ook lekker.
M´n allereerste keer daar (tevens de eerste hardstyle ervaring op 'feest' gebied) was met HHZ, toen was ik nog dik fan van hem omdat ik dankzij zijn platen (voornamelijk toch Subsonic) hardstyle begon te luisteren. Vet was dat toen, Subsonic was zeg maar een Anthem van onze vriendengroep, beuken was dat toen!
Sentimentele waarde hecht ik er toch aan.... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 12:10 

Artiest

The Skribblers schreef:
Bij mij is het toch ietsjes eerder begonnen... Qlimax-Mixed by Dana & Pavo. Heerlijke platen staan daar op zeg, Panic Machine - Beat, Jimmy the Sound - L.O.G.I.C.O., DJ Isaac - On the edge, Marc la Cruz - Future prison, Shithead - Shithead 3002, DJ Arne L 2 - Testbitching, DJ Stardust - Stompin' Jack Flash, Pavo vs. The Prophet - Hardhouz Generation...

Jaja, mijn hart ligt nog steeds bij Early Hardstyle :P

daar voor was ik al een beetje met KaiTracid, Scott Project, Arne L2 plaatjes aan het stoeien. :)
Blijft heerlijke muziek
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen