Last edited by patrickjeb on , edited 1 time in total.
Active topics in Algemeen
Moderators
Lijkt toch weer een dubstep beat in simpele vorm 
DnB en Dubstep zijn inderdaad geen Harddance maar zijn onderdeel van een andere verzamelstijl met gebroken beats. Neemt echter niet weg dat het niet hard kan zijn.
-
E
Wat is hard
-
E
Qua muziekwrote:steenwrote:Wat is hard
-
K
wrote:Qua muziekwrote:steenwrote:Wat is hard
View on YouTube
Deze vind ik persoonlijk wel echt heel erg hard
Rockwrote:Qua muziekwrote:steenwrote:Wat is hard
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Metaal kan ook, toch? 
Dat geluidje aan het einde van elk filmpje doet me denken aan oudere versies van Rayman (dus niet raving rabibits) hehe.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
jammer dat de teasers niet duidelijker worden. Vind het nu niet meer interessant want ik kom er zo toch niet achter
even wachten totdat ze het bekend maken.
Ja idd, echte geruchten komen er zo ook niet echt.wrote:jammer dat de teasers niet duidelijker worden. Vind het nu niet meer interessant want ik kom er zo toch niet achtereven wachten totdat ze het bekend maken.
vind het nog steeds op nightmare lijken....
misschien een nightmare edities volledig gericht op dubstep/DnB/industrial
misschien een nightmare edities volledig gericht op dubstep/DnB/industrial
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Doe maar een opvolger van IQ 
Hardstyle dus.
Omdat zany het tweet is het meteen hardstyle? Meerdere artiesten hebben het getweet hoorwrote:Hardstyle dus.
Dus alles is nog mogelijk.
Ik wist niet dat jij zo kort-door-de-bocht bent? dit wordt getwittert/facebook berichten door bijna iedereen, harsdtyle, hardcore, dubstep, industrial. ben benieuwd.wrote:Hardstyle dus.
Is de eerste keer dat ik het eigenlijk zie, dus een andere reactie had misschien gepaster geweest?wrote:Ik wist niet dat jij zo kort-door-de-bocht bent? dit wordt getwittert/facebook berichten door bijna iedereen, harsdtyle, hardcore, dubstep, industrial. ben benieuwd.wrote:Hardstyle dus.
Ik ben wat dat betreft niet zo'n twitter/facebook junkie wat dat betreft
andere reactie van wie? van mij? in dat geval had je ook het topic door kunnen leznenwrote:Is de eerste keer dat ik het eigenlijk zie, dus een andere reactie had misschien gepaster geweest?wrote:Ik wist niet dat jij zo kort-door-de-bocht bent? dit wordt getwittert/facebook berichten door bijna iedereen, harsdtyle, hardcore, dubstep, industrial. ben benieuwd.
Ik ben wat dat betreft niet zo'n twitter/facebook junkie wat dat betreft.
Misschien gaat het wel om een nieuwe organisatie of iets dergelijks, mee eens dat ze iets grotere hints mogen gaan geven, want die niets zeggende filmpjes ken ik nu wel..
-
S
Waarom trouwens een .eu link? Zou het een concept worden dat meerdere Europeese landen aan gaat?
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Dan valt het onder (Tech) breakbeats-achtig iets?wrote:DnB en Dubstep zijn inderdaad geen Harddance maar zijn onderdeel van een andere verzamelstijl met gebroken beats. Neemt echter niet weg dat het niet hard kan zijn.
Ik denk zelf eigenlijk dat het komt doordat .com al bezet was maar jou conspiracy theorie over meerdere Europese landen is ook erg gaaf.wrote:Waarom trouwens een .eu link? Zou het een concept worden dat meerdere Europeese landen aan gaat?
In allerlei steden tegelijk een party 
Heb meer HC dan HS lui het zien retweeten eigenlijk. Alleen Propje en nu Zany.wrote:Hardstyle dus.
-
S
Hoe doe je dat met artiestenwrote:In allerlei steden tegelijk een party