mooi 
Active topics in Algemeen
Moderators
-
G
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Wat een tof iets, leuk gedaan ook 
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Ja had ik totaal niet verwacht, heel gaaf 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik vind het eigenlijk wel iets vets hebben. 
Vind het wel een tof idee ja, maar ik had liever een echt rauw Hardstyle concept gezien in plaats van die halve zooi die we tegenwoordig voorgeschoteld krijgen. Bijna altijd wel een paar namen in een lineup die het toch net niet zijn, maar wel pretenderen hard te zijn..
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Echt iets voor Endymion om een remix te maken voor op het album
Die van The Stunned Guys is wel errugg lekker!
Die van The Stunned Guys is wel errugg lekker!
ik heb liever een keer een feest waar elke harde stijl in voorkomtwrote:Vind het wel een tof idee ja, maar ik had liever een echt rauw Hardstyle concept gezien in plaats van die halve zooi die we tegenwoordig voorgeschoteld krijgen. Bijna altijd wel een paar namen in een lineup die het toch net niet zijn, maar wel pretenderen hard te zijn..
1 dj per stijl
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Dat lijkt mij inderdaad ook gruwelijk 
cd vind ik trouwens niet veel aan
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
nee idd, alleen die van Anime vind ik echt vet!wrote:cd vind ik trouwens niet veel aan
Best veel ophef voor een documantaire en een gratis album met maar 1 track per artiest 
Ik gok op een afsluiting op Qlimax door This Is Hardcore.
26 Man achter een set draaitafels.wrote:Best veel ophef voor een documantaire en een gratis album met maar 1 track per artiest
Klinkt goed man!
Niet allemaal lijkt me haha. Maar kan maarzo toch, dan is dit even een hype en dan hoor je er niets meer over.wrote:26 Man achter een set draaitafels.wrote:Best veel ophef voor een documantaire en een gratis album met maar 1 track per artiest
Klinkt goed man!
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Het is geen act hè ....wrote:Niet allemaal lijkt me haha. Maar kan maarzo toch, dan is dit even een hype en dan hoor je er niets meer over.wrote:26 Man achter een set draaitafels.wrote:Best veel ophef voor een documantaire en een gratis album met maar 1 track per artiest
Klinkt goed man!