homofieltjewrote:Pas maar op Steffnov, anders gaat homofieltje Spablauw je straks met platte hand slaan, want die mop is al meer dan 5 keer gebruikt!
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Zeiksnee was misschien een betere woordkeuze geweest.
-
S
Ben jij van die 'alles kut' generatie?
Kut manwrote:Ben jij van die 'alles kut' generatie?
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
op facebook staat weer een geluidsfragment..
EDIT. die hierboven bedoel ik
EDIT. die hierboven bedoel ik
Klinkt als een dikke industrial break
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Zany -> Shadowland Terrorists
Prophet -> Masochist
Problem solved, HC-paddie.
Prophet -> Masochist
Problem solved, HC-paddie.
Als die nou ook nog die geluidjes aan het einde gedaan die ook bij elk what the fuk is this filmpje zit had het nog genialer geweest.
haha tatanka heeft een nieuwe app uitgevonden 
Ja, hardstyle en hardcore is echt grafmuziek. Ik zit alleen op dit forum om te zeggen hoe fucking gaar deze teringherrie is.wrote:Ben jij van die 'alles kut' generatie?
geef m is ongelijkwrote:Weet niet of het je al is opgevallen maar deze mop is nu al meer dan 5 keer gebruikt op 1 pagina, dat betekend dat het genoeg is.wrote:Weet niet of het jullie is opgevallen, maar veel meer HC artiesten retweeten dat dan HS artiesten, dus denk dat het iets met hardcore te maken heeft
Spelbreker.wrote: En ook Stephanie heeft het geretweet.
Vet kutwrote:Kut manwrote:Ben jij van die 'alles kut' generatie?
Morgen de grote bekendmaking. Valt me trouwens wel op dat het tot nu toe meer geretweet wordt door HC dj's dan door HS dj's, maar ik zal wel de enige zijn die het opvalt.
In Qontrol, maar dan met een industrial, hardkeur en early area. 
Ik denk dat dit het nieuwe project van Re-Act is in San Diego.
-
A
Pff zeg maar wat je wilt, hij verdient toch genoeg.wrote:Ik denk dat dit het nieuwe project van Re-Act is in San Diego.
-
E
Hoop dat ik kan slapen vannacht, samen de livestream aan morgen?wrote:Morgen de grote bekendmaking. Valt me trouwens wel op dat het tot nu toe meer geretweet wordt door HC dj's dan door HS dj's, maar ik zal wel de enige zijn die het opvalt.
Skrillex twittert het nu zelfs, en Flux Pavelion & Porter Robinson (als ik de reacties mag geloven) hadden het gisteren ook op twitter gezet. Ok dan.
Hmm dan wordt het toch niet alleen door HC artiesten getweet, maar ook door dubstep artiesten en een paar HS artiesten.. maar nog steeds wat meer HC artiesten..