Sanctus
Radio Alarm(Zatox Mix)
I Hate U
Fear
Radio Alarm(Zatox Mix)
I Hate U
Fear
Dan zal ik zo snel mogelijk je een keer komen supporter mister!wrote:Digital Attack neemt de sets op geloof ikwrote:At Rik van Dam
Kan er niet bij zijn vanavond, neem je hem op voor me?
Maar aangezien jij er niet bent draai ik hem ook niet, simpel
wrote:Be Amazed
wrote:Vazard - Zimmersion
Hardbass 2010wrote:Be Amazed
wrote:T heeft voor jou niet zo heel veel zin om te commenten op zulke topics, jij hebt nog niks live gehoord toch? Leeftijdsding...
Nee, die is echt helemaal niks vergeleken met het origineel.wrote:Ran-D & Adaro - Struggle for Excistence (Live Edit)zoo gaaf. Maar ik denk dat ik hem komende zaterdag al zal horen dus nog fftjes w88:P
Titan draaide hem toen als opener op Defqon 2010.wrote:Nee, die is echt helemaal niks vergeleken met het origineel.wrote:Ran-D & Adaro - Struggle for Excistence (Live Edit)zoo gaaf. Maar ik denk dat ik hem komende zaterdag al zal horen dus nog fftjes w88:P
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik wilde mijn mening ff delen![]()
Ik wil ooit nog een keer Noisecontrollers- Sanctus live horen.
Was toen ook een exclusief optreden voor de eckte.wrote:Toen stond ik gvd op de mainstage, naar die baggerset van Wildstylez te kijken![]()
Niemand van onze groep wilde naar de Purple toen
Bij ons het zelfde, vond er echt niks aan toenwrote:Toen stond ik gvd op de mainstage, naar die baggerset van Wildstylez te kijken![]()
Misschien dat Titan hem nog wel eens zou willen draaien als ik het hem lief vraag.wrote:Was toen ook een exclusief optreden voor de eckte.wrote:Toen stond ik gvd op de mainstage, naar die baggerset van Wildstylez te kijken![]()
Was vet iddwrote:Misschien dat Titan hem nog wel eens zou willen draaien als ik het hem lief vraag.wrote:Was toen ook een exclusief optreden voor de eckte.wrote:Toen stond ik gvd op de mainstage, naar die baggerset van Wildstylez te kijken![]()
Dit jaar afsluiting Blue van Titan was trouwens ook wel episch.. Handjevol mensen die allemaal bleven speciaal voor hem en KNEITERHARD uit hun plaat gingen.
Was echt een heerlijk half uurtje. Zonde van die eerste 30 minuten
Co2 op XXL RAW ook, vond het niet veel aan eigenlijkwrote:Titan draaide hem toen als opener op Defqon 2010.wrote:Nee, die is echt helemaal niks vergeleken met het origineel.wrote:Ran-D & Adaro - Struggle for Excistence (Live Edit)zoo gaaf. Maar ik denk dat ik hem komende zaterdag al zal horen dus nog fftjes w88:P
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik wilde mijn mening ff delen![]()
Ik wil ooit nog een keer Noisecontrollers- Sanctus live horen.
Ik ging op Decibel speciaal voor die track naar de Remember areawrote:Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit)
Toen was ik net naar de wc, gemist duswrote:Ik ging op Decibel speciaal voor die track naar de Remember areawrote:Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit)Toen legde Zenith hem erop, man man dat was genieten
![]()