Phrantic – Edge Of Extinction (Tartaros Rmx)
Catatonic Overload – S.I.T.E.
Phrantic – God Of Terror
Catatonic Overload – S.I.T.E.
Phrantic – God Of Terror
Onder welke steen heb jij geleefd dat je vooral Magic nog niet live hebt gehoordwrote:Magic moet ik ook ng steeds een x live horen en Haunted ook
Inderdaad ik hoor hem zowat elk feest waar ik komwrote:Onder welke steen heb jij geleefd dat je vooral Magic nog niet live hebt gehoordwrote:Magic moet ik ook ng steeds een x live horen en Haunted ook?
Of ben jij nog geen 18?
Was eerst wel de bedoeling, maar weet nu niet of ik het allemaal ga klaarspelen ....wrote:Ben jij op Hardnation?wrote:Geck-o - Parallel Worlds
Zorg maar dat je het klaarspeelt. Dan draai ik hem voor je!wrote:Was eerst wel de bedoeling, maar weet nu niet of ik het allemaal ga klaarspelen ....wrote:Ben jij op Hardnation?wrote:Geck-o - Parallel Worlds
nope jammer genoeg niet.. en ga de gok ook niet meer wagen om naar binnen te komen ben al eens 45 euro aan een kaartje kwijtgeraakt dus vioor mij niet ng een xwrote:Onder welke steen heb jij geleefd dat je vooral Magic nog niet live hebt gehoordwrote:Magic moet ik ook ng steeds een x live horen en Haunted ook?
Of ben jij nog geen 18?
Digital Attack neemt de sets op geloof ikwrote:At Rik van Dam
Kan er niet bij zijn vanavond, neem je hem op voor me?