Angerfist - Loser.
Nostalgisch raggen.
Nostalgisch raggen.
Lees jij gedachte ofzowrote:A-Wak - System Activated
Zo'n heerlijk vrolijke zomerse classic, maar daar lijken de DJ's op classics area's anders over te denken.
Ja die had ik op XQlusive ook wel willen horen, al zit ik ook ooit nog een te wachten op Avenue of Rendez-Vous mijn persoonlijke Phuture Noize favoriet!wrote:Phuture Noize - The One Lie
Die van 2008 vind ik echt een heel vet anthem! Vaak geluisterd in die tijd hahawrote:Defqon anthems van 2007 en 2008. Op één of andere manier zijn alle dj's vergeten dat die twee jaartallen ook anthems hebben.
Ik haalde uit Brennan Heart zijn boek een beetje dat hij niet helemaal tevreden met dat anthem iswrote:Defqon anthems van 2007 en 2008. Op één of andere manier zijn alle dj's vergeten dat die twee jaartallen ook anthems hebben.
Poahh, die heb ik op Defqon vorig jaar live mogen horen. Ben ook echt helemaal Rodneyy gegaan op die plaat.wrote:Clockartz - Prisma
</sarcasm>wrote:Wat?!wrote:Ran-D - Zombie
Poah ik kan het al voorstellen volgend jaar op dreamfields in de volle zon deze te horen.wrote:Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love (Wildstylez Remix)