Op Defqon draaide ze toen Sympho. Dat is voor mij dan gelijk de enige Wavolizer plaat die live heb gehoord volgens mij.wrote:Vorig jaar The Chief tijdens Main Concern. Wat was dat lomp zeg
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Fragile op Loudfest...???wrote:Op Defqon draaide ze toen Sympho. Dat is voor mij dan gelijk de enige Wavolizer plaat die live heb gehoord volgens mij.wrote:Vorig jaar The Chief tijdens Main Concern. Wat was dat lomp zeg
Was leuk ja. Hoe kan ik dat moment vergeten.wrote: Fragile op Loudfest...???
Oja shit, my bad.wrote:Op Defqon draaide ze toen Sympho. Dat is voor mij dan gelijk de enige Wavolizer plaat die live heb gehoord volgens mij.wrote:Vorig jaar The Chief tijdens Main Concern. Wat was dat lomp zeg
View on YouTube
Ik geloof dat ik deze nog nooit live gehoord heb. Dit is imo 1 van de dikste reversed basses die ik ken.
Ik geloof dat ik deze nog nooit live gehoord heb. Dit is imo 1 van de dikste reversed basses die ik ken.
View on YouTube
Misschien in 2013 wel ergens een keer bij bijvoorbeeld Adaro gehoord, maar nooit echt bewust meegemaakt.
Misschien in 2013 wel ergens een keer bij bijvoorbeeld Adaro gehoord, maar nooit echt bewust meegemaakt.
Dit met zoveel platen...wrote:
Misschien een keer gehoord, maar nooit echt bewust meegemaakt.
Deed die op Xxlerator iniedergeval wel.wrote:Infirium lees je mee? Ook op Fatality afsluiten met deze?![]()
Ja klopt, vandaar mijn hoopwrote:Deed die op Xxlerator iniedergeval wel.wrote:Infirium lees je mee? Ook op Fatality afsluiten met deze?![]()
Had die ook al op We Are Hardstyle gedraaid geloof ik. Goed als ik hem vervang voor deze? Dit past beter in me set
View on YouTube
View on YouTube
De meeste Beat Providers platen/remixes 
wrote:De meeste Beat Providers platen/remixes
Malice - Dictatorship
Vazard - Guitars on Acid
Vazard - Guitars on Acid
Deze op Loudfest gehoord. Man man man, wat ging die lomp.wrote:Malice - Dictatorship
CC: Melvinfr
wrote:Deze op Loudfest gehoord. Man man man, wat ging die lomp.
CC: Melvinfr
Eindelijk Micromakine - Grip Design live gehoord. Compleet omver geblazen 
Dat zou leuk zijn morgen ja.wrote:Ik hoop de originele Project 1
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 20 hours ago
Inner Heat & Atmozfears - Distortion Fields
Inner Heat - 2Gether
Inner Heat - 2Gether