Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Kijk voor de grap is op Requiem's FB, 1 jaar geleden stond er niks over producen en/of DJ, en in 1 klap zit ie bij fusion en draait ie op alle events. :huh:


Kijk even in de topics van z'n laatste paar platen ;) Hij heeft het daar zelf toegelicht... (Produceert dus gewoon zelf, met natuurlijk wat hulp vanuit Fusion, maar dat is puur begeleiding en hier en daar wat tips)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:48 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Socializerz schreef:
Kijk voor de grap is op Requiem's FB, 1 jaar geleden stond er niks over producen en/of DJ, en in 1 klap zit ie bij fusion en draait ie op alle events. :huh:


Kijk even in de topics van z'n laatste paar platen ;) Hij heeft het daar zelf toegelicht... (Produceert dus gewoon zelf, met natuurlijk wat hulp vanuit Fusion, maar dat is puur begeleiding en hier en daar wat tips)

Zou ik ook zeggen ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front produceert (niet meer) voor Thyron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Rickzel schreef:
Socializerz schreef:
Kijk voor de grap is op Requiem's FB, 1 jaar geleden stond er niks over producen en/of DJ, en in 1 klap zit ie bij fusion en draait ie op alle events. :huh:


Kijk even in de topics van z'n laatste paar platen ;) Hij heeft het daar zelf toegelicht... (Produceert dus gewoon zelf, met natuurlijk wat hulp vanuit Fusion, maar dat is puur begeleiding en hier en daar wat tips)

Zou ik ook zeggen ja


Kijk even in producers corner daar heeft hij ook wat geplaatst voor hij bij Fusion kwam...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
B-Front produceert (niet meer) voor Thyron.

Je haakjes staan verkeerd.
Eén van de twee dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 01:26 
 

Mitzinator schreef:
Naja, Dailucia is wel obvious :P




Alhoewel ik denk dat ze er hedendaags niet meer langs zal zitten nu Vorwerk naar Curaçau is verkast.

superdelux schreef:
atmozfears voor sound rush? Komt wel erg overeen naar mijn idee...


Ze hebben wel een keer de kick gejat van de DBSTF bootleg van Promises.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@DJ_Tim tsja, als het nou eenmaal zo is. Bij Fusion maken ze er geen geheim van als iemand een ghostproducer heeft. Titan plaatste gewoon foto's van Slim Shore die aan de knoppen zat, zelfde verhaal bij The Pitcher met Michel Pollen.

Ik denk dat ze hem echt niet op het internet zouden laten claimen dat hij alles zelf doet als het niet zo zou zijn. Dan zou hij gewoon niet reageren ofzo lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:01 
 

Rickzel schreef:
tsja, als het nou eenmaal zo is. Bij Fusion maken ze er geen geheim van als iemand een ghostproducer heeft. Titan plaatste gewoon foto's van Slim Shore die aan de knoppen zat, zelfde verhaal bij The Pitcher met Michel Pollen.


En daar heeft iedereen ook vrede mee als het maar gewoon eerlijk gezegd wordt. Maar dat zielige gedoe tegenwoordig dat men doet alsof ze het zelf maken vind ik gewoon echt triest.. Als iemand wil producen en de ander draaien is het toch prima? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:19 
 
Hardtraxxer

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:27 
 

Held op Sokken schreef:
Aanvullingen altijd welkom, laten we er een mooi lijstje van maken :thumbup:


Is jouw lijst gebaseerd op wat je denkt of? :D

Zany = Kyara
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:38 
 
Hardtraxx Elite

Held op Sokken schreef:
Warface = Triax
Chain Reaction = Radical Redemption
Sub Sonik = Shockerz
Dailucia = Shockerz

Audiotricz = Atmozfears
E-Force/Wildstylez/JDX = Alpha2
Act of Rage = Radical Redemption
Avana = Zany
Outbreak = Code Black
DJ Stephanie = Technoboy
The Pitcher = Michel Pollen
The Resistance = E-Force
Brennan Heart = Code Black
Miss K8 = Angerfist
Pavo = Noisecontrollers
Kyara = Zany

Audiofreq = een heleboel, geen idee voor wie die wat nog doet momenteel
Atmozfears = een heleboel, geen idee voor wie die wat nog doet momenteel
Caine = heeft ghost producties aangeboden via facebook
Cyber = heeft ghost producties aangeboden via facebook


Aanvullingen altijd welkom, laten we er een mooi lijstje van maken :thumbup:


Wat bedoel je nou, ene keer doer je ghost = dj en andere x dj = ghost, voor de rest denk ik dat het allemaal wel meevalt, geloof er niks van dat zoveel dj's een ghost hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:42 
 
Hardtraxxer

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical die produceert voor CR? Waar is dat op gebaseerd dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Anders ga je even dingen verkondigen zonder bronnen, man man man :/
Radical die voor Chain Reaction produceert, volgens mij zit CR heel wat langer in de business dan Radical

Miss K8 & Stephanie zijn in het verleden geholpen door Angerfist & Technoboy, maar doen het tegenwoordig zelf meende ik opgevangen te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:46 
 
Hardtraxx Elite

Er is een verschil tussen ghost producers en hulp van vrienden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:55 
 

Warface = Triax
Sub Sonik = Shockerz
Dailucia = Shockerz
E-Force/Wildstylez/JDX = Alpha2
Act of Meelift = Heel MiM + Most Wanted aanhang
Avana = Zany
Kyara = Zany
DJ Stephanie = Technoboy (?)
The Pitcher = Michel Pollen
The Resistance = E-Force
Miss K8 = Angerfist (?)
Pavo = Noisecontrollers

Denk dat het zo wel wat juister is ;) Nog meer toevoegingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:59 
 
Hardtraxxer

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Warface is Youri EN Triax. Ze produceren beide aan de tracks.
Act of Rage zijn geruchten, het is nooit bewezen dat iemand voor hem produced. Omdat hij uit het oosten komt betekend niet dat RR en Crypsis muziek voor hem maken.
Zelfde geval van The Resistance. Omdat het een vriendje van E-Force is betekend niet dat hij gelijk zijn muziek maakt.

Kom eens met feiten in plaats van die vreemde ideeën.

Edit: Waarom zou Zany voor Avana produceren? Ik hoor niets van Zany zn sounds terug, iets wat bij Kyara wel het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:04 
 
Hardtraxxer

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:04 
 
Hardtraxx Elite

Held op Sokken schreef:
Magnetron schreef:
Anders ga je even dingen verkondigen zonder bronnen, man man man :/


Het lijkt me vrij duidelijk dat hier geen bronnen van zijn toch? je gaat natuurlijk niet met een grote banner op straat verkondigen dat je voor die en die produceert. Sorry maar ik vind die zin een beetje raar

Dat van Pavo is gewoon bekend hoor en zo gaat het wel vaker..

Wanneer een nieuwe artiest geholpen wordt met het maken van sounds door een grote arteist hoor je natuurlijk zijn eigen sounds erin terug maar dit betekend niet gelijk dat het ghostproduced is.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:05 
 

iMark schreef:
Zelfde geval van The Resistance. Omdat het een vriendje van E-Force is betekend niet dat hij gelijk zijn muziek maakt.


Dus jij denkt dat hij Hypnose door hem zelf is gemaakt? Je hoort toch duidelijk dan E-force hier aan de knoppen heeft gezeten ;) Is echt geen hogere wiskunde voor nodig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:06 
 
Hardtraxx Elite

Kiloknaller schreef:
iMark schreef:
Zelfde geval van The Resistance. Omdat het een vriendje van E-Force is betekend niet dat hij gelijk zijn muziek maakt.


Dus jij denkt dat hij Hypnose door hem zelf is gemaakt? Je hoort toch duidelijk dan E-force hier aan de knoppen heeft gezeten ;) Is echt geen hogere wiskunde voor nodig :D

Misschien zat hij er wel naast, weet jij veel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik snap heus wel dat er bij dit soort dingen weinig feiten zijn maar ik geloof er helemaal niks van dat Radical voor CR produceert, meerdere mensen voor Audiofreq en Atmozfears. Maar je kan zeker wel met een aantal feiten komen zoals iMark ook zegt, want hoe kom je hier anders bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Er is zoals Tim al zegt een groot verschil tussen een ghostproductie en een producer die een soundbank leent. Je kan al 75% van die lijst schrappen als het echt 100% om ghostproducties gaat. Neem als voorbeeld Brennan Heart, dit zit écht wel zelf in de studio maar je kunt gewoon horen dat hij zijn geluiden bij Code Black en Toneshifterz vandaan haalt.. Zelfde geld voor Outbreak trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik je lijstje goed begrijp is Alpha2 de ghostproducer voor Wildstylez...
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen