Sensation The Anthem 2004 (The Rush Original Edit) 
Daarnaast vind ik Symbols ook machtig
wrote:1. Deepack - The Prophecy
2. Alpha Twins - Dark Side (Darker Mix)
3. Max Enforcer - Stealth (helaas nooit uitgekomen)
4. Donkey Rollers - Last City On Earth
5. Brian NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Mix)
wrote:Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix)
Inderdaad, bij mij daarom Hard Bass anthem van WMF heel hoog, en de A2 remix van Lost in Dreams.wrote:Ik hecht altijd veel waarde aan een track die herinneringen of gevoelens bij me oproept, en dan blijft het voor mij toch Noisecontrollers-Summer In The City Part 1. Da's én om die reden, én om het vfeit dat er productietechnisch gezien gewoon aardig veel goede anthems zijn.
Fixedwrote:En fix aub de TT want tekenenkrommend dit.
Beter dan Mike NRG - Lost in Dreams (Alpha² remix)???wrote:Toch kies ik voor de laatste goede track van Zatox, D.E.C.I.B.E.L
Elke keer als ik hem weer hoor en ik doe mijn ogen dicht ben ik weer even op decibel
Die Mike NRG tracks zijn toch ook 't Q-base anthem? Hij heeft 't over Decibel, is kennerlijk een goeie herinneringwrote:Beter dan Mike NRG - Lost in Dreams (Alpha² remix)???wrote:Toch kies ik voor de laatste goede track van Zatox, D.E.C.I.B.E.L
Elke keer als ik hem weer hoor en ik doe mijn ogen dicht ben ik weer even op decibel
Smaken verschillen maar ik vindt dat die track totaal geen decibel gevoel heeft...
vind jij en hij niet, waarom moetje dit zegge?wrote:Sorry hoor, maar D.E.C.I.B.E.L. is een lachwekkend slechte track.
Weet ik niet. Ik vind het gewoon een HONDSBEROERDE track.wrote:vind jij en hij niet, waarom moetje dit zegge?wrote:Sorry hoor, maar D.E.C.I.B.E.L. is een lachwekkend slechte track.
wrote:Weet ik niet. Ik vind het gewoon een HONDSBEROERDE track.wrote:vind jij en hij niet, waarom moetje dit zegge?wrote:Sorry hoor, maar D.E.C.I.B.E.L. is een lachwekkend slechte track.