ook wel weer typisch dat er amper nieuwe tracks worden genoemd
Fade to Black is denk ik mijn favoriet.
En natuurlijk The Prophecy.
Vind ik niet heel gek, op dit forum zitten vooral mensen die zich hebben verdiept in de hardstylescene. Stel je dezelfde vraag aan iemand die af en toe wat hardstyle platen luister krijg je wss als antwoord het afgelopen decibel anthem van vorig jaarwrote:ook wel weer typisch dat er amper nieuwe tracks worden genoemd
Welke echt goeie 'nieuwe' anthems zijn er dan? Ik kan me alleen Symbols indenken maar die overtreft nog lang Lost In Dreams niet bijv.wrote:ook wel weer typisch dat er amper nieuwe tracks worden genoemd
Eens met deze man.wrote:Welke echt goeie 'nieuwe' anthems zijn er dan? Ik kan me alleen Symbols indenken maar die overtreft nog lang Lost In Dreams niet bijv.wrote:ook wel weer typisch dat er amper nieuwe tracks worden genoemd
Edit: Je was me voor met je 2e post, we zijn het eens dus
Precieswrote:Welke echt goeie 'nieuwe' anthems zijn er dan? Ik kan me alleen Symbols indenken maar die overtreft nog lang Lost In Dreams niet bijv.wrote:ook wel weer typisch dat er amper nieuwe tracks worden genoemd
Edit: Je was me voor met je 2e post, we zijn het eens dus
ja geloof het wel, maar vind dat zulke onzin. Doe een anthem of niet... dit is gewoon willekeurige tracks een naam gevenwrote:Symbols was trouwens toch geen anthem maar een Offcial Sound Track?
Het anthem gevoel mist inderdaad. Een Q-Base vocal zou er al een stuk meer anthem gevoel voor geven.
Spacend.wrote:je bent in de war met de plaat van wildstylezwrote:Be Amazed boven alles. Oke, samen met Nuclear Reaction. En dan Lost in Music (Tat & Zat Remix)
Helemaal vergeten, gruwelijke bazenplaat.wrote:Pfoe, te moeilijk, ik weet wel dat Blckr Thn Blck net zoals ik hier 4 jaar geleden heb gezegd nog steeds erg hoog staat bij mij.
helemaal niet gedacht aan de hardcore,wrote:1. Raise Cain
2. D-Power
3. Lost In Dreams (Weapon X Remix)