Ken het hele verhaal, maar wel leuk om weer eens te lezen.
Zeker op de manier zoals je het schrijft
Zeker op de manier zoals je het schrijft
provehito wrote:Ik vind het gewoon een lekker nummer van ze, maar ik ken ook alleen maar de credible mix.
Wist niet dat er zo over gedacht werd vroeger.
Komt mij ook bekend voor, ik moest hier aan denken:SAIN7 wrote:'Everywhere you go, you hear us on the radio.'
Is dat origineel van hun? Want het klinkt mij zo enorm bekend en dan niet hoe hun het gebruiken..
Jaaaaaa! Dat had ik dus in mijn hoofd!Chroman wrote:Komt mij ook bekend voor, ik moest hier aan denken:SAIN7 wrote:'Everywhere you go, you hear us on the radio.'
Is dat origineel van hun? Want het klinkt mij zo enorm bekend en dan niet hoe hun het gebruiken..
View on YouTube
Ik begreep dat er al wat verhaaltjes klaar stonden, maar ben hier wel benieuwd naar, wat is er precies gebeurd dan?Raven wrote:Next; Matrixx incidentje van Ruffian?
SpannondRaven wrote:Dat laat ik aan Bouke over.
Iets met een vechtpartij toch?Rickzel wrote:SpannondRaven wrote:Dat laat ik aan Bouke over.
edit: uit nieuwsgierigheid en wat gegoogle al wat gevonden, totaal gemist ditsnap ik ook dat hij niet meer op Qlimax stond
Link? Kan het niet 123 vinden en ook wel benieuwd.Rickzel wrote:SpannondRaven wrote:Dat laat ik aan Bouke over.
edit: uit nieuwsgierigheid en wat gegoogle al wat gevonden, totaal gemist ditsnap ik ook dat hij niet meer op Qlimax stond
Heeft dan alsnog 5 jaar geduurd voor hij z'n Qlimax plek kwijtraakte. Dat zal wel door iets anders komen.Rickzel wrote:snap ik ook dat hij niet meer op Qlimax stond
Hoe hij door de set van Bass Modulators op de zaterdag Defqon afterparty liep te ouwehoeren was voor mij iig de druppel.Joey wrote:Heeft dan alsnog 5 jaar geduurd voor hij z'n Qlimax plek kwijtraakte. Dat zal wel door iets anders komen.Rickzel wrote:snap ik ook dat hij niet meer op Qlimax stond
Oh heb total niet gekeken wanneer dat incident was, dacht dat het wat recenter wasJoey wrote:Heeft dan alsnog 5 jaar geduurd voor hij z'n Qlimax plek kwijtraakte. Dat zal wel door iets anders komen.Rickzel wrote:snap ik ook dat hij niet meer op Qlimax stond