dawasiknie schreef:
Komt er boven op de aanschafprijs nog eens 1,60 bij, ben je wel lekker mee zeg.
Verder ziet het er prima uit en de kwaliteit van de nummers is uitstekend.
Paypal wil een x% van het bedrag als stortingskosten. Mede daardoor bijft Paypal in de running. Ik weet niet zeker meer of dat ook voor iDeal geldt, daar kom ik vanzelf achter.
Dit is bij iedere site zo, dus geen probleem.
Hoe zit het met de losse prijs ten opzichte van de bundels? Want ik neem aan dat een bundel voordeliger is, maar met de verschillende prijzen per kwaliteit lijkt me dat lastig werken..