Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Aep wrote:
hoebedoelje wrote:Jullie weten dat je met TIDPRO voor de halve prijs tracks kunt kopen?
Jij weet wel dat je dan 10 pond per maand moet betalen? Als je maar een paar trackjes koopt, is dit niet zo voordelig :/

How Much Does TID Pro Cost?

Pro Membership costs £10.00 per month. Your card is automatically billed each month unless you cancel your subscription and you can cancel at any time.
Hoe zou ik dat kunnen missen dan, wanneer je ervoor betaalt? Leg uit...

Wanneer je een normaal aantal tracks koopt, zoals men hier altijd beweert te doen, dan is TIDPRO een stuk goedkoper.
Donateur
last seen Jul 2017
Aep wrote:
QonFuzion wrote:@ Khadber: de prijzen van Junodownload (en misschien anderen?) zijn aangepast en kloppen niet meer met de beginpost.
Nu is het:

192 kbps - €1.28
320 kbps - €1.95
WAV - €2.54

Verder kan DJTunes misschien toegevoegd worden. Ze hebben er ook redelijk veel Hardstyle en Hard Trance, maar de prijzen liggen over het algemeen wat lager dan junodownload. Sommige oude nummers zijn zelfs €1.29 in 320 kbps. :)
Weet iemand of je gewoon je land kan aanpassen en zo goedkopere tracks kan krijgen? Ik heb nu een lijstje wat ik graag wil halen, tis 32 euro als ik Nederland kies en 21 euro als ik US kies :/ Wat een afzetterij
Werkt dat uiteindelijk niet op IP?

Op TID kan ik UK tracks niet aanschaffen, welk land ik ook kies.
A
Hardtraxxer
466 posts member since 2011
last seen Dec 2022
hoebedoelje wrote:
Aep wrote:
QonFuzion wrote:@ Khadber: de prijzen van Junodownload (en misschien anderen?) zijn aangepast en kloppen niet meer met de beginpost.
Nu is het:

192 kbps - €1.28
320 kbps - €1.95
WAV - €2.54

Verder kan DJTunes misschien toegevoegd worden. Ze hebben er ook redelijk veel Hardstyle en Hard Trance, maar de prijzen liggen over het algemeen wat lager dan junodownload. Sommige oude nummers zijn zelfs €1.29 in 320 kbps. :)
Weet iemand of je gewoon je land kan aanpassen en zo goedkopere tracks kan krijgen? Ik heb nu een lijstje wat ik graag wil halen, tis 32 euro als ik Nederland kies en 21 euro als ik US kies :/ Wat een afzetterij
Werkt dat uiteindelijk niet op IP?

Op TID kan ik UK tracks niet aanschaffen, welk land ik ook kies.
Ja daar was ik dus ook al bang voor. Ik heb het iig op een iets andere manier opgelost. Ik heb van mijn currency GBP gemaakt, waardoor ik maar £1,39 betaal (= € 1,60) per nummer i.p.v. € 1,95.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Op Junodownload kan je gewoon betalen als gebruiker uit een land, tenminste ik heb er nog nooit problemen mee gehad en het scheelt nogal in de kosten. :)
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Edwinn wrote:Op Junodownload kan je gewoon betalen als gebruiker uit een land, tenminste ik heb er nog nooit problemen mee gehad en het scheelt nogal in de kosten. :)
Met creditcard kan het sowieso niet, daar wordt wel naar het land gekeken. Ik weet niet hoe het met PayPal zit (misschien als je zegt dat je uit de VS komt?).
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik heb geen creditcard dus betaal sowieso via Paypal en daar heb ik betaald alsof ik uit Afganistan kwam (aangezien dat het goedkoopste was). Toen ik een nummer niet kon kopen heb ik Georgie ingevuld en kon het ook. Dus het lijkt me dat het met paypal wel gewoon kan. :P
Donateur
last seen Jul 2017
Edwinn wrote:Ik heb geen creditcard dus betaal sowieso via Paypal en daar heb ik betaald alsof ik uit Afganistan kwam (aangezien dat het goedkoopste was). Toen ik een nummer niet kon kopen heb ik Georgie ingevuld en kon het ook. Dus het lijkt me dat het met paypal wel gewoon kan. :P
Ik heb enkel met UK en OZ releases dat probleem gehad, maar welke muziek moet je wel niet kopen om dat soort landen te moeten aanvinken. :woot:
A
Hardtraxxer
466 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Zo te zien hebben ze op junodownload.com het aangepast met creditcards. Nummers kosten nu £1.68 i.p.v. £1.39 wat ik vorige week betaalde. Beetje zonde dit, want ik ga geen € 0.50 meer betalen terwijl ik bij hardstyle.com ze voor € 1,50 p.s. kan krijgen. :thumbdown: Ik neem aan dat het met PayPal nog steeds werkt, maar dat heb ik helaas niet.
Donateur
last seen Jul 2017
Aep wrote:Zo te zien hebben ze op junodownload.com het aangepast met creditcards. Nummers kosten nu £1.68 i.p.v. £1.39 wat ik vorige week betaalde. Beetje zonde dit, want ik ga geen € 0.50 meer betalen terwijl ik bij hardstyle.com ze voor € 1,50 p.s. kan krijgen. :thumbdown: Ik neem aan dat het met PayPal nog steeds werkt, maar dat heb ik helaas niet.
€ 0,93 op Track It Down.
S
Waar kan ik het beste Zero Vision - Right Here (Showtek Remix) aanschaffen? Ik heb alleen maar ervaring met iDeal.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
stefaneke wrote:Waar kan ik het beste Zero Vision - Right Here (Showtek Remix) aanschaffen? Ik heb alleen maar ervaring met iDeal.
http://www.hardstyle.com/zero-vision/ri ... wtek-remix
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2010
last seen Mar 2015
nice, altijd handig om te weten!
thanks voor de post :thumbup:
S
Ik zoek het DHHD - Hard Bass anthem 2006 in web :)
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
stefaneke wrote:Ik zoek het DHHD - Hard Bass anthem 2006 in web :)
Die is volgens mij nooit in WEB uitgebracht.
S
Joykill wrote:
Godverdekut
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen 6 days ago
stefaneke wrote:
Joykill wrote:
Godverdekut
Maar wel uit gebracht in vinyl

http://www.discogs.com/DHHD-Hard-Bass-A ... ase/944039
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Wanneer komt het Hardbass anthem van dit jaar uit? :/
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
roberttt wrote:Wanneer komt het Hardbass anthem van dit jaar uit? :/
Headhunterz album eerst.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Weet iemand waar ik de releases van Masters Of Speedcore kan halen?
Q
Hardtraxxer
150 posts member since 2011
_theon_ wrote:
Headhunterz album eerst.
Wanneer komt die dan ?
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Hmm, op welke release is The Hard Way gereleased? Van Geck-O en Phrantic.. Wil dit nummer voor m'n nieuwe set gebruiken, heb hem tot mijn grote spijt nog niet full gekocht!
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Ja, had hem al gezien, was weer te snel met vragen! Iig thanks voor de hulp :D
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
_theon_ wrote:
Headhunterz album eerst.
volgens mij werden het hardbass anthem en headshot en doomed vrij weggeven had ik hier ergens gelezen?
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Intervention wrote:
_theon_ wrote:
Headhunterz album eerst.
volgens mij werden het hardbass anthem en headshot en doomed vrij weggeven had ik hier ergens gelezen?
nee, het was toch dat hij eternalize, headshot, doomed, hard with style(en nog 1 dacht ik) aan ging bieden op een site en dat dan de opbrengsten ervan naar een goed doel gaan?
D
Ik dacht dat de opbrengst van het hele album naar een goed doel ging. :P