Komt Dikke Bleek nog op DT? Op hardstyle.com staat hij al...
Denk het wel, alle andere AVIO's staan er ook..wrote:Komt Dikke Bleek nog op DT? Op hardstyle.com staat hij al...
Denk het wel, alle andere AVIO's staan er ook..wrote:Komt Dikke Bleek nog op DT? Op hardstyle.com staat hij al...
Leuke actie! Alleen 3 credits is een beetje raar aantalwrote:Nu via je inbox op partyflock kun je 3 gratis credits voor dance tunes krijgen met een speciale code.
Uhu, dan heb je er 1 over en dan moet je er dus kopen om nog een track te kopen. Klanten trekken hewrote:Leuke actie! Alleen 3 credits is een beetje raar aantalwrote:Nu via je inbox op partyflock kun je 3 gratis credits voor dance tunes krijgen met een speciale code.
Ohja die zijn maar 1 puntje toch?wrote:Ik koop graag oudere nummers en heb nog een shitload aan credits. Dus voor mij komt het goed uit
Maar wel mindere kwaliteit. 128 of 192 als ik het goed heb..wrote:jep, voor 2006/05 zijn ze 1 credit
Je zou voor de grap eens moeten horen. Op een goed geluidssysteem scheelt dit wel degelijk. Stel je voor dat je op een goed geluidssysteem draait, maar je tracks klinken alsnog minder..wrote:Hey mensen,
Ik koop de meeste nummers op hardstyle.com op 320 kbps, maar is dit nodig?
Of voldoet 192 ook wel om het op de grote systemen te draaien zoals discotheken enz.
Dit scheelt weer een beetje per track!
http://www.discogs.com/Showtek-Born-4-T ... se/1168145wrote:Weet iemand toevallig waar je (DMW013) Showtek ft. EMC - Raver/Showtek ft. MC DV8 - Born 4 Thiz kan vinden? Kon ze beide alleen maar als album versie vinden op dancetunes en hardstyle.com.
Born 4 Thiz is wel op vinyl uitgekomen, op de andere kant van Raver. Overigens is de vinyl/full versie van Raver een stuk anders (veel vetter) dan de album versie.wrote:Op Juno kan je Raver los kopen, Born 4 Thiz helaas niet. Is nooit op een sampler uitgekomen.