Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Nee, op hardstyle.com en dance-tunes zie ik er niks over. Ook op hardstyleshop.com kan je geen waardebon kopen. Van iTunes kan het wel dacht ik, maar weet niet of je daar hardstyle platen op kan kopen. Even kijken.

Bij iTunes kan je alleen vanaf 15 euro zie ik net. En we doen voor 12,50 is ook niks dus..

iTunes is ook niet echt een goeie shop zou ik zeggen. Tja, dan heb je dat helaas niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, helaasch. Ik vond het eigenlijk best een goed idee omdat ik anders toch mijn tracks moet kopen. Dan maar iets anders verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Ja, helaasch. Ik vond het eigenlijk best een goed idee omdat ik anders toch mijn tracks moet kopen. Dan maar iets anders verzinnen.

- maak een account aan op hardstyle.com
- koop credits
- maak iets leuks rond de login enzo
- geef de login enzo cadeau

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Nee, op hardstyle.com en dance-tunes zie ik er niks over. Ook op hardstyleshop.com kan je geen waardebon kopen. Van iTunes kan het wel dacht ik, maar weet niet of je daar hardstyle platen op kan kopen. Even kijken.

Bij iTunes kan je alleen vanaf 15 euro zie ik net. En we doen voor 12,50 is ook niks dus..

beatport heeft wel gift-cards ;) Wel minder aanbod als dance-tunes maar er staan wel aantal leuke (Exclusieve) dingen op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor je antwoord _dp_, ik zie wel redeem gift card, maar zie niet aar je het kan bestellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 20:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet iemand misschien waar ik de echte old-skool hardcore platen op WEB kan kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Weet iemand misschien waar ik de echte old-skool hardcore platen op WEB kan kopen?

Op Dance-tunes zijn er een paar te koop, veel oude Traxxtorm-platen vooral. Maar voor de rest zal je early toch echt op vinyl moeten kopen. Veel labels bestaan al helemaal niet meer (zoals Pengo-records) dus je zal het er voorlopig mee moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een vraagje, welke webshop heeft er een groot en leuk aanbod hardtrance/psy trance? Zover ik weet heeft Dance-Tunes niet zo heel veel. Daar koop ik namelijk af en toe is een hardstyle web release als deze niet op vinyl te krijgen is.

Heb zelf natuurlijk ook al wat rond gekeken op o.a. Beatport & Juno maar kom er niet echt helemaal wijs uit welke webshop nou een groter aanbod heeft en als het even mee zit ook nog album art heeft.

Welke webshop raden jullie mij aan? Ik ben namelijk nog zo onbekend met webshops dat ik om jullie mening vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Even een vraagje, welke webshop heeft er een groot en leuk aanbod hardtrance/psy trance? Zover ik weet heeft Dance-Tunes niet zo heel veel. Daar koop ik namelijk af en toe is een hardstyle web release als deze niet op vinyl te krijgen is.

Heb zelf natuurlijk ook al wat rond gekeken op o.a. Beatport & Juno maar kom er niet echt helemaal wijs uit welke webshop nou een groter aanbod heeft en als het even mee zit ook nog album art heeft.

Welke webshop raden jullie mij aan? Ik ben namelijk nog zo onbekend met webshops dat ik om jullie mening vraag.

Trackitdown volgens mij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben opzoek naar een WEB uitvoering van Alice D in Wonderland - Time Problem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik ben opzoek naar een WEB uitvoering van Alice D in Wonderland - Time Problem...

Ik kan hem zo gauw ook niet echt vinden. Misschien via Discogs en dan zoeken op vinylnummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb met die December code van Dance-Tunes 5 credits gekregen, wow. Kan ik weer 2,5 nummer van halen aangezien ze toch bijna allemaal 2 credits kosten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijn, net als ik een paar tracks wil kopen ligt hardstyle.com plat :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

is itunes ook 320 kbs ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

waarom illigaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verhaal was dat bijvoorbeeld die Hardstyle: The Ultimate collection tracks full op iTunes komen, zonder dat de labels daar toestemming voor gaven. Dat soort dingetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 15:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom kan ik op DT opeens alleen met een creditcard betalen :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Waarom kan ik op DT opeens alleen met een creditcard betalen :S

Dat is gek? Zou niet weten waarom. iDeal etc werkten prima. Misschien ivm freaky shop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt heel vaag dit hoor... heb nu al van alles bekeken maar is nu alleen nog maar met CC mogelijk terwijl onderin nog paypal, Ideal etc staat.
Nou kan ik op zich wel betalen met een cc alleen doe ik het veel liever via ideal of Paypal, dus dit is wel ff minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien even een supportmail sturen hoe en wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben opzoek naar The Vision - Gettin Dollars.. Heb al dancetunes en hardstyle.com gecheckt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik ben opzoek naar The Vision - Gettin Dollars.. Heb al dancetunes en hardstyle.com gecheckt.

http://www.juno.co.uk/artists/The+Vision/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negert schreef:
Teknizion schreef:
Ik ben opzoek naar The Vision - Gettin Dollars.. Heb al dancetunes en hardstyle.com gecheckt.

http://www.juno.co.uk/artists/The+Vision/

Dat is de vinylsite.

http://www.junodownload.com/search/?qui ... &x=11&y=11

Hier ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Echt heel vaag dit hoor... heb nu al van alles bekeken maar is nu alleen nog maar met CC mogelijk terwijl onderin nog paypal, Ideal etc staat.
Nou kan ik op zich wel betalen met een cc alleen doe ik het veel liever via ideal of Paypal, dus dit is wel ff minder.

Je kan met iDeal wel credits kopen hoor, heb ik gister/eergister nog gedaan.. Met die credits kan je gewoon tracks kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle.com flipt bij mij al heel de week :(
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen