misschien een idee om ff te fixen dat als je een linkje aanklikt op de site dat ie geopent word in een nieuw venster in plaats van in de huidige
beetje irri zo
beetje irri zo
Geen Press?wrote:Geen idee, denk het niet
Kga er aankomende week ff naar kijken, dan ben ik vrijwrote:ja heb ik ook al om geklaagd een week geleden
avatars zijn goed zo....wrote:Maak de max-size van de avatars wat groter, en zet sigs open!
stel je voor dat iedereen zo'n sig zou hebben van 400x150... ik vind het dan gewoon te onoverzichtelijk wordenwrote:80x80.. k heb ze liever nog wat groteren de size die frank voorstelt is heel aardig voor sigs
"we gaan hard ouwe, leipe shittouwe... ey.. niet zo hard ouwe... dit is leipe shittouwe... "wrote:Qrimetime 2007 bij het optreden van The Prophet & Wildstylez
Ja dat was wel zowrote:"we gaan hard ouwe, leipe shittouwe... ey.. niet zo hard ouwe... dit is leipe shittouwe... "wrote:Qrimetime 2007 bij het optreden van The Prophet & Wildstylez
of was dat niet op QrimeTime dat je het bovenstaande hoorde?
dan had ik dat toch goedwrote:Ja dat was wel zoWE GAAN HARD OUWEEEEE
Is nu volgens mij gefixt, als er problemen zijn hoor ik het graag!wrote:Weblinks die niet in hetzelfde scherm openen, but in a new one!
Meestal herken je ze dan niet op een feestwrote:Wat dacht je van een soort van foto topic. Zo kunnen mensen van Hardtraxx.nl elkaar misschien herkennen op feesten![]()
Een appart sub-forum die alleen mensen kunnen bekijken die hier wekelijks komen en meer dan 100 posts hebben.
hardtraxx meetingwrote:Meestal herken je ze dan niet op een feesttenminste, dat heb ik...
![]()
Gewoon meeting regelen in het topic van het feest zelf lijkt mij de beste optie