signature staan aan maar hou het netjes...
In signature/onderschift:maximaal aantal tekens: 200
maximaal aantal links: 2
maximaal afbeelding grootte: 450x80
even kijken hoe word met de overzichtelijkheid, mocht het echt veel slechter worden dan verminder ik die waardes of zet ik het weer uit
Avatar grootte blijft zo, vind ik groot zat

je kan ze altijd nog resizen heh:
http://www.google.nl/search?q=online+image+resizerMocht je geen signatures willen zien kan je dat altijd nog uitzetten in je Gebruikerspaneel links bovenaan